Vierailija

Olen monesti huomannut että naiset eivät kommentoi mitenkään jos joku porukasta pudottaa reilusti painoaan, muuttaa elintapojaan terveellisemmiksi yms. Olen ajatellut että naiset nyt vaan ovat niin kateellisia tai jotain toisilleen? Jos paino nousee niin kyllä siitä mainitaan :(

Sama taitaa päteä miehiinkin?! Oma mieheni aloitti n. vuosi sitten kovan treenin. On suunnitellut osallistuvansa joihinkin kilpailuihin ja meinaa lähteä patikoimaan pidempiä reissuja yms. Mieheni paino on pudonnut lähes 10 kiloa ja vartalosta on tullut kieltämättä aika sporttinen.

Kukaan muu paitsi oma äitini on asiasta sanonut. Kukaan ystävistä taikka puolitutuista ei ole sanonut yhtään mitään!!! Minusta se on hyvin outoa? En nyt tarkoita että miestäni pitäisi alkaa kehumaan kovaan ääneen ja ylistämään tämän elintapojen muutosta mutta voisi kait joku edes jotain sanoa? Minusta on hienoa että 30 vuotias mies aloittaa vielä tosissaan huolehtimaan kunnostaan ja tekee todella töitä sen asian suhteen!!!

Kommentit (5)

Sellaisen ihmisen laihtumisen jota tapaa harvoin huomaa selvemmin, mutta ei aina kehtaa alkaa puhua että " oletpa laihtunut" tai " oletpa hyvännäköinen" , ettei tule sellaista mielikuvaa että " olitkin ennen niin lihava/kamalannäköinen" . Usein saatankin sanoa juuri jotain " vau, onko sulla uusi kampaus tai jotain" ...

Kyllä meidän ystäväpiirissämme huomataan ja kommentoidaan positiiviseen sävyyn, ja ääneen sanotaan myös (pilke silmäkulmassa), että ollaan kateudesta vihreitä ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kerran vain yhtäkkiä huomasin, että hän oli laihtunut huomattavasti. Ja voi olla etten heti hoksannut hävitettyjä muotoja, vaan hänen kampaajalla käyntinsä avasi silmäni. Kun vihdoin älysin, niin kyllä sitä päiviteltiin yhdessä ja naurettiin. Olen itse alle 50 kiloinen ja en todellakaan katso ystävieni enkä tuttujeni kiloja sillä silmällä. Eli joku voi olla vaan niin sokea, eikä aina ole kyse av-kateudesta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat