Seuraa 

ajattelin jos jollain olisi hyviä vinkkejä meidän toivottomalta tuntuvaan tilanteeseen.meillä on kaksi lasta ja ollaan oltu reilu vuosi naimisissa ja nyt muutaman kuukauden ajan on tuntunut että olisin yksinhuoltaja,teen kaikki koti työt ja hoidan lapset yksin jos pyydän mieheltäni apua saan vastaukseksi " joo kohta" tai " ihan just" mitään hän ei siltikään tee. mieheni istuu tietokoneellaan koko päivän ja ilta kun tulee hänen on pakko päästä ajelee tai hajoo pää,ikinä ei kysy multa haluisinko omaa aikaa yms.. lupaa aina lähtiessään ettei ole myöhään tai et on vaan pari tuntii ja joka yö kello on 2-4 ennen kun tulee kotiin.joka ainut kerta uskon et nyt se tulee niinku lupas ja joka kerta tunnen oloni vaan tyhmemmäx ku uskon ja toivon et ehkä nyt... mun on vielä hirveen vaikee nukahtaa jos mieheni ei ole kotona ja jos satun nukahtamaan ni herään siihen kun ovi käy ja piristyn,nähdäkseni vaan kun mieheni nukahtaa heti sänkyyn päästyään!!! meillä ei edes enää harrasteta seksiä kun just ja just kerran viikos jos jaksan tarpeex kinuta,muuten ei varmaan koskaan. vielä jokin aika sit kaikki oli hyvin mut nyt on tapahtunu jotain mitä en käsitä.jos kysyn mix asiat on näin ni saan vastauksex tiuskimista tai hän suuttuu ja lähtee omille teilleen.en tiedä mitä tekisin ku voimat alkaa olee loppu ja lapset siitä sit kärsii jos ite oon huonolla tuulella tai väsy.auttakaa!

Kommentit (10)

Mitenkähän miehesi suhtautuisi jos tekisit hänelle vastaavasti? Sovi joku ilta kaverin kanssa joku " höpö-höpö" kahvittelu, istu ihan rauhassa ilta myöhälle asti, en tarkoita että olisit aamuyön tunneille kuten rakas puolisosi,mutta ainakin nyt useamman tunnin ihan sellaisella ajatuksella ettei miehelläsi ole hajuakaan koska mahdollisesti saavut kotiin ja missä olet!! Suosittelen!!

Luin viestisi ja mieleeni tuli ajatus siitä, että onko mahdollista että miehelläsi olisi joku toinen. Kirjotuksesi mukaan miehesi on paljon omissa ajatuksissaan, kärttyinen, lähtee ajelemaan (autollako?) ja tulee yömyöhään, ei halua seksiä. Noi on mun mielestäni pieniä viitteitä, että miehelläsi olisi joku toinen. En tietenkään voi olla varma asiasta, mutta se minulle tuli mieleen. Oletko sinä ajatellut sitä vaihtoehtoa? Eikö ole hieman outoa, että miehesi viettää suuren osan yöstä ajelemassa? Epäilen suuresti. Oletan, että olette jo ihan aikuisia, joten ei kai autolla ajelu enää tässä iässä ole enää niin makeeta? Lisäksi tietokoneella notkuminenkin voi viitata siihen, että hän kirjoittelee jollekin. Oletko tietoinen mitä miehesi koneella tekee? Entä onko puhelimen käyttö lisääntynyt, oudot tekstiviestit ja puhulet ja oudot vastaukset siitä keneltä ne ovat. Miehet ovat myös ovelia siinä, että ne poistavat puhelut ja viestit puhelimelta, etteivät jäisi kiinni. Tarkkaile miestäsi, mutta älä liikaa, ettei ala aavistella sinun tietävän.

Oletko kysynyt mieheltäsi asiaa suoraan? Vaikka kysyminen voi kärjistää asiaa vain entisestään. En ehkä sinuna lähtisi kysymään asiaa suoraan, vaan voisin kysyä esim missä olit, mihin meet, mitä teet koneella, mutta ei kuitenkaan liikaa. Onhan se totta, että omaakin aikaa pitää olla MOLEMMILLA! Kyllä minä ainakin haluaisin tietää missä miehini luuraa ja kenen kanssa. Lisäksi yrittäisin järjestää vanhemmille yhteistä aikaa, lapset hoitoo ja yhdessä esim leffaan ja syömään/ urheilemaan tai mitä nyt yhdessä tykkäätte tehdä. Jos tuntuu ahdistavalta pyytäkää ensin joku kaveripariskunta mukaan ja toisella kertaa menette sitten kahdestaan. Viettäkää myös aikaa yhdessä koko perhe, että miehesikin taas kiinnostuisi lasten touhuista ja kehityksestä. Ulkoilkaa, leikkikää, leipokaa, askarrelkaa, käykää uimassa, vuokratkaa leffa, käykää lasten teatterissa. Yritä saada miehesi mukaan lasten touhuihin, että hän taas näkee miten ihania lapsesi ovat.

Mieti myös sitä asiaa, että haluatko edes tietää miehesi mahdollisesta syrjähypystä vai onko parempi yrittää panostaa teidän suhteeseen, koska kyllähän se mahdollinen tieto vaikuttaa teijän väleihin. Ja yritä ennen kaikkea puhua ja keskustella miehesi kanssa. Kerro miltä sinusta tuntuu, että olet uupunut ja haluat että kotitöitä ja lasten hoitoa jaetaan molempien vanhempien kesken. Yhdessähän ne lapset on tehtykin! Sopikaa, että molemmilla on esim yhtenä tai kahtena päivänä viikossa mahdollisuus tavata omia kavereita/ käydä harrastuksissa. Ja sano mielipiteesi siitä, miten arki on muuttunut aikaisemmasta ja miten sinä koet miehesi muuttuneen. Kysy myös miehesi mielipidettä! Ja kuuntele!

Tsemppiä ja voimia sulle ihan kauheesti! Pysy asia linjalla, älälä myöskään ala paisutella asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

merkit kyllä viittaavat toiseen naiseen mutta mieheni ei ole semmoinen,olen melkein sata varma siitä se on nyt jotain muuta.kunhan tietäisin mitä!? me ollaan saatu ihan kivasti aikaa kahdenkesken tai siis ilman lapsia,mut yleensä se menee siihen että tavataan myös molempien kavereita silloin,joten se suhteen hoitaminen on jääny vähemmälle. mieheni on jo joulukuussa 30 vuotta ja luulis et siihen ikään olis jo kerenny suurimmat juoksunsa juosta,mut ei tää rauhotu mistään.ite oon kuitenki " vasta" just täyttäny 23,eikä mulla silleen edes oo tarvetta mennä koko-ajan ehkä oon niin tottunu siihen ku en pääse ni ei tee mieli.ollaan juteltu tai ainaki yritetty tästä tilanteesta mut ei mitään vastausta tunnu löytyvän muutaku miehelläni hajoo pää jos joutuu olee kotona? ihme juttu ettei mun pää saa hajota edes silloin ku teen kaikki hommat yksin ja oon yksin enkä edes seksiä kinuumatta saa.tuntuu sille et oon niin hirvee ku ei oma mieskään haluu mua tai edes olla mun kaa.mä kyllä koko-ajan näytän et rakastan ja haluan mut en saa mitään vasta kaikua.joskus mutta harvoin tulee mieheni suukottelee ihan oma aloitteisesti.kyllä musta tuntuu että hän jotenki mua rakastaa mut ei vaan näytä sitä...

älä ole sinisilmäinen miehesi suhteen. Nyt on jotain outoa tekeillä. Ei se 30-v ikä ketään rauhoita. Yleensä pettäjät ovat 20-60 v. ja siinä kolmenkympin neljänkympin välillä on eniten sitä sakkia.

Joko miehelläsi on toinen nainen tai sitten etsii tietokoneelta maksullista seksiä/satunnaisia seksisuhteita eli lähtee " ajelulle" . Jos kerran on muutaman kuukauden ollut noin outo. Tarkista se tietokone ja mahdollisesti miehen kännykkä. Kieltää takuulla viimeiseen asti.

Oliskos sellainen mahdollista, että olisi masentunut? Ei kestä meteliä ja huutoa, hermostuu herkästi, valvoo yöt ja nukkuu päivät?

Minulla on ollut vastaavanlaista, kun olin työtön aikoinaan, mutta en minä sentään öisin ajellut pitkin kyliä, tuijotin teeveetä ja luin yökaudet, päivisin ei mikään huvittanut, ei edes seksi (äijä-raukkani). Minut virkisti vasta töihin meno. Seurailepa tilannetta, voi vaatia lääkärin apua. Jotain mielekästä tekemistä vois olla hyvä keksiä, mutta jos tilanne on oikeasti paha, ei häntä kiinnosta harrastukset. Minä repisin äijän väkipakolla perheterapiaan tai teidän parisuhde voi ottaa pahan voltin.

mä oon kuitenkin sitä mieltä ettei nyt oo toisesta/toisista naisista kyse ja oon kysynytki suoraan onko miehelläni toinen nainen ja vastaus oli " et mitä mä sit täällä tekisin jos olis" johtuen siitä ettei mieheni " ymmärrä" mikä idea on yhden yön jutuissa tai yleensä irto suhteissa.mikä on kyllä kieltämättä tosi hieno homma.eikä hänen puhelimeen ole tullu ihme puheluita tai textareita sitä oon aina saanu tutkia jos on huvittanu ja netissäkin hän yleensä on kattomassa autoja päivästä toiseen,joten en oikeen tiedä mikä nyt on? nyt ollaan jopa kyetty keskustelemaan mutten silti ole vastausta saanut näihin mieheni " oireisiin" .en omasta mielestäni ole sinisilmäinen vaikka en halua ensimmäisenä ajatella kaikista kamalinta vaihto-ehtoa= pettämistä,enkä sitä sormien läpi kattoisi ikinä.tottakai tiedän kuitenkin että semmoinen voi tapahtua,mutta tiedän ettei tää nyt oo sitä vaan ihan jotain muuta.

..valitettavasti..

Tiedätkö sinä mitä se miehesi siellä tietokoneella surffaa koko päivän??

Missähän ajelee autolla illan/yön? Eikö hän ole töissä? Entä kaverit?

Itse olen 30v ja voin sanoa, että olen varmasti paljonkin kasvanut monessa asiassa siitä kun olin 20v tai 25v tai..tai.. mutta se että pettääkö tms. niin ei kyllä ikää katso, ehkä luulisi, että kun on jo " aikuinen" perheenisä ja aviomies niin olisi hiukan viisaampi ja menetettävää olisi paljon mutta eipä kannata tuudittautua tuohon!!

Voihan toki olla että miehesi haluaa vain tuulettua ilta-ajeluillaan mutta kovin on heppoinen ote perheenisänä jättää vaimo hoitamaan koti ja iltapuhteet sinne ypöyksin illasta toiseen ja ihmettelen kovin hänen kotiintuloaikaa...??Missä ihmeessä sen ikäinen mies viikollakin illalla luuhaa?? Onko miehesi riippuvainen kavereista enemmän kuin perheestään?

Kerrassaan sinulla on kestämistä mutta avaahan hyvänen aika ne simmukat pikkaisen suuremmalle ja setvippäs asiaa muilta kanteilta!

kyllä mieheni on työtön mutta kovin masentuneelta ei vaikuta.valvoo kyllä yöt mutta herää aamuisin samaan aikaan meidän kanssa eli ennen kahdeksaa.avaa tietokoneen ja siinä pysyy koko päivän kunnes tulee ilta ja sit lähtee ajelulle tai kavereille.hermot kyl tuntuu olevan kovin kireellä mut niin on ollu aina niin kauan ku ollaan tunnettu. kyllä varmaan työt vois olla se juttu mikä ratkasis tän ongelman tai ainakin auttais asiaa.töitä hän on kyllä ettinytki mut vielä mitään varteen otettavaa ei oo löytynyt.toivotaan että pian.

Mä aina ihmettelen, miten monet naiset ovat niin luottavaisia ja sinisilmäisiä. Ei minunkaan mies ole pettäjätyyppiä ja uskollinen on tietääkseni ollut 15 vuotta. Silti en yhtään ihmettelisi, jos jonain päivänä pommi putoaa. Tosin meillä ei sitä sormien läpi katsota.

Eilisessä 4D dokumentissa oli juuri pettämisestä asiaa. Ja siinä juuri mainittiin, että hyvin usein ne pettämiset sattuvat myös niissä perheissä, joissa aina kuviteltiin, ettei ikinä meille niin käy.

Ja onhan se miljoona kertaa nähty, ettei kukaan voi edes itsestään mennä takuuseen, niin kuinka toisesta voisi. Lyön vaikka mitä vetoa, että miehelläsi on joko joku tietty nainen tai sitten hankkii tilapäisseuraa netin kautta.

ottaisin miehen nyt pöydän ääreen ja kysyisin häneltä:

Mielestäni olet ollut etäinen ja kärttyinen viime aikoina, olet paljon poissa kotoa etkä enää rakastele minua vaikka minä haluan sinua.

- Rakastatko minua?

- Jos kerran rakastat, ansaitsenko minä tällaista kohtelua mielestäsi? Minusta tämä ei ole rakkautta.

-Onko reilua, että tunnen itseni hylätyksi ja saan tehdä yksin kaikki kotityöt, kun sinä " ajelet" jossain. Miltä sinusta tuntuisi, jos minä tekisin sinulle niin?

- Onko jokin hätänä? Tiedäthän sinä että minulle voit kertoa kaiken? Minä ansaitsen sinulta rehellisyyttä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat