Seuraa 

Sivut

Kommentit (22)

Sairasloma jatkuu koko loppuviikon.. Vatsatauti muuttui flunssaksi ja kuumettakin nous:( Tiedä sitten mitä tämän akan elimistössä oikein on tekeillään kun juilii vähän joka puolelta!?

Kissakin näyttää olevan kuumeessa kun käytiin eläinlääkäril laitattaan sille eka rokotus:) Voi mirri parkaa..

Opiskelin pukuompelijaksi ja aloitin jatko opinnot amk.ssa, mutta lopetin koulun aika alkuunsa kun ei vaan tuntunut omalta..

Nyt löysin koulun minne tahdon jatkamaan opiskeluja, mutta on kans aika kaukana kotoa:( Vaatisi aika paljon lähteä tästä tilanteesta aivan uuteen paikkaan aloittamaan kaikki alusta..

" Haaveena" on että saataisiin nyt vauveli ja muutettaisiin sitten kun ollaan saatu arki rullaamaan lapsen kanssa! Sitten ehkä lähtisin takaisin koulunpenkille.. jos maltan:) Tämän toteutus vaan vaatii usamman vuoden...

Tällä hetkelä siivoan työkseni, ei todellakaan ole mun koulutusta vastaavaa työtä.. kunhan palkka tulee ajallaan niin hyvä:)

kun sain kutsun, eli kiitos Mii:lle vastauksesta viestiini tuolla aiemmin. Se rohkaisi - pitää kokeilla vaikka jotain toista testiä. Tänään mietin että koittaisin vasta pe niin sais sit rauhassa sulatella viikonlopun sitä juttua jos olisikin raskaana, mutta en MALTA odottaa... :-) Taidan hakea tänään salaa uuden testin ja ottaa varaslähdön...

Jännää, vaikka toisaalta ärsyttää että pitää itteensä aina kiusata ja sit pettyä kun menkat tuleekin... no, toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Pitää sanoa kun Matti että Elämä on laiffii ja se on fifty-sixty onko raskaana vai ei :-))

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tulin pikaseen moikkaamaan:)

fio: mä kävin viime vuoden 2asteen koulussa ja kesällä erosin..ennen ku ees tiesin pääsevän kouluun.oli väärä ala.tai oikeesti matkailuala ois sopinu mulle,mut se koulu oli niin perseest suoraan sanottuna,et ei ollu yhtään kiinnostust.

sosiaaliala tuntuu omalta.toi opiskelu on viel jotenki vaikeeta ku välil tunnen itteni jotenki tyhmäks siel..mut tän koulun oon päättäny käydä loppuun vaik se opiskelu ei niin kivaa oiskaan.saan sit kuitenki sellasen ammatin minkä haluan:)

mul on maha ollu tosi kipee tänää..:( mut ei onneks okseta...ummetusta:/

mut nyt alan kattelee telkkarii.öitä!ja plussasäteitä++++++++++

mutta Hemulle pahoittelut paskasta tädistä *haleja rutkasti*

ja marindalle viästiä, että mun mielestä niitä hiiva(puikkoja?) saa käyttää raskauden aikana, kyllä paketeissa lukee:=) *extra+++säteitä marinda-kamulle*

Fio-kulta, sähän olet yliopistossa, ei sulla taida olla lähempänä opiskelumestaa?? *miettii samalla kuumeisesti, mistä on 500 km matkaa etelälappiin...:=)* Voi Jakas, koeta nyt jaksaa!!!! *halaa fioa*

ja mitäs muuta *moikkaa Q-kamua*...missä on Tappert vai olenko missannut jotain?

tänne ei mitään uutta, kp:t hukassa ja tätsyä oottelen viim. alkuviikosta:=)

hei taas hetkeksi! *vilkuttaa*

-mooli-booli

p.s pepsikselle kans hali:=)h

Fio: ymmärrän hyvin tunteesi. Itse ollu aikanaan kaukosuhteessa, minä muualla opiskelemassa. Ja vaikka matka oli lyhempi, niin ei sopinu mulle.. Eihän se koulu tietysti loputtomiin kestä, monesko vuosi sulla on menossa? Ja tosiaan jos saisit siirron lähemmäs niin kai osan opiskeluista saa hyväksyttyä. Lohdutukseksi, että yhden vuoden olin amk:ssa, lopetin kun ei tuntunu omalta ja vaihdoin linjaa. Nuoria vielä ollaan niin mihinkään ei tarvii eikä kannata tehdä pakkopullana! Tsemppiä!

Joulukeskusteluun.. Mä itse tykkään yksinkertaisista sisä- ja ulkovaloista tosi paljon. Ja mun mielestä ne ei oo pelkästään joulukoriste, vaan kuuluu piristävänä osana pimeeseen aikaan, ihan niinku kynttilätkin. Tontut ym. on sit eri asia, niitä virittele kun joskun joulukuun puolivälissä. Sit kun joulu on ohi se on ohi, en jaksa ootella loppiaiseen. Ja ainiin, munkin ikkunat tais jäädä pesemättä tältä syksyltä... Kun tuli yöllä talvi.

Mulla nyt kp 20/28-30, ja yks ärsyttävä yök yök vaiva... Kamalasti valkkaria (mitä ei normaalisti oo ollenkaan). Mietin sitä hiivavaihtoehtookin jo.. Muistaako kukaan saako niitä lääkkeitä käyttää jos vaikka sattuiskin olemaan raskaana? *yrittää jaksaa olla optimisti, kun eihän sitä ikinä tiedä*

Haleja ja plussia enskarikavereille! =)

Heippa vaan!

tässä sitä eletään ja odotellaan että joko se jo plussaa näyttää.kp on 37/28-40.

Huomasin tänä aamuna jotain ihan outoo..mun tissit on niin kipeet, että kun niihin joku vähän hipasee niin sattuu ihan törkeesti.huomasin sen jo aamuyöstä kun kävin vessassa..voisko olla oire jostain? =)

en tiedä vielä koska uskallan tehdä testin.

mikä apteekin testeistä hyvä/luotettava vai onko kaikki ihan samaa kamaa?

täälläkin satelee nyt hiukkasen lunta!

Mä en ole kaupungissa niin välittänyt jouluvaloista, mutta nyt kun asumme maalla pimeyden keskellä niin kyllä on tullut mieleen jo laittaa jouluvalot pihalle. Kynttilöitä olen poltellut jo pitkään.

Mä olin tänään verikokeessa, ja tulokset tulee ensi viikon lopulla. Sitten selviää lopullisesti, onko mulla kaikki kunnossa vaiko ei. Melkein toivoisin, että jotain vikaa olisin ja saisin lääkkeet, niin että kierrot vähän lyhenisi. Tosin viime kierto nyt olikin ihan OK pituinen mutta useimmiten eivät ole!

Nyt on kp 8 ja ensi viikolla rupean bongailemaan ovista. Ensi viikko olisikin hyvä " ovisviikko" sillä mies on lomalla ja jaksaisi varmaan innostua petipuuhista usein. Kunhan sitten vain itsekin jaksaisin! No, eiköhän me jaksetakin koska kaksi seuraavaa viikkoa olemme sitten erossa toisistamme. Eli jos ovis viivästyy niin sitten menee kyllä koko kierto ihan ketuille. Mutta eipähän se eka kerta olisi kun niin käy...

tulin tänne valittamaan kun en muutakaan tiedä...

tämä minun opiskelu on ihan perseestä, olen miettiny viime yön että vaihan kyllä koulua, vaikka menen ammattikorkeaan mutta en kyllä jää tänne jumalanhylkäämään paikkaan.. grr.. suututtaa ja masentaa ja itkettää.. kotiin on niiiin hirmu matka ja ikäväkin on koko ajan :( ja sitten tämä hemmetin plussattomuus, ei meillä kumminkaan mikään lapsen teko onnistu IKINÄ.

mutta nyt vaivaa mahdoton väsy sen yöllisen valvomisen ja raskaan koulupäivän jälkeen..

helpottaisi oloa kummasti jos 500 km kotimatka lyhenisi 150km... mutta sitten taas pitäisi aloittaa kaikki alusta ja en tiiä jaksanko..

nyt vain peukut pystyssä, jos vaikka plussa tulisi lähiaikoina, niin sais pitää edes väälivuoden.. kuulostaako se ihan utopistiselta? mutta minusta tuntuu vahvasti että olen aivan väärällä alalla..

tunteeko muut ikinä vastaavaa? tunnetteko olevan juuri oikealla alalla, pidättekö työstänne enemmän kuin muista mahdollisista aloista?

kyllä mie kohta taas toivottavasti piristyn.. tämä lumen tulo oli kyllä aivan ihana asia!

fio, kp 25

Moi vielä, pahoittelen tosiaan, kun en ihan pysy kärryillä näissä päivityksissä, kun en millään ehdi joka päivä päivityshommiin...

Eli huomasin noista pinoista, että viime viikolla ilmoittautuneet uudet Enskat ei myöskään oo vielä esittelypinossa, ainakin Tuulia-79 ja Vocifer puuttuu, vai onko Vocifer sama kuin Voci_???

Laittakaa tietojanne listaan, jonka kohta nostan ylös, please!

-Q-

Wau mikä ilma! Vihdoinkin se myräkkä on ohi, kun pelkäsin jo, että lenkistä tulee tänään yhtä kaamea kuin maanantaina! Nyt ei tartte sentään vastatuuleen pinkoa, kun on muutenkin ihan tarpeeksi haasteellista... :)

Mä oon myös kauhistellut näitä jouluhössäyksiä taas tänä vuonna. Itse en oo ehtinyt vielä aloittaakaan edes joulukorttien suunnittelua yms. vaikka tosi mielelläni aina ne itse askartelenkin. Jouluvalot laitetaan vasta joulukuussa, mutta koko koristelaatikkokin on vielä miehen vanhempien luona, joten saa nyt nähdä milloin ehditään. Eilen mies oli kyllä ostanut glögiä kaupasta, mutta se taisi johtua vaan siitä, että me tykätään siitä molemmat ihan hulluna!

Mutta viime vuonna jouluvalmistelut vasta kummilta tuntuikin. Olin nimittäin suurin piirtein Euroopan eteläisimmässä kärjessä ja mä en kyllä päässyt joulutunnelmaan, vaikka kaikissa marketeissa kovasti joululauluja soiteltiinkin jo marraskuusta lähtien!

Juu, jos jollain on ylimääräistä intoa, niin tänne saa kans tulla pesemään ikkunoita. Me ehdittiin syksyllä just ja just hioa ja maalata suurin osa vanhoista ikkunanpuitteista, mutta pesu on toistaiseksi tehty vain rätillä pyyhkäisemällä. Ja sen kyllä huomaa ainakin tällaisina aurinkoisina päivinä ... :Z

Ei mulla mitään asiaa edes ollut, mutta tulihan tätä taas. Tänään söin ekan clomipillerin, joten mitäköhän oireita niistä on nyt sitten luvassa?

Kuumia aaltoja yms. kivaa odotellessa

-Q-

Fio, ei ole yhtään outo tunne ainakaan minulle. Jos tuntuu, että ala ei ole oma, niin mitäs siellä istumaan. Elämä on ihan liian arvokas asia tuhlattavaksi. En toki tarkoita, että pitäisi heti luovuttaa, mutta jos aidosti tuntee että tahtoo tehdä jotain muuta ei se ole väärin.

Onko lähempänä kotipaikkaasi sen alan oppilaitosta, voisithan anoa siirtoa???

-huh, minulla on töiden kanssa sama tunne, ei kiinnosta sitten yhtään.. mutta on hyviäkin päiviä, työnteko ei ole minua varten.

Nytte kp 13/28 menossa, joten ei vielä ala edes piinailu, tylsää :/

tilanne ton ikkunoiden pesun kanssa - jäi homma kesällä vaiheeseen. Yhden ikkunan sain pestyksi, ja muut piti hoitaa sitten kun olisi parempi keli (ettei aurinko paistaisi suoraan ikkunaan tms.). Onhan näitä kelejä tässä n. 5 kk aikana tietysti ollut, mutta ei vaan ole mukan ehtinyt! No, meidän talo valmistuu keväällä, niin ehkä jätän suosiolla nykyisen kämpän ikkunat seuraavien vuokralaisten hinkattavaksi ; )

Ikkunoiden pesun lisäksi muita alati siirrettäviä inhokkihommia on mm. kaappien siivoaminen. Toiset tietysti on jo aloittaneet, että saavat kaapit varmasti jouluksi järjestykseen : ( Itse en jaksaisi edes ajatella tuollaisia. Tällä hetkellä työt ja rakentaminen vie niin kokonaisvaltaisesti ajan, että kevyt imurointi max. kerran viikossa ja satunnainen pölyjen pyyhintä saavat riittää meidän kotona nyt.

Mutta me kaikki valmistaudutaan joulun tuloon omalla tavallamme! Jos jollain on oikein superinspiraatio, niin meille saa kyllä vapaasti tulla tekemään joulusiivousta ja -koristeluja = D

Nyt täytyy taas yrittää tehdä töitä. Pinoudun taas ip:llä!

Jessica

Aika menee niin nopeeta et menee jo päivätkin sekasin!

Missäs kaikki on?!

Nyt on vihdoin se pakkanen löytänyt tännekin, ja jopa lunta löytyy milli autojen katoilta! Ihanaa, heti on virkeempi olo!

Tulkaahan kertomaan tilastanne, mulla kun nyt taas on niin tylsää ni piinailen ja bongailen henkisesti teidän mukananne! =)

Mie pääsin 2+:sta tälle puolelle vasta nyt :) sori leidit.

Miulla menossa kp 15/27-28, sama kun eilen, kun laskin vahingossa väärin :D. Viimeset lapsentekopupuilut harjotettiin tänään ja nyt odotellaan tulosta. Join lasin punaviiniäkin, jos vaikka kiinnittys paremmin, nyt tarvitaan tarrasukkia oikein laatikkokaupalla !!!!

Paljon plussaenergiaa sitä tarvitseville ++++++++++++

tarrasukkia ovuloiville ja pesäpallomaila tädin yllättämille :D Öitä!!!

Joulu, joulu... :-S Täälläkin on ensi viikonloppuna jo joulukadun avajaiset, jos oikein olen käsittänyt! Voi kauhistus! Ennen vanhaan joulu aloitettiin ehkä ensimmäisestä adventista. Silloin muistaakseni kotona haettiin joulukoristelaatikko varastosta ja sai laittaa jo jouluvalot ikkunaan. Ja tehtiin ehkä jo jotain joululeipomuksia...

Mutta niin, markkinajoulu on eri asia kuin oikea joulu.

Kohta pitäisi hössöttää jo joulusta, ja mulla on vielä kesken ne hommat (ikkunoiden pesut ym.), jotka suunnittelin loppukesälle tai alkusyksyyn :D :D Olenkin varsinainen tehopakkaus... saisikin joskus edes yhden ison homman valmiiksi.

quiero3:

Mulla on itsellänikin sekaisin porukkaan ilmoittautuminen. Eli juu, muutin nikkini pitempään muotoon vocifer. Toivottavasti näät tän viestin vielä kun näin myöhään kirjottelen.

Mä itse oon ihan innoissani joulusta. Ja vaikka ne valot on jouluvalot, niin musta on kivaa, että ne tuovat valoa pimeään. Kuusen jättäisin suosiolla siihen jouluun ;). Kyllähän markkinahumuunkin voi mennä, mutta lopulta jokainen luo joulunsa tavallaan.

Mulle tää on elämäni eka joulu, vaikka ikää on 24. Oikeesti. Lapsuudenkasvatuksen perusteella meillä ei vietetty joulua enkä ole itsekään osannut viettää paitsi nyt ajattelin opetella :).

Musta tuntuu että joka vuosi joulua aletaan kyhäämään aina vaan aikasemmin! Vaikka oonkin ihan hullu jouluihminen, ni oon kyllä samaa mieltä että liian aikasin aloittavat. Viime viikolla jo kattelin et tosi monilla partseilla jo välkkyy jos jonkin näköstä valoa ja ripustusta!

Mutta on mulle itelleki kyllä huomauteltu että alottaisin liian aikasin ku pistän valot ym joulukamat pikkujouluna, eli kuun vaihteessa. =) Siitä alkaa meikäläisen joulunodotus! Tää johtunee siitä että aina muksuna meillä kotona vietettiin ihan virallista pikkujoulua, tonttu oli tuonut saunomisen aikana pakettipussin tuulikaappiin ja sitte koristeltiin pikkasen taloa! Niin hyvät muistot pikkujouluista pienenä että aion vaalia tätä perinnettä sitte jos joskus on omia lapsia!

Tuli kyllä parempi mieli kun lueskelin nuita teidän lohdutteluja :) kiitoksia, kiitoksia, kiitoksia ja KIITOKSIA :) mutta alkoi muutenki taas vähän parempi mieli kun kävin katsomassa asuntoa, jonne muutan kahden viikon kuluttua! ainaki pääsee täältä ikivanhasta opiskelija-asuntolasta poies. Sen turvin ajattelinkin sitten sinnitellä ensi kevään.

mooli-kulta: olen nyt tosiaankin KESKELLÄ suomea ja rovaniemi olisi HUOMATTAVASTI lähempänä omaa kotia, ja sieltä voisikin löytyä melkein samaa kuin nyt opiskelen. Mutta kun en tosiaankaan tiedä että onko tämä minun ala.. vai johtuuko ahistus vain välimatkasta? välimatka saa asiat aina tuntumaan kaks kertaa pahemmilta.. :( Mielessä vähän kyllä vilahtelee mahdollisuus yliopistoelämän hylkäämisestä ja siirtyä kokonaan ammattikorkeaan. Nämä on vaikeita asioita.. :(

mutta nyt iloisempiin juttuihin:

Olin kokonaan unohtanut toivottaa uudet kanssa-siskot tervetulleiksi veikeään seuraan!! (nikit on kyllä jo unohtunut..anteeksi)

ja täällä siirrytään tuota pikaa kp26:een :) saas nähdä, oliko teroissa minkälainen vaikutus :) oireita senkun tulee lisää: valkovuoto on huomattavasti lisääntynyt, rinnat alkanut aristamaan jo pikku hiljaa ja ennen kaikkea tämä mielialanvaihtelu :) joten älkää yllättykö kun yhdessä hetkessä märsyän ja toisessa olen taas iloinen kuin pupujussi :) valkovuodon lisääntymisen huomasi myös silloin kokeissa käydessäni. Samalla kun otettiin myös PAPA-koe, ja emätintä piti aivan puhdistaa valkkarista että näyte saatiin otettua. Ja niin ei ole ikinä käynyt mulle. olen olemassa yleensäkin melko kuiva kapistus.. :)

niinpä nyt pitää unohtaa kaikki typerät koulujutut ja keskittyä olennaiseen eli mahdolliseen masu-asukkiin :)

Kaikille muille ++++++++++++++++++TUULIA!!!!

Ja Q, muista että raivokohtaukset johtuvat ainoastaan clomeista ;)

Kaksosia edeelleen innolla toivoen

fio

Täällä Turussa on ihana aurinkoinen sää ja olin tuossa vähän ulkoilemassakin. Oli pakko myös vähän shoppailla, tilipäivän kunniaksi..uudet farkut tarttui matkaan:)

Menkkoja olen tässä jo odotellut, tänään kp 29..Yleensä tiputtelu on alkanut kp21-24 välisenä aikana, mutta tällä kertaa ei. Oon älyttömän ilonen, jospa terolutit olis auttanet kuitenkin siihen vaivaan. Mutta nyt ne on loppu (tietty, just kun rupesivat vaikuttamaan)..en nyt sit tiedä, pitäiskö kysyy lekurilta, jatkettaisko vielä reseptiä...tosin, voi sitä tiputtelusta huolimattakin raskaaksi tulla. Mutta meillä kun miehellä jonkin verran alentunut siittiöiden laatu ja mulla tiputtelua, ni ehkä mahikset sitten huonommat..

Ei oo epäilystäkään, etteikö menkat olis tulossa, ei oo nimittäin mitään raskausoireita. Joten nyt sitten vaan odotellaan tätiä...

Tsemppiä muille, toivottavasti pidempään yrittäneetkin pian plussaavat!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat