Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ilmoittauduimme pojan kanssa naapurikunnan vauvauinti ryhmään.

Millaiset uimahousut olette hommaneet lapsellenne, ja mistä olette ostaneet?

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (3)

ainakin itse löysin syksyllä Euromarketista, Citymarketissakin näkyi olleen.Ja lindexillä oli ainakin vaaleanpunaisia uimahousuja.. taisipa vauvakokoja olla prismassakin.

yllättävän moni paikka niitä myy ihan 60cm lähtien.On muuten upea harrastus, onnea valinnalle :))

meillä pojalla lahkeellinen kokouimapuku!

Mukavampi pidellä kun on uikkarit ylös asti vaikka onhan ne " tyttömäiset" mut ei ainakaan mua oo haitannu ja niitä on muillakin...

koko oli 80cm alusta asti ja mahtuu vieläkin päälle kun poika melkein vuoden!!

Olen nanson uikkarit kerran jo palauttanut ja palautan nämäkin...eivät kestä väriä!!! sain uudet tilalle ja bodyn kaupan päälle ainakin viimeksi en tiä saanko jotain nytkin vai uudet uikkarit vaan tilalle...

en olisi näitä palauttanut mutta kerroin palautteessani että uudet uikkarit samanlaiset joten he pyysivät nämäkin lähettämään takaisin...kaipa sitten kun uinti loppuu niin teen heidän toiveen mukaan!!!

Ihan vaparista tai mistä tahansa noita saa...joissakin uintipaikoissa ne kauppaa pieneksi jääneitä eteenpäin jos halvalla haluat saada...siis aiempien vauvauimareitten vanhoja!!

tsemppiä uintiin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pk-seudulla vauvauintiuikkareita myy mm. Ruohonjuuri ja Lindex. Nettikaupoistakin löytyy. Meillä ihan samoja uikkareita (niitä, joita on Ruohonjuuressa) myy myös vauvauinnin järjestäjä Simsalabim.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat