Seuraa 

Lumi on tullut maahan! =) Kauniin valkoista on ulkona, toivotaan, että se edes muutaman päivän kestäisi. Lapset odottavat jo aivan kympillä ulos pääsyä. Vannotin kuitenkin, että " kello kahdeksan aamulla ON liian aikaisin" ! Mutta tossa tunnin päästä sitten..

Vatsakuulumiset samoja sitten eilisen, liikehdintää on tuntunut, mikä tietenkin nostattaa aina mielialaa entisestään :) Silti rakennetta odotan kovasti, takaraivossa kaikki mahdollinen jyskyttää. Noh, kaksi viikkoa on vielä odoteltava!

Mies jaksaa aina naurahdella, kun mun kumpoavan kummun kunnolla illalla näkee. Sen mielestä vauvavatsa on niin hellyttävä! (Eilen sain jopa kaupasta tuliaisikis hiukan suklaata, sitä sitten illalla yhdessä herkuteltiin, kun telkaa katsottiin. Ihana poiketa välillä normaaleista tottumuksista!:) )

Tänä iltana on taas rutistus, kun on hoitopäivän jälkeen (siis mä en ole hoidossa, vaan mulla on lapsia hoidossa!;) ) kaksi aerobiciä. Täytyis toista hiukan suunnitella.. Kaksi viikkoa noita vielä riittää, ja sit alkaa Joulutauot suurimmissa osin jumpista. Saas nähdä kuinka Joulun jälkeen vielä taipuu! Nuorimmaista odottaessa vedin kyllä vimpat jumpat vielä viikolla 32, mutta tällä kertaa ei aivan tunnu jaksavan samanmoisesti..

Mutta mukavata keskiviikkoa kaikille toivottelen; valoisaa ja hyvän mielen tuovaa!

:) tilda 17+3

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat