Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tiivistän ärtymykseni: ärsyttää kun kaveri tukkii sähköpostini lapsensa kuvilla, lähettää kymmenittäin myös normaalipostissa kuvia hänestä. Viestejä tulvii puhelimeen: nyt se teki sitä ja nyt se teki tätä. Onhan se esikoisen saaminen ihanaa ja mielelläni kuulenkin tästä lapsesta, mutta-liika on liikaa, ei ajatukseni pyöri samalla tavalla tässä lapsessa kuin kaverini ajatukset. Itsellänikin on neljä lasta, pitäisikö minun alkaa myös jokaisesta lähettelemään moisia kuvasarjoja ja viestittämään joka liikkeistä jotta kaveri uskoisi kuinka ärsyttävää se on? Hienovaraisesti olen pyytänyt vähemmän ilmoittelemaan (siis kun tää todella on mielestäni liiallista) mutten kehtaa suoraan sanoa että kyllä mulle riittää vaikka kerran viikossa kuulla lapsesta. Ajatuksia??

Kommentit (8)

Tuhoa kuvat sähköpostissa kaikessa hiljaisuudessa ja anna juttujen mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Eihän ole isosta asiasta kysymys. Ja aihe on kuitenkin positiivinen, vaikkakaan en kiellä että varmasti on TOSI ärsyttävää!! Kyllä se aika hänetkin kai rauhoittaa ja viimeistään jos saisivat toisen lapsen. Realiteetit tulee vastaan viimeistään uhmaiässä - kun lapsi alkaa kaivaa äidin hermoa. Nauti siitä sitten! Ja rajoita puhelimeen vastailujasi hänelle ym. oman aikasi nimissä.

Vierailija:

Lainaus:

Minä ainakin lähettelen lapsieni kuvia kummeille ja tutuilleni. En " huonoille" tutuille! Ystäväni(AIDOT YSTÄVÄNI) iloitsevat siitä että minä iloitsen ja haluan jakaa onneani.

Toki iloitsen, mutta kuten sanoin, liika on liikaa. Jos esim.meilinä tulee 7-10 kuvaa kerralla, samasta paikasta ja sama asento lapsella, mitä nyt sentin pää liikkunut, mitä järkeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei varmaan lähetä enää vuoden kuluttua, kyllä se alku innostus siitä laantuu. Hyvät kaverit on aika harvassa, jos tää on sellanen, pidä se sellasena, ja ihaile pientä ihmettä.

Miten voit puhua kaveristasi noin! Et selvästikkään ole kaveriasi ansainnut, helvetin kettu!

JOs kaverisi haluaa lähettää kuvia niin hän halua. Hän on niin innoissaan lapsestaan että haluaa jakaa tätä intoaan muillekkin. jos et sitä kestä niin " jätä" kaverisi ÄLÄKÄ RUIKUTA VITUN ORAVA!

Minä ainakin lähettelen lapsieni kuvia kummeille ja tutuilleni. En " huonoille" tutuille! Ystäväni(AIDOT YSTÄVÄNI) iloitsevat siitä että minä iloitsen ja haluan jakaa onneani.

Eihän yhden lapsen äidit vielä ymmärrä et elämään mahtuu muutakin kuin se oma pikku kullanmuru!! joten yritä kestää tai sano kamullesi suoraan ettei sua kiinnosta nääääin paaaaljoa koska oolet omista neljästäsi jo " nähnyt" kaikki vaiheet..

tosi typerää jos kaikki äidit eivät älyä tätä!! sääli heitä!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat