Seuraa 

ja synnyttäneet ihan normaalikokoisen vauvan? Mulla nyt sf-mitta tuo ja rv on tosin jo 39+5. Maha vaan tuntuu paisuvan. Kaikki arvot kohdallaan kuitenkin neuvolassa ja 15kg tullut painoa. Olisi kivaa kuulla kokemuksia.

Kommentit (3)

kokoa oli mahassa reilusti rv 41+1 syntyi tyttö kokoa tulokkaalla oli 3630g/48cm, lapsivettä oli runsaanlaisesti. Painoa tuli raskaus aikana 9kg.

marraspallo ja tyttö tänään 3kk

Minulla oli kohdunpohjan korkeus viikolla 38+3 39,5 cm.Sen jälkeen ei edes mitattu.Poika syntyi sitten viikolla 41+4 kolmen päivän käynnistelyn tulossena ja painoi yli 5 kiloa.Ultrassa veikattiin painoarvio kilon alaspäin.Lapsi oli meidän perheen kolmas ja edelliset ovat painaneet yli 4 kiloa.Kaikki kolme ovat syntyneet normaalisti alakautta ja kaikki on sujunut hyvin vaikka itse olenkin aikas lyhyt.Olihan se pieni järkytys kun poika syntyi ja kätilö kertoi painon.Mies kertoi että olin antanut urtranneelle lääkärille tappotuomion.Näin jälki käteen enää vain naurattaa.Tietysti jokainen tapaus täytyy katson erikseen ja mitä tehdään jos lapsesta veikataan isoa.Pontevasti vaan vadin pääsyä ultraukseen ja painoarvioon(synnytystapa arvioon).Itselläni ei siitä kuitenkaan ollut hyötyä, koska ultra heitti niin paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta viikolla 35 oli sf-mitta 39 cm ja poika syntyi viikolla 36+6, pituutta 48 cm ja painoa 3430g. Painoa tuli n. 11kg, lapsivettä oli ihan hirveästi ja mainittakoon myös se että poika oli perätilassa koko ajan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat