Seuraa 

Huomenta!Kylläpä taas osaa vauva haaveet tulla uniin.Oon tässä taas unissani tehny plussatestejä.Voi kunpa joskus unista tulis totta.Oltiin ukon kanssa kuntosalilla ja nyt on paikat kipeenä.Se laitto mulle kunnon rääkkitreenin.Nyt kp14/27-31.Hauskaa päivää kaikille!

Kommentit (9)

muutamaan päivään en ole täällä pyörinytkään, niin oli paljon taas luettavaa...

Mahassa kivasti nipistelee, mutta hieman huolettaa, että jos se on ovis vasta nyt. Eihän siinä mitään muuten, mutta kun miestä ei ehdi tällä viikolla oikein näkemään sen töiden takia ja yritykset on tietty sen takia ihan seis...

Viime viikolla kyllä puuhasteltiin ahkerasti. Nyt on siis 23/35, tai ainakin kahden viime kierron pituus on ollut 35 pv. Ja jos sen mukaan mennään, niin ovishan on tietysti nyt. :(

Viime viikolla olin kuitenkin havaitsevinani ne oikeanlaiset limat ja jotain nipistystä, niin kovasti toivoisin, että tämä kolmas luomukierto olisi jo lyhyempi ja puuhailut ajoittuneet oikein. Ovistikkuihin en ole vielä halunnut siirtyä, kun ei tässä niin tekemällä ole tarkoitus lapsia tehdä... Mutta kun se kuume iskee, niin se onkin yllättävän kova! Ja ei malttais odottaa, ei sitten niin millään...

Mutta eihän tässä auta kuin odottaa... :)

Josko nyt sitten pinoutuisin teidän joukkoonne,kun viimepäivinä olen käynyt jo lukemassa,mutta en vielä pinoutunut :) olen 33v. viiden lapsen kotiäiti ja toiveissa saada vielä lisää näitä pikkumurenia.

Kiertopäivistä ei ole tietoakaan,kun vasta lopetin imettämisen,mutta aiemmin täti tuli parin viikon kuluttua imetyksen loputtua. Viimeviikolla olin bongaavinani oviksenkin ja kun tuon isännän kanssa on elo aikas viriiliä,niin mahkuthan olis vaikka mihin :DD Lämmöt ovat kyllä lupaavasti koholla,mutta voivat olla sitä myös päälläolevan flunssan vuoksi :( Loppuviikosta aion jokatapauksessa haaskata yhden testin, tilasin niitä eilen netistä,joten tulevat varmaan huomenna tai perjantaina.

toivottavasti täällä puhaltelee niin tehokkaita plussatuulia,että siitä sais itekin osansa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihanaa kun ulkona on parempi ilma. Heti paljon piristävämpää kun aurinko paistaa. Sais tänne Etelä-Suomeenkin lunta kohta puolin tulla.

Meillä poitsu taas kipeenä. Eilennä oli taas lämpöä ja oksenteli ja ripuloi. Isin kanssa lähtivät äsken lääkärissä käymään. Potsu valvotti yöllä aika monta tuntia, mutta ymmärtäähän sen kun toisella oli huono olo.

Tänään kp 23/28 ja joka päivä vaan enemmän ja enemmän jänskättää. Mitään tuntemuksia ei ainakaan vielä ole. Viikko pitäis tosiaan vielä maltaa.

Nyt meen haukkaamaan jotain.

++++++ säteitä kaikille++++++

Öttis

Eipä kukaan varmaan näin myöhään täällä enää roiku kuin minä, mutta ilmotan nyt kuitenkin että päätin siirtyä tänne kuumeilemaan tuolta sirkoista vaikka tätiä ei näy. On hylännyt mut vallan, vaikka alkais olemaan jo toivottu vieras, kun viime kerran vieraili syyskuun alussa........................................................ Taidan pian mennä lekuriin ja vaatia ne terolutit vai mitä siihen kierron käynnistämiseen yleensä syödäänkään. Nyt kp42/33, tai kp75 jossei tuhrua lasketa. Eilen ihan puhdas nega Acon 10:llä.

Plussatuulia+++++++ kaikille! Tännepäin puhaltelee unihiekan täyteinen tuuli zzz..

Tai melkein keskipäivähän tuo jo on...

Ihanaa tosiaan kun yön aikana oli lunta sadellut. Saisi tulla ihan minun puolestani lisääkin, sen verran valoisaa on ulkona.

Täälläkin pojulla hieman nuhaa ja yskää ja yöllä ainakin itse heräilin kun toinen omassa huoneessa yski " keuhkonsa ulos" . Ei poika siihen itse kuitenkaan tainnut herätä, ei ainakaan huudellut mitään eikä siellä tarvinnut käydä. Inhottavaa kyllä tämä flunssa-aika, tuntuu että meilläkin tuo pojan yskä on jatkunut jo useamman viikon.

Mutta sitten tähän kuumeiluun. :) kp 24/27-29 menossa ja piinaviikot edessä. Testejä en ole vielä ostanut mutta katsotaan sitten jos tätiä ei ala näkymään. Pieni pessimisti kun minussa asustaa.. vaikka enemmän positiivi kuitenkin. :) Olevinaan oireita olen tuntenut, mm. tänä aamuna etovaa oloa ja päänsärkyä sekä nippailua masussa mutta kaikkihan noi voi menkkoihinkin liittyä. Pidetään kuitenkin peukut pystyssä! bd

++++säteitä kaikille!

kyllä on hienoa kun vihdoinkin tuli lunta.

joulu valmistelut pääsi oikein kunnolla vauhtiin.

nyt on mielikin parempi ku valoisampaa.

ainoa mikä masentaa on että taas yksi kavereista ilmoitti että saavat vauvan. taidan olla pian ainoa kaveri piirissä joka ei vauvaa saa.

täällä vasta kp 19/25-29 ja jännitys tiivistyy.

milloin muuten oviksen jälkeen pitäis näkyä että onko raskaana?

mietityttää ku ovis oli niin aikasin et onko se 10pv vai vasta myöhemmin ku pitäis näkyä?

milloin se kiinnittyminen olikaan?

epätietoisuus taas iskeny...

plussa säteitä kaikille+++++++++++++++++++++++++++

Kuten olen aijemminkin todennut niin kyllä tuo työelämä haittaa siviiliä ihan liian kanssa :(

Höntälle tervetuloa porukkaan. Vai on kuuden toiveissa :) pakko kysyä että minkä ikäisiä teidän lapset ovat? (toivottavasti et loukkaannu utelustani)

Babyunelma täällä sitten tavattiin. Musta on sulle seuraa pitkälle eteenpäin. Mulla kp 6/30 menossa ja siihen piinaviikkoon saati testaamiseen on niiiiin pitkä matka. päivä kerrallaan ei siinä muu auta.

Onko teillä muilla jo joululahjoja hankittuna? en tiedä onko joku jo kysynyt tätä mutta kysäisenpä uudelleen. Mulla ei ole hankittuna niin mitään. Ideoita otan ilolla vastaan. Mä olen onneton lahjan hankkija. Jotain kun saan ostettua niin sitten alan jännäämään mitä lahjan saaja pitää kyseisestä paketista. Jospa sitä ensin keskittyisi niihin jouluvaloihin...

Esikoisen ilta suihku kutsuu..

Olen tänään lennähtänyt heinäsirkoista tänne elolintusiin ja toivottavasti teidän kanssanne pääsen sitten siirtymään tuonne odotus puolelle. Minulla siihen on vielä kuitenkin pitkä matka taivallettavana, mutta seura lienee hyvää... :-)

babyunelma kp 1/28-30

Ihan mukava tämä kotona olo vaihteeksi :)

Vielä huominen päivä kotona. Vasta aamukahvia tässä ryystän.

Viime yönä ei meinannut uni tulla kun tuli otettua alkuillasta päikkärit ja pitkät sellaiset.

Yöllä oli outoa painontunnetta ja ehkä kivutonta supistelua. Hieman taas taisi liikaa toiveet herätä :)

Terot aiheutti kaikkea mahdollista nipistelyä ja menkkakipuja ym. mukavaa, mutta nyt en lainkaan aloittanut koko kuuria tälle kierrolle.

Tänään siis kp17/33-34 ja ovistikku näytti tosi hailakkaa viivaa.

Oiskohan kroppa tehnyt kepposen ja se ovis olikin silloin n.kp12 tienoilla.

Vielä kyllä käytän nuo viimeset viisi testiä tuli mitä tuli.

Nyt pitää päästä kohta ulos lasten kanssa, täällä etelässä ei vielä lunta, mutta aurinkoista ja aste pakkasta. Oikein hieno ulkoilukeli :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat