Seuraa 

Sivut

Kommentit (33)

Huh mikä myrsky eilen oli! Olin ihan varma,että joku puu kyllä rysähtää talonkin päälle,mutta onneks ei. sähkölinjoille kaatui ja sähköt olikin sitten monta tuntia pois. Kyllä sitä kummasti taas arvostaa sähköä,kun kynttilänvalos vietti useemman tunnin eikä ollut vettä,paitsi pihalla,kun satoi :D Sen verran huonos kunnos olin,etten osannu ees ennakoida sähkönmenoa ja isäntä taas on niin yltiöoptimistinen,että " eihän ne nyt mee ja jos menee,niin ei se katkos kauaa kestä" . No,tuntu ainakin ikuisuudelta ja Eetukin varmaan vaistos sen,kun kakkas tunnin välein ja sitä sai sitten kynttilänvalos pesupyyhkeillä putsata. Tenavat sano moneen kertaan,että miksei me voitas laittaa valoja päälle...niinpä :D

Mutta oma olo alkaa olla parempi,onneksi. Teki hyvää,kun sai muutaman päivän vaan nukkua ja levätä.

sitten eiliseen pinoon...

Johelle: Ihanaa,pääsette tuplailemaan! Jos vaikka sieltä reissusta toisitte sitten pikku tuliaisen :D

Serppu: Huh,kun oli taas paha onnettomuus lähellä! Onneksi tosiaan ei käynyt sen vakavammin,vaikka kurjia nuo haavat aina on.

Nifkin: samaa aattelin,kun Marieela,että jos juttelisitte miehen kanssa tuosta sun vauvakuumeesta. Tuntuu niin pahalta sun puolesta,kun et voi kuumeilla,vaikka mieli tekisi! Täältä tulee sun miehelle erittäin voimakkaita vauvakuumesäteitä ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Soffu kirjoitti niin kauniisti tuosta vauva-asiasta :`) Niinhän se loppupeleissä on,että ei siihen voi kuiteskaan itse vaikuttaa,että saako vauvan ja koska saa. Itse olin ihan tuskissani kun kuumeilin esikoista eikä millään onnistunut. Ensin ei tärppiä millään ja sitten kun tärppäs,niin sitten kesken. (2 keskenmenoa) Ja olin ihan varma,että me ei omaa lasta saahakaan. Mutta sitten kummiskin ykskaks huomasin olevani raskaana ja sitten taas ja taas ja...:D Ja joka kerta se on tuntunut niin valtavan suurelta lahjalta,kun aattelee,että meillä tosiaan vois olla,et oltaiski kahden. Niin,että älkää menettäkö toivoanne,jos ei heti tärppääkään!!!

Mii: Eihän me voida tietty sun elämästäs päättää,mutta me voidaan yrittää tartuttaa sulleki tää vauvakuume uudelleen ja sit se onki menoo

:D

Neidille voimia!!! Tuo syöpä on niin kamala sairaus,että se tuntuu ihan kirosanalta! Kunpa se sun sukulaisesi kuitenkin selviäisi siitä!

Miruliille peukutukset,että saisit olla tutulla osastolla äitiyslomaan asti!!!

Nekulle tsemppiä työharjoittelupaikan löytämiseks ja mukavaa kakkosvaihetta oman kullan seurassa :D

Talvikki: Ihanaa,ettei tarvitse ruveta piikittelemään! Koskas ne tekee sen painoarvion?

Piipaa: Hyvä,että sait kunnon lääkärin tytölle! Toivotaan et lääkkeet tehoais pian! Ja sitä sun plussaa täällä peukutetaan,niin että nivelet kramppaa!

Axe:lle jaksuja!!! Luultavasti se plussa jo näkyis,mutta jos ite maltat oottaa,niin pakko kai se meiänkin on,vaikka pahaa tekee :D

Ite en taida uskaltaa vielä testata,jos tätiä ei viikonloppuna näy,niin sitten. Väsymys ja lämpöily voi mennä kyl tän flunssankin piikkiin, mutta alavatsaa juilii niin hassusti,että jospa sittenkin... *toiveikkaana*

Mutta nyt on pää tyhjä,joten palataan myöhemmin...

KUN MINUSTA TULEE VANHA

Kun tulen mummoksi, muutan luokse lasten

ja teen kaiken kuten hekin, aivan varta vasten.

Kaiken sen ilon ja onnen jonka sain heiltä

voin takaisin maksaa, ei lopu riemu meiltä!

Piirrän tussilla seinään aivan salassa

ja hypin sängyn päällä kengät jalassa!

Maitotölkistä juon suoraan, jätän pöydälle sen.

Tukin kaikki vessanpöntöt ja yhtään tottele en.

Kun he puhuvat puhelimeen, eivätkä minuun yllä

Syön kupista sokerit ja jatkan muulla hölmöilyllä.

He puistavat päätä, säätävät ääntään kovemmalle

Minä käsistä karkaan ja piiloudun sänkyni alle!

Kun ruoka sitten valmistuu, en ainaskaan papuja syö

paprikat nypin ruuasta myös, on siinä aika kova työ.

Läikytän maidon ja kalakeitollekin yökkään

Ja kun he suuttuu niin pihalle pöydästä hyökkään!

Istun TV:ssä kiinni, en väisty vaikka koittaa he miten.

Pistän kylässä silmäni ristiin ja koitan jääkö ne siten!

Otan sukkani pois, toisen roskikseen heitän

Ja kurassa leikin, siitä myös ruokani keitän.

Luen kiltisti iltarukouksen ja sen jälkeiseksi säästän

vielä yhden kolttosen: hihitän ja ison paukun päästän.

He katsoo minuun ja ilme vaihtuu hymystä alakuloiseksi:

Kun äiti nukkuu, häntä voi melkein kutsua suloiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lukaisin eilisen pinon. illal en tosiaan jaksanu millään kammeta enään ku tytön koulu alkoin tänä aamuna 2 tuntia aiemmin -> menevät teatteriin ja siis super aikainen herätys oli.

Serppu, onneks tosiaan pojalle ei käynyt sen pahemmin.

Axe, luulen Neidin ja JoHellen tavoin et kyl plussa jo aamupissistä ainakin näkyy jos hailakkaa viiva on väläytellyt muutama pvä sitten. Nyt ihan sinusta ja sun tunteista kiinni koska testaat. Me ootellaan kiltisti vaikka tekiskin tiukkaa ;)

JoHelle, jessss! Nyt sitte tosissaan kuumeillaan teille vauvaa, jeeeee ;D

Soffu, mä sain joo äitiyskortin ultraaja lääkäriltä jo. Olen aina saanut. Hassua sinänsä koska siihen just merkataan eka ultraus ja tiedot, ettet siis sinä sellaista saanut *kummastelee* Mä oon muuten kans ollu kerran samal gynel ku sä olit ja tosiaan sellainen hissukka se nainen on :( Mutta sä saat sitte sen neuvolasta :)

Mii, voi sua. Sä oot joko " liian" lojaali ystävälle (huumorilla sitte..) tai sitte tosiaan sulla ei ole vauvakuumetta päällä...

Mutta, kyllä tekin vauvan saatte kunhan itse tiedät että sitä haluat varmasti, ensin.. Sitä sitte ootelles :)

Nifkin, mikä estää sua puhumasta miehelle vauvakuumeesta? Eikös ne kumppanit juuri siksi ole et niile voi puhua mistä vaan ja koska vaan?

Emmasannalle toipumisia.

Nyt meen sohvalle nieleskelee ja puhaltelee aamupuuron jälkeisiä fiiliksiä ;)

Marieela 8+3

Tein sitten illalla jo testin kun en malttanut odottaa. Tai mies sanoi, että " tee, muuten sä ajattelet sitä koko ajan" . Ei siihen ainakaan mitään niin selkeää tullut kuin sunnuntaina. Silloin tosin virtsa rakossa 12h ja nyt vaan 2.5h... En kuitenkaan enää usko koko raskauteen :¨¨(

Eniten ottaa päähän, jos en ole ovuloinut ollenkaan!! Tosin lämmöt on edelleen selkeästi koholla. Nyt etsin haulla parin viikon takaisia juttujani - jos vaikka olisin selittänyt täällä mahdollisia ovisoireitani. *ei muista ei*

Toivotaan [b]Mii[/b], että sun fiilis mun suhteen olis kuitenkin jotenkin ihmeen kaupalla oikeassa!!!

Jotenkin ahdistaa tulla tänne, mutta miskäs teet! Teistä tykkään niin paljon ja te olette jo niin iso osa elämää!! :¨¨)

Mä olen tosi onnellinen sun puolesta [b]Johelle[/b] kun pääsette tuplailemaan!! :)

[b]Mariposa:[/b] Apteekin testejä nuo on. Ei mullakaan koskaan aikaisemmin ole tullut mitään! Siksi vähän kummastuttaa. Ja kun se sunnuntainen on semmoinen missä se värikin sieltä näkyy. En ole aikaisemmin uskonut minkään kuona-aineiden vaikutukseen, mutta kai sekin sitten pitää paikkaansa:(

Mä meen kaverini kanssa tänään sen kampajaksi opiskelevan ystäväni luoksen hiusmalliksi:) Tai tänään on vaan leikkaus, myöhemmin syksyllä kai se jo värjää:) Ehkä se vähän piristää!

Nyt lähden spinningiin tai joululahjaostoksille, en ole vielä päättänyt...

Vauvelin syke oli tällä kertaa 140 ja äidin hb 125. Sf-mitta oli 24cm. Virtsa oli puhdas ja painoa kertynyt tähän mennessä kaikkiaan 4,7kg. Verenpaineet oli 136/86 (mulle hyvät lukemat terkkarin mittaamaksi, jännitän mittausta aina lekurissa), eikä ainakaan neuvolan täti niistä mitään sanonut. Antoi mulle kuitenkin verenpainemittarin kotiin ja pyysi mittaamaan kotilukemat kerran viikossa. Tästähän minä tietysti heti aloin ajattelemaan, että noissa mun paineissa on jotain vialla. Mutta kerran terkkari mulle vakuutti, että kyseessä on vain varotoimi, niin ei kai mun sit kannata huolestua... Mun äidillä kun on ollut raskausmyrkytys odottaessaan minua, niin ilmeisesti mullakin olisi herkempi mahdollisuus saada se. MItenkään itsestäänselvyys se ei kuitenkaan ole, että se mulle tulee. Mutta kieltämättä mua nyt alkoi hieman huolestuttamaan, vaikka terkka nimenomaan korosti ettei mitään syytä huoleen ole. Kelan lappuset sain myös ja olivat sellaisia siansaksaa, että meikätyttö hiippailee Kelalle heti huomenna ruokatunnilla.

Se neuvolasta. Tännekin satoi eilen vähän lunta ja ainakin toistaiseksi se on pysynyt maassa. Kivaa! Heti on paljon valoisampaa.

MII; sä oot niin hauska ja ihanan positiivinen joka asiassa:D Aina jännityksellä odotan mikäs Mii se milloinkin on kyseessä. Tällä kertaa siis meedio-Mii :D

EMMASANNALLE kasa parantumissäteitä!

Kiva, että NEITILLÄ jälkitarkastuksessa kaikki OK. Mulla on mennyt vähän ohi missä laivassa se sun miehesi olikaan seilaamassa. Olikos se Rauma-Kanaria linja? *pahoittelee jos muistaa ihan päin persettä* Sillä vaan ajattelin, kun mun työhön liittyy kaikenlaiset laivausjutut :) Tuo Rauma-Kanaria-linja on myöskin siis tuttu mulle. Tää ei kyllä nyt sitten liittynyt mitenkään mihinkään, mutta tulipahan vaan mieleen... :D

Nyt en valitettavasti ehdi kommentoimaan kirjoittelemaan tämän enempää, mutta illalla lisää :)

Jellona rv 24+2

Ja oma napaisesti ;)

[b]Sain sen harjottelupaikan lastenvaateliike EnttenTenttenistä :D[/b]

Hyvä kun kerkesin etes kysymään, niin se omistaja jo sano että oon tervetullut :) Parin viikon päästä alotan - kunhan saan eka Minjalle hoitopaikan.

Pimeänajon kurssilta tultiin just ja turhaan jännitin - hyvin meinaan meni.

Nyt CSI - koitan vielä tulla myöhemmin lukasemaan pinon!

serppu: hui..teillä on sitten oltu peloissaan. hyvä kuitenkin jos kaikki tuntuu olevan hyvin! voin vaan kuvitella miltä tuntuu kun lasta sattuu pahasti...meillä kun tuo poika vielä niin pieni ettei ole itse touhunnut itseään pipiksi, toivottavasti ei tulevaisuudessakaan.

axelle vielä tsempitykset!! toivotaan parasta!

hienoa,marieela, jos pahoinvointi on pikkuisenkin alkanut helpottamaan! toivottavasti tästä alkaakin sitten paremmanvoinnin-kausi:)

höntälle plussaonnea!! teillä onkin ollut oikein jännä kynttiläilta:)

johelle:onnea tuplailun alkamisen johdosta!! toivottavasti tullaan pian perässä..

mirulii: pidän peukkuja että saat jatkaa tutussa paikassa loppuun asti!

nifkin: toivotaan että pääsette miehen kanssa sopuun vauva-ajankohdasta!

leivoin eilen ekat pipparit! nam...ne menikin sitten melkein kaikki jo illalla,mekö herkuttelijoita?!;)

ottaa taas päähän kun ulkona joku sahaa moottorisahalla meien partsin alla #%¤))=/)%" arghhh(jos oisi haulikko niin....)...poika ei ole nyt sen myrskyn takia saanut oikein nukuttua päikkyjä kunnolla pariin päivään, enkä oikein ees uskaltanu laittaa partsille eilen kun vaunut ois varmaan lähteny lentoon, meien partsilla kun tuulee normaalistikkin aina, asutaan neljännessä kerroksessa ja talo kalliolla ja avoin parveke, tulee suoraan mereltä, niin voitte vaan kuvitella millanen myräkkä eilen oli...no nyt sitten pelottaa että pojalla menee päikkyrytmit ihan sekasen kun ei rassu saa nukuttua...ei osaa enää päikkäreitä sisällä nukkua, ja jos lähdetään vaunuttelemaan ei nuku oikein kunnolla sillonkaan, ehkä vaan jotkut parinkymmenen minuutin tirsat:/

meidänkin pitäisi vähän lähteä joululahjoja kattelemaan, kun sitten myöhemmin luulen etten jaksa pojun kanssa niihin ruuhkiin kun jo normaalistikkin tekee tiukkaa pikkumiehen kanssa ostoskelu!

ihanaa muuten kun aurinkokin näyttäytyy! eikä kokoajan ole ihan märkää...täytyykin lähteä tuosta paisteesta nautiskelemaan:)

fii

Heissan

Reipas aamu takana, heräsin jopa puoli yhdeksältä vaikka olisin voinut nukkua kymmeneen ;) Tekasin kinkkukiusauksenkin aamu tuimaan ja tein finnien karkotusoperaation :D

Täällä on maa valkeana. IHANAA!!! Ei tuota lunta paljon ole, mutta kuitenkin!

TArttis varmaan alkaa miettimään joulualhjoja pikkuhiljaa... Voi kamala. Onneksi niitä ei pääse ostamaan ennen kuin tulee veronpalautukset... Sitten ne onkin hyvä käydä ostamassa ei tarvi ruuhkissa pyöriä.

Koulu alkaa vasta puoli yhdeltä joten kerrankin on aikaa.

Marieelan & Hönttä: Kiitos teille. Ei se taida pahemin auttaa tuolle ukolle puhua, silä on nämä päähän pinttymät " eka koulu, sitten vakityö..." Nyt oon onneksi saanut sen vakityön tuosta jo pois, tai ainakin vähän lievennettyä kantaa. Tällä alalla kun on aika tiukassa ne vakipaikat. Ja tiedän, että aiheesta tulis vaan riitaa " Eikö tästä oo jo puhuttu?!?" , " käyt nyt eka sen koulun" , " no höpö, höpö" jne. Eiköhän tämä tästä helpota. Ajatellaan positiivisesti, että nyt se ainakin haluaa lapsia!! Parivuotta sitten ei ollut yhtään varmaa.

Serpenttiini: onneksi kaikki päättyi kuitenkin noin hyvin. Kyllä varmasti säikäyttää tuommonen tilanne! Miten ne ehtiikin joka paikkaan vaikka kuinka koittas kattoa? Muistan eräänkin kerran kun pikkuveli on telonut itsensä vaikka ja mihin.

Axe: Halaus

ihana tulla töistä suoraan kotiin kun on parina päivänä juossut kaupungilla. meinaan laittaa jo pestyt kesävaatteet matkalaukkuun kohta mut pitihän tänne eka päästä :)

Axe siis voi P sentään kun se viiva ei nyt näy kunnolla! jos oli myöhänen ovis niin eihän se sit vielä välttämättä näy joten parin päivän päästä uutta testiä kehiin. kyllä sä ne kaks viivaa nappaat...

Marieela mä olen tulossa pikkujouluihin! :)

nyt täytyy kysyä teiltä viisaammilta että mites ne äippärahat taas meneekään. onko se siis 80% normaalista palkasta vai mitä. me kun eilen ruvettiin pohtimaan että mites sitten rahallisesti pärjätään jos vaikka mies sattuu jäämään työttömäksi, silleen on aina pelko perseessä kun ei kummallakaan ole vakkariduunia. ja koska miehen pitäis se leipä kotiin tuoda jos mä oon äippärillä niin miten sitä sit pärjää jos käviskin huonosti. saaks sit jotain toimeentulotukea jos ollaan pelkästään äippärahalla.. että Nifkin sun mies haluu selkeesti pelata varman päälle ja sehän onkin hyvä juttu, säästy monelta stressiltä kun on vakkariduuni, voi nauttia raskaudesta ja äippälomasta ihan erilailla kun ei tarvii silleen murehtia rahasta.. ainoo vaan että se kyllä tajuttoman pitkältä ajalta odottaa.. keskustelu jäi eilen vähän kesken kun mä olin niin poikki ja vähän harmissani että tähänkö tää nyt taas tyssää just kun ollaan vihdoin päästy tähän pisteeseen, pitkän odotuksen jälkeen :/ mutta tottahan se on että kun on sitten vastuussa vielä siitä lapsesta niin pitäis pelata varman päälle ja ainakin ottaa asioista selvää etukäteen. mä oon vaan kuumeillu.. ja aatellu et aina sitä jotenkin pärjää. ja niin varmaan pärjääkin mut kuinka kiva se sit on kärvistellä joillain tuilla vauvan kanssa.. hankalia juttuja nää kun aina pitää miettii rahaa. että tuplaus on sit kuitenkin kysymysmerkillä, varsinkin kun ovis lähestyy.. turha siis mua piinailla ennenkun saadaan mietinnät päätökseen :) mut ihana kun ootte hengessä mukana, kiitos siitä kaikille!!!

maha kurnii --> kaapille!

Kävimme sitten vielä tänä iltana liimaamassa pojan leuan kiinni... Eilen siis vain teipattiin, mutta tänään se onneton kaatui ihan vain matolle rähmälleen ja haava aukesi uudestaan. Otin pojan siitä paikasta kainaloon ja ajoin ensiapuun, et nyt se liimataan. Tosi reipas pikkumies oli, makas vaan tutkimuspedille ja tutkiskeli hoitajan rintamerkkejä. 2 minuutin homma, kun ei tarvinnut parkuvan kanssa tapella.

Hyvää ja rauhallista yötä!

" reippaana" töissä taas. Ihmeen hyvin jaksoin nousta aamulla ylös...

Serppu: onneksi ei pojalle käyny pahemmin. varmaan kyllä ihan kamala tilanne :(

Mii: Kummasti se vauvakuume aaltoilee. Tietysti on hyväkin asia että tarkkaan miettii millaisen vastuun ottaa ja että on valmis sen vastuu kantamaan. Ihailen kyllä sun lojaaliutta ystäväsi häitä kohtaan. Vaikka harvoin niitä häitä kyllä on (meillä ainakin) et oishan se kiva päästä osallistumaan.

heh en kyllä yhtään muista pitikö mitä kaikkee kommentoida... no joo onhan tässä päivä aikaa... täytyy välissä mennä ruokkimaan tätä omaa napaa et pysyy tolpillaan!!

Mukavaa päivää kaikille!!!

Axe, hyvä että olet selvästi palannut *riemuitsee* =)

Ja tosiaan, uudelleen kehoittaisin testaamaan aamupissasta. Ei mullakaan tullut vahvaa viivaa kun vasta reilu vkon myöhäs ja sekin siis aamupissistä tehtynä.. Sitä ennen oli niitä häivähdys ja haaleita viivoja.. Itse asiassa mä testasin KAIKKI aamupissistä. Oon niin taikauskoinen etten uskalla testaa muusta ;)

Talvikki, kuulostaa hyvältä tuo sun tilannee, ainakin vielä. Toivotaan et menis loppuun asti näin :)

Jellona, en usko kans et sul mitään hätää paineiden kanssa. Mullakin paineet oli 84/46 ja naureskeli suurin piirtein mulle et olenko tajuissani ;)

Mulla siis hiukan normaalia matalammat :)

Hei, nyt olis varmaan paikallaa hiukan valaista että ketkävielä olis tulossa pikkujouluihin/tapaamiseen? Olis kiva saada pientä suuntaa tulevasta määrästä. Sitte voitas alkaa suunnittelee niitä syömisiäkin -> haluaa nauttia syömisistäkaiken tän pahoinvoinnin jälkeen jne ;D

Piipaa, kiva et sait mehen takaisin kainaloon :)

Täällä ei kans lunta edes hitusta ole satanut. Hyvin kiertää tämänkin paikan kaukaa :(

Mutta nyt meen syömää ennen kuin pahaolo iskee taas :)

M ja samat luvut ;)

kyllä se niin ihanaa olisi, että plussa sinne saataisiin. Ja kyllä se tulee vielä:)

Täällä edelleen kipeenä. Mulla oli yhtä sitkeä flunssa alkuraskaudessa. Limakalvot ihan turvoksissa ja se kun kuuluu raskauteen niin flunssakin tulee pahempana. Tämä on onneksi vasta toinen flunssa 9kk aikana, joten aika hyvin ollaan selvitty. Menisi nyt ohi...

Menen suihkuun höyryhengittelemään!

rv 36+5 ja sairaalakassi on viitta vaille pakattu valmiiksi. Vauvan toppapuku vie puolet kassista!

vauva jyllää mahassa ihan mielettömästi. Syntyisi jo...

Jellona: älä huolestu paineista. Hyvä tosiaan, että pissa puhdas ja painonnousu sopivaa, ei hätää!

Nyt täytyy mennä:)

eikä eilisestä myrskystä ole tietoakaan! ihan tässä alkaa mieli virkistyä. Missä se Piipaa viipyy? Se on tietty testannut ja kihisee kultansa kainalossa onnellisena eikä tuu kertoon tänne.

Mää roikun varmaan koko päivän netis,kun en toipilaana jaksa muutakaan. Mies viihdyttää tenavia,ainakin tuntuu olevan riemu katos ;D

Nekku: onnittelut harjoittelupaikasta! Kysymys vielä kuuluu: mitä tavoittelet sillä harjoittelupaikalla? Meinaatko sille alalle, kauan se kestää?

Mulle tuli tänään mieleen, että haluan IMETYSTYYNYN eli sellainen pitää hankkia ja joku nojatuoli olisi kiva! Asunnossa ei vaan kovin paljon tilaa, mutta siinä olisi kivempi imettää kuin sohvalla tai sängyssä. Eli huonekalukauppaan kun paranen.

Nyt pian nukkumaan!

Kaikki näyttäisi olevan hyvin - Luojalle kiitos!!

Verta oli yölläkin tullut aika paljon ja vähän jännityksellä avasin leuasta teipit, mutta alta paljastui ihan siisti haava. Puhdistuksen jälkeen päälle laitettiin enää tavallinen laastari ja poika näyttäisi olevan kunnossa. Yöllä ei uni kyllä juurikaan tullut silmään... Tai poika nukkui kyllä, mutta minun selkäpiitäni juoksi välillä kamalat kauhuntuntemukset ja sitten taas mieli soi kiitosta, ettei tässä tämän pahemmin käyty.

Kiitos teillekkin niistä myötätuntoisista kommenteista, tuntui tosi hyvältä! Telepaattiset halauksenne löysivät perille!

Onnea NEKKU harjottelupaikasta!!!! =) Hieno homma.

Johelle, tuo kuullosti jotenkin hieman,hmmm, tutulta tuo sun kirjotus. Itse asiassa mä mietin tota kuumeen laskemis- asiaa tänään ja tulin siihen tulokseen, että ainakin mun kohdalla se taitaa johtua just siitä, et nyt kun se vauvan yrittäminen ois ajankohtasta niin sitä alkaakin huolestuu kaikesta, et miten sitten pärjätään. Tähän asti sitä on vaan, niinkun sanoit, KUUMEILLU ja haaveillu, ei oo silleen " tarvinnu" ihan oikeesti miettiä niitä käytännön asioita.

Mua ainakin on alkanut ihan pikkusen (lue:vähän hemmetin paljon) pelottaa et miten selviän raskausajasta, saati synnytyksestä. Mitä jos se vauvan saaminen ei sit olekkaan iiiiihanaa vaan meneekin hermot yövalvomisiin ja roikkuviin tisseihin ym? No tisseihin itseasiassa menee kyllä hermot jo muutenkin... =/

Jotenkin se asia ton yrittämisen myötä konkretisoitu mun päänupissa, ja nyt sitten märehdin näitä kaikkia tyhmiä juttuja. Mutta mä olen sellanen, mietin ja märehdin aina liikaa, loppujen lopuks sitte kuitenkin kaikki aina menee ihan ok. Kai tääkin tästä taas ja kuume nousee, kunhan mun aivot on ehtineet miettiä kaikki mahdolliset asiat läpi etu-ja takaperin. Tää ajatteleminen ei enää silleen oo mulla hallinnassa, mä en voi sille niinku mitään. Yks ajatus vaan johtaa toiseen, toinen kolmanteen. Ja loppujen lopuks ne ajatukset on päässä keskenään niin sekasin, että en tiedä itsekään mitä haluan. Sit tulee tää vaihe kun vintti pimenee, ja sen jälkeen tulee taas kirkkaampi oivallus, että hei, mä mietin asioita ihan liikaa.

Että sitä kirkastusta odotellessa...

Ekalla kerralla kun neuvolassa paineet mitattiin, ne oli 146/88. Terkka sanoi jo silloin, ettei ole niistä mitenkään huolissaan. Niin pitkään kuin hän muistaa, mun paineeni ovat olleet aina tuota luokkaa. Täällä meilläpäin on siis vain tuo yksi ja sama täti, jonka kanssa hoidetaan mm. ehkäisyasiat, eli meillä on tätin kanssa pitkä yhteinen historia jo takana :)

Olen aikaisemminkin seuraillut paineita kotioloissa (esim. just pillereiden syönnin aikaan) ja kotimittauksessa paineet ovat aina luokkaa 125/75. Eli ihan ok ymmärtääkseni.

Joten ei kai mun tarvitsisi olla asiasta huolissaan, mutta ainahan mun pitää jotain pähkäillä... Mä varmaan huolestuisin siitäkin, jos yhtäkkiä huomasin, etten ole mistään huolissaan :D :D :D

Jatkan töitä...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat