Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Santtiksen heittämä haaste poimittu tänne uuteen pinoon:

" Eli mitäs sanotte haasteesta joulukuun ekalle punnitusmaanantaille?

Taitaa olla 5.12, itsenäisyyspäivän herkkuja ennen ;).

Mulla on tavoitteena sille maanantaille 86kg, eli miinusta pitää tulla siihen mennessä 2,1. aika tiukalle vetää oikeasti, mutta mitäpä elämä ois ilman haastetta :D."

santtis

Kommentit (19)

Vasta muutama päivä pisteilty ja hiljaa hyvä tulee. Jos nyt kesäksi sen kahdeksan kiloa tiputtaisi - mieluummin tietysti jo aiemminkin - joten otetaan haaste vastaan ja kilon jos saan parissa viikossa alas nin eiköhän se aika realistinen ole näin imetyksen lomassa :-)

Eli vajaan kolmen viikon päästä... Jos vaikka tavoitteeksi laittaisin 76 kg... Tänä aamuna vaaka näytti 77.9 mut toi mun paino on kovasti heilahtelevaista sorttia (ne hormoonit...) joten eiköhän tuo olisi ihan turvallinen tavoite.

Tsemppiä!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meikä heittää pyyhkeen kehään tän viikon osalta. On nimittäin turneekestävyys loppu ja mun täytyy nyt antaa itelleni pari " lomapäivää" että taas jaksais ens viikolla tsempata ja laskee pisteitä. Eli oon syöny ihan hirveesti liikaa, ihan kaksin käsin siis ja jotta ei menis ihan itsensä ruoskimiseksi niin ajattelin että löysäilen tän viikon ja katon sitten maanantaina mikä on tulos.... :((

Ymmärrätte varmaan mikä on fiilis ja näitä tulee varmasti meille jokaiselle jossain vaiheessa mutta TSEMPPIÄ TEILLE VIIKONLOPUN KOITOKSIIN!!! Mä katoan anopin lihapatojen ääreen ja toivon löytäväni taas uutta virtaa ens viikkoa varten. Mukavaa viikonloppua ja kuulumisiin!

terv. väsynyt ja täysivatsainen pippa :)

Täällä olen yrittänyt tunnollisesti noudattaa pisteita ja olen tosi hyvin mielestäni onnistunutkin. Eilen meni vähän yli(5p.), mutta muuten koko viikko on pysytty pisteissä. Nyt täytyy olla tiukkana, sillä lähden lomalle tiistaina viikoksi, enkä meinaa etelässä niin tarkka olla. Tosin jos on kuuma, niin päivällä ei teekään niin paljon mieli syödä. Täysimetyksellä kun mennään, niin onneksi pisteitä on aika paljon käytettävissä eikä alkoholikaan voi niitä ruoalta montaakaan viedä ;o).Ja sitten illalla suon itselleni ihan mitä mieli tekee... Tulos nähdään sitten matkan jälkeen. Tulen siis seuraavalla kerralla punnitus pinoon vasta keskiviikkona 30.11. Nyt huomanna kyllä normaalisti. Otan tavoitteeksi nolla viikon, ettei sentään paino nouse. Hyvää sunnuntaita kaikille ja nauttikaa ihanasta ilmasta!

Eka viikko sinnitelty ja painoa putosi vain -1kg eli 73kg vielä jäljellä.

Mitenkähän uskaltaisin vastata haasteeseen..jos vaikka 1.5kg.Pikkujoulutkin sopivasti 3.12 joten vesilinjalla ollaan :)

Harmittavasti nuo Juhlapöydän suklaakonvehdit huutelevat kaapissa,vielä en ole sortunut.

tavoite siihen maanantaihin on...hmmmmm. nyt maanantaina painoa oli 70,4 mutta nyt onkin mennyt sitten herkutellessa=(

mutta, ilman haasteita ei ole enempää joten yritetään sitä 69kg.

edessä esikoisen synttäreitä, hääpäivää, pikkujouluja...HIRVITTÄÄÄ!!

mutta yritetään pysyä kohtuudessa!

Huomenna punnituspäivä eikä tunnu yhtään sille ettäkiloja olisi mihinkään kadonnut. Apuva! Noh.. Tänään eletään pisteien mukaan kuitenkin. Voisi vielä tehdä lenkin tuolla raikkaassa ilmassa. Täytyisi muutenkin käyttää tuo auringonpaiste hyväkseen silloin kun sitä on näin talvisin ja päiväsaikaan. Piristää vaan mieltä kun muuten on aina pimeää.

Joulukin tekee tuloaan ja pian syödään taas jouluherkkuja. Olisi kiva nauttia niistä sen päivän pari ilman älytöntä pisteenlaskentaa. Siksipä olis vielä parempi syy nyt yrittää keventää jo edeltävästi vaikka keittojen avulla.

Olen kyllä nyt laihdutusaikana syönyt varmasti terveellisemmin kuin koskaan. Marjoja, vihanneksia, hedelmiä ja ruisleipää syönyt aikalailla kiittettävästi ja vatsakin on nyt vähemmän temppuillut mitä yleensä. Siis kuitujen ansiota tietenkin ;). On kyllä kiitettävä " laihdutusputkikin" jo takana kun taaksepäin ajattelee. Yli 3 kk jo. Toisaalta aika tuntuu lyhyelle, mutta toisaalta taas... NIIN vähän. Ja tässäkin ajassa kadonnut jo n. 10 kiloa. En kyllä käsitä miten jotkut pystyvät laihduttamaan kymmeniä kiloja, sehän vie aikaakin vuoden pari. Hattua on nostettava! Välillä niin painaa kisaväsymys ja tekis mieli vaan mässätä niin että halkeaa. Kaipa se kuuluu tähän painonpudotukseen. Ja kai ne plussaviikotkin joskus sallittuja on, kunhan eivät vallan jää voitolle. Pääasia kai tässä tosiaan olis se, ettei ainakaan lisää painoa tule.

Yritän tässä siis vielä kiloa paria pois. Jouluna pidetään pieni breikki ja sitten uutenavuotena viimeistään taas jatketaan. Yritän pitää mielessä jo tulevaa kesää. Miten ihanaa oliskaan taas mennä festareille ym. ja ainakin sen 10 kiloa hoikempana kuin viimekesänä :). On se kumma, miten itseluottamus ja tyytyväisyyskin on joskus kiloista kiinni :).

Juups. Tää oli tällastä tyhjänpalttista jorinaa vaan. Kirjoitelkaahan nyt muutkin, että mitä teille kuuluu...

Mun tavoite 5.12. on 65 kg! :O

Periaatteessa olen tavoitepainossani, vaikka paino sahaileekin... Ja kerran lukemat kävivät jopa 65,5 kg (edellisellä viikolla), joten ei kai tavoite nyt ihan tuulesta temmattu ole. Sitä en tiedä pääsenkö sitä kovinkaan lähelle,mutta yritetään. Sen jälkeen alkaa tosissaan tasapainoiluvaihe ja yritän syödä niin, että paino pysyy samassa. Ja pääasiahan on se, ettei ainakaan tule grammaakaan lisää.

Aloitin muuten satsumassi sen lenkkeilyn. Aika rankkaa näin aluksi. Yritän aloittaa rauhallisesti silti, ettei tule rasitusvammoja/penikkatautia. Aluksi lenkkeilen vain vähän pieniä pätkiä ja lisään pikkuhiljaa. Kolme kertaa viikossa yhdistettyjä juoksu/kävelylenkkejä. Ihan kivaa varmasti kunhan pääsee alun vaikeuksista yli. Keväällä on varmasti jo kunto kohonnut ja nivelet ja lihakset hieman tottuneemmat moiseen hommaan niin pääsee juoksentelemaan sielunsa kyllyydestä aurinkoisilla kuivilla teillä.

Aaaahhh.. :)

T: Lössykkä -edelleen suuressa tarmossaan-

Ps: Pisteissä pysytty toistaiseksi kiltisti.

Joo nyt yritän pari kiloa sinne, 5.12 eli 81 kiloa. Sit jäisi tavoitteestani enää 3kiloa. Pakko yrittää. Mutta jos kohta osaimetys niin pojot laskee ja tiukkaa tekee. Yritänpä olla jouluun asti myös ostamatta suklaata ainakaan levyjä, maistuu jouluna paremmalta ja painonpudotuskin ehkä onnistuu :).

Innolla mukana tässä!

Siivoilen tässä juuri kaappeja ja -vihdoin !- sain huomata, että mahdunkin pariin paitsiossa olleeseen vaatteeseen ! aivan ihanaa, nämä vanhatkin rytkyt tuntuu ihan uusilta, kun ei ole pariin vuoteen mahtunut. (uusiahan olen luvannut itselleni vasta muutaman kilon päästä...) On se siis sittenkin täytyny mun koon pienentyä ainakin yhdellä... Pidetäänhän kaikki tiukasti kiinni haasteista, että ollaan iskussa sitten aleaikaan !

Toista viikko mennään.. ekalla putosi hyvin 1,9 mutta niinhän se aina aloittaessa..

Jos mäkin pääsisin 75 kg alle, olisi hieno juttu eli pari kiloa pois, olisi hieno juttu. Meidän pieni neiti ollut pari päivää tosi pahalla tuulella ja jäytää nyrkkejään itku silmässä, liekö hampaita. Ja eilen oli taas rentouttava huutokonsertti illalla ja kun neito nukahti niin söin kolme domino keksiä iltateen kanssa ja yöllä tuttipullojen kanssa puljatessa toiset kolme lisää.. No eivätpähän ole enää kaapissa kiusana;))

Tsemiä kaikille!

En tiedä mitä tässä uskaltautuis lupailemaan, olen nimittäin tänään ja eilen ylittänyt pisteet varmaan jouluun asti.... :))) Mulla siis ihan täysin karkas mopo käsistä ja nyt sitä sitten mietin täällä että mitä on tullu tehtyä. Plääh! Mutta otan kuitenkin haasteen vastaan ja lupaan että 5.12. alitan 76kg... Aika löysä on haaste mutta löysä on nyt tämä tyyppikin. Eli siis 1,5 kilon tiputus siinä vajaassa kolmessa viikossa. (varaudun ens ma plussaan!)

Just nyt en ole kyllä mallilaihduttaja mutta yritän tän loppuviikon sinnitellä. Pitäis muistaa että parin päivän repsahdus ei vaikuta vielä mihinkään...

Menen nukkumaan ja yritän herätä aamulla taas laihdutusvaihde päällä.

pippa

Mullakin oli tuonne joulun tienoille tavoite 65kg, mutta mikäs sen mukavampaa aikaistaa tavoitetta ;). Matkaa sinne maanantain punnituksen mukaan 2,1kg. Tsemppiä vaan kaikille muillekin. Meillä sen kun pirskeet jatkuu, esikoinen täyttää huomenna 4-vee, joten loppuvko tietää leipomista ja ... syömistä, ARGH!

Pipp@! Juu meidän kuopus on syntynyt 17.1 - vauhtia piisaa, tukea vasten kävelee ja laskeutuu itse alas ja tietysti konttaa minkä ehtii ja aina kielletyissä paikoissa, =)!

Pahnu

Olen syönyt noin 20 pistettä liikaa tällä viikolla yhteensä :(... En vaan kertakaikkiaan saanut pidettyä näppejäni kurissa suklaalevystä. Noh, nyt se on syöty enkä ole uutta ostanut.

Tänään lupaan pyhästi etten syö enää muuta kuin kuppikeiton ja ruisleivän. Huomenna ja sunnuntainakin koitan pärjätä 14:llä pisteellä. Pakkohan se on... nimittäin.... Tuli tilattua Josefssonssilta oikein kunnon tälli alennettuja vaatteita. Sain vajaalla sadalla eurolla mm. kahdet uuden kokoluokan farkut (numeroa pienemmät kuin ennen), paidan ja kolmet eri rintsikat ja alkkarit. Ja tossa summassa on mukana myös postikulut sekä sitten vielä joku nettietu eli Comfort-huuhteluainetta ja riipputuoli :D. Eivät ole vielä tulleet kun äsken juuri postimyynnistä tilasin.. Tässähän on siis aikaa vielä kokeilla kuihduttaa itseään noin viikon verran. Parempi, että menisivät siis jalkaan nämä uudet housut varmuudella. :D

Jooh... Että sellasta. Oli vaan pakko tulla kertomaan kun niin halvalla sai ;).

T: Lössykkä -nettinörtti-

Ja mä tilasin cellbesiltä vaatteita (minä, joka en juuri koskaan sitä tee, mutta sitä se pienen tytön äitinä nyt teettää-->kiire). Kuitenkin otin laskun ku sanoin myyjälle, että ei mulle ylensä löydy postimyynnistä mitään, joudun laittaa heti takaisin kuitenkin... Vartalo on se omena ja koivet alkaa kainalosta (hankala ostaa sovittamatta mitään muuta ku sukkia)!!

Mutta eilen tuli paketti ja mitään ei tartte sen takia laittaa pois, että ahdistaa vaan yksi toppi, siis TOPPI tälle meijeritissille, ohhoh, on liian iso (miehenikin mielestä) ja siksi pitää palauttaa. Että kaventumista=kiinteytymistä on tapahtunut, vaikka paino jungannut kuukauden tässä samoissa..murr!

On muuten porukka ottanut haasteen kivasti vastaan. Entäpä sitä intoa Joulun jälkeen tässä laihdutushommassa, saattaa tulla palstoille uutta väkeäkin taas. Tammikuuhan on vilkasta tällä rintamalla. Mutta hei, toivotaan, että meillä olisi jo painonhallintavaihde tällöin päällä ja mentäisiin monen naisen edelle siellä pienemmillä vaaterekeillä tammialessa :)

Tää on kivaa!!!... siis ryhmässä laihduttaminen ja hölmöt kirjoittelut tänne kun tyttö päikkäreillä...

Josko minäkin uskaltaudun ottamaan haasteen vastaan..Alkuviikon olin soppakuurilla,mutta tuli niin heikko olo että jo tänään aloitin pisteilyn.Paino ma-aamuna 73.4kg,eli pari kiloa ois ihan mahollista tiputtaa, ja sitten jouluksi alle 70kg!

Teillä on niin hyvät haasteet, että pakkohan se itsekin yrittää. Vaaán lukemat pyörii mulla nyt siinä 73,2-73,3 , joten jos vajaan 3 vkon päästä tavoite olis tuolla 71,5 kg, se ois jo hyvin sekin. Kun on noita illanistujaisiakin taas luvassa ...

Pakko tsempata, että pääsis loppu vuoden tavoitetta edes lähellä, joka oli mulla alunperin 31.12. 65kg!!! Taitaa kyllä olla liian kova tavoite näin imetyksellä, mutta yritetään siis edes lähelle. Siinä muuten uusi haaste koko porukalle! ;o)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat