Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Mulle tehtiin eka IVF syyskuussa. Se epäonnistui ja kuukautiset alkoivat 11 päivää siirroista. Nyt on välikuukausi ja odotellaan kuukautisten alkamista, jotta päästään PASiin. Mulla kiérto on pitkähkö, mutta suhteellisen säännölinen 31-33 päivää. Joskus harvoin on ollut 29-30 tai 34- Kerran 35 päivää kolmen ja puolen vuoden aikana. Nyt on sitten kierron 37 päivä menossa, eikä tietoakaan kuukautisista. Ei oikeestaan mitään oireita. Aamulla tien raskuastestin, kun mietin et jos olis tapahtunut luomuihme (meillä selittämätön lapsettomuus, yksi lapsi aikaisemmin clomeilla), mutta se oli negaa. Testi oli blueclear.

Olisiko tämä hoito sekoittanut kierron jotenkin, vaikka yhdet kuukautiset oli välissä? Miten muilla on ollut? Alkaa olo olemaan aika ahdistunut, kun ei tiedä missä mennään.

Vastauksista enemmän ,kuin tuhannesti kiitollinen

Kommentit (2)

Epäonnistuneen ICSI:n jälkeinen kierto oli viikon pidempi kuin normaalisti. Saa nähdä milloin se sit asettuu. Mullakin aiemmin ollut " kellon tarkka" 28 pv/kierto.

Minulle tehtiin kesäkuussa 2005 myöskin IVF ja menkat alkoivat pp 12. Yleensä kiertoni on 30-36(siis ennen tuota IVF:ää) ja seuraava kierto venyikin ja menkat alkoivat vasta kp 44! Ilmeisesti tämä on aika yleistä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat