Vierailija

Ajattelin ruikutella tännekin. Mun miehellä pamahti selkä lopullisesti viime perjantaina, vietiin ambulanssilla sairaalaan. Meillä kaksi lasta, 10 v koululainen ja 4 v tarhalainen. Hoidan siis kotiasiat nyt sitten itse niin kuin yksinhuoltajat tekevät joka ikinen päivä.... täytyy hattua nostaa.

Lisäksi meillä isokokoinen koira, jota oikein muille ei uskalla antaa ulkoilutettavaksi, joten sekin vielä...

Olen töissä kyllä informoinut asiasta, että nyt tulee lyhempiä työpäiviä, otan sitten palkattomana joskus tai teen sisään.... TYömatka on yhteen suuntaan 40 km joten kuluu aikaa myös siirtymisessä paikasta toiseen.

Kyllä ei tarvitse illalla unta houkutella...

En kyllä haluaisi olla miehenikään osassa, ei ole todellakaan kiva olla kipeä ja säryissä... halusinpa vaan ruikuttaa.

Kommentit (4)

ja raskasta oli. Osaan todellakin nostaa hattua yksinhuoltajille! Itse huomasin että kyllä se mieskin näköjään jotain kotona tekee, vaikka aina en sitä huomaakaan :-)

Mulla on jatkuva pelko persuksissa, että miehen terveys antaa periksi, kun on monta kertaa jo uhannut käydä niin.

Tsemppiä teille molemille ja parempaa tulevaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä tässä tosiaan huomaa, että kyllä se mieskin näköjään siellä kotona jotain tekee... terveellistä sikäli tämä juttu.

No, toivotaan, että leikkaus onnistuu ja päästään taas elämää sitä tavallista arkea.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat