Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lapsi 1,5v räpläsi käynnissä olevan pesukoneen nappuloita. Ei uskonut vaikka sanoin ensin nätisti. Sitten aloin väsyneenä tiuskia ja melkein huutaa ettei niihin saa koskea. Lapsi tietty pelästyi ja pahoitti mielensä. Pyytelin anteeksi ja halin, mutta silti jäi todella paha mieli ja lapsen ilme jäi mieleeni :( Tuntuu, että olen huono äiti.

Kommentit (4)

ilmeisesti sinulla on vasta yksi lapsi? Tulet kyllä tulevina vuosina menettämään hermosi useaan otteeseen, että ei se niin vaarallista ole vaikka joskus tiuskii tms. Kyllä niitä tunteita pitää voida näyttää, lapsenkin pitää se oppia.

terv. kolmen lapsen äiti

Kaikki me tiuskitaan välillä, tosi harvassa on ne, jotka pystyy olla koskaan korottamatta ääntään... Ehkä sun ei kannattaisi ottaa noin raskaasti tollasia juttuja, voi tulla vaikeuksia lastenkasvatuksessa myöhemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikka.... joo, on se varmaan kuullu ne joot ja eit ennekin, se nyt ei vaan vielä pysty päättään kumpi vaihtoehto sen pitää valita. Se ei ole valmiiksi ohjelmoitu, se on ihan uusi ihminen, ei se tee sitä mitenkään sun kiusaks. Ja jällen kerran lapsi oppii matkimalla 7 ikävuoteen asti, ihan sama mitä sä sille selität, ei se sitä niin ymmärrä kun sinä, jos sä väännät napiskoita, ni sekin vääntää, sehän tässä on sen homman nimi.

Lainaa Anna Wahlgrenin lapsikirja, ja lue sieltä ton ikästä koskevat kohda, pääsette molemmat paljon vähemmällä,suosittelen.

Kun menee hermo niin menee. Olen jopa pakkosyöttänyt vauvaa, mistä minulla on kauhea olo. Onneksi ei ole montaa kertaa tullut näitä " kohtauksia" itselle ja vauva voi hyvin. Eiköhän se hermojen menetys ole ihan normaalia. Ei aina voi hymyillä!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat