Vierailija

Pääseekö siitä eroon? Iski kympillä ennen synnytystä ja on pahentunut kovasti synnytyksen jälkeen.jos luen lehdestä tai näen telkkarista jonkun syöpä, lintuinfluenssa yms jutun, itken monta päivää, kun niinä päivinä oikeesti uskon, että minulla on joku sellainen sairaus ja kuolen ihan pian.Käyn kerran kuussa mielenterveystoimistolla juttelemassa tästä, mutta siitä ei ole apua

Kommentit (5)

Itse pelkään lähimmäisteni puolesta tai lähinnä odottamani vauvan puolesta. Kun kerran on kohtukuoleman kokenut, niin on tosi vaikea olla miettimättä uuden raskauden myötä vauvan menettämistä.

Ymmärrän tunteen. Älä missään nimessä anna pelon pahentua hallitsemattomaksi. Ota ennemmin vaikka ne lääkkeet...

Itse selviän vaikeista hetkistä käymällä kohti pahimpia pelkojani, ja esittämällä kysymyksen itselleni, että mitä sitten? Mitä jos niin kävisikin? Kaikesta selviää... Ja sit käännän ajatukseni väkisellä johonkin muuhun.

Tsemppi ja yritä ajatella niitä elämän positiivisiakin puolia. Eli että jospa en koskaan sairastukkaan mihinkään jne....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lisäks mä oon niin tyhmä, että avaan noi kauheat syöpäaiheet ja muut vastaaavat jutut täällä palstalla ja ruokin oikein tota pelkoa.

Mulla muuten oli eka raskaus tuulimunaraskaus ja jouduin kaavintaan, seuraava päätyi hätäsektioon lapsen sydänäänten heikkenemisen takia ja kolmannessa raskaudessa vuodin verta koko raskauden ajan.Mielenterveystoimistolla ajateltiin, että mun pelot tuli noista raskauksista.Onneksi 2 viimeistä raskautta silti päättyi onnellisesti...

Mutta älä ruoki niitä enää. Sun täytyy nyt tosissaan tehdä töitä ja yrittää olla kattomatta noita kauhukuvia luovia juttuja.

Kun itse käyn noilla sivuilla, joissa äidit keskustelee peloistaan rankkojen kokemusten jälkeen, niin pelot ON normaalia, mutta niiden ruokkiminen ei. Ainoa keino on puhuminen ja taas puhuminen.

Vaikka pidänkin itseäni suht selväjärkisenä, niin pakostakin välillä pelottaa. Meillä on parikertaa oltu teholla kun lapset on meinanneet tukehtua ja pienikin yskähdys saa koko perheen liikkeelle...

T. Se joka kohtukuoleman rv39 on kokenut. En muista mikä numero olin. Tais olla 2...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat