Vierailija

.

Sivut

Kommentit (47)

Mietin vaan taas kerran et miks se on näille suomalaisten miesten vaimoille niin iso ja pelottava asia et jollain on toisen värinen ja maalainen mies.

Onko kaikki mikä poikkeaa omasta elämästä oikeesti noin pelottavaa et sen kimppuun pitää hyökätä.

Kysynpä.

Ympärileikataanko muslimi poikalapsia ja minkä ikäsinä?

Oma mies on katolinen afrikkalainen ja poika ympärileikattiin kun oli 8 päivää ikää.

Siitä on jo melkein kaks vuotta mut tänään tutkin sosiaali-ja terveysministeriön sivuilla poikien ympärileikkausta. Siinä mietittiin lakiesitystä et lapsen pitää itse osata ottaa kantaa asiaan,

Mietin asiaa ihan siltä kannalta et jos toinenkin lapsi settuis joku päivä olemaan poika,

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minun miestäni en löytänyt sieltä Beirutin yökerhoista.. niissä ei kunnon ihmiset siellä käy muutenkaan. Etupäässä ne viinaa juovat taitaa olla krsitittyjä, venäläisiä naisia ja ökyrikkaita Bahraista.

Minä en ole mokumamma enkä edes blondi.

ap

kadulla ja jos joku hänet raiskaa se on erittäin todennäköisesti muslimimies.

Naisella on Suomessa täysin samat mahdollisuudet kuin miehilläkin.

Ja jos viittaat alistamisella perheväkivaltaan, niin sekin taitaa olla aika tasa-arvoista. Naiset hakkaavat miehiä samaan malliin kuin toisinpäinkin - vaikka siitä ei niin usein ilmoiteta poliisille.

Naisia alistetaan muslimiperheissä ihan Suomessakin. Niin alistetaan myös esim. Saudi-Arabiassa, joka ei taida olla ihan köyhä maa.

Mutta minulle ei sopisi sellainen joka juo (edes satunnaisesti) eikä sellainen joka on hyvin kokenut ja jolla on lapsia edellisistä suhteista jne. Tätä tarkoitin..

Minun mies ei ole tippakaan kiinnostunut toisten naisjutuista, eikä hän juttele naisista/vaimoista toisten miesten kanssa. Se ei kuulu hänen kulttuuriinsa.

Eikä hän anna kellekkään mitään avioliitto neuvoja, hän on asiallinen aikuinen mies.

Ihmettelen tuollaisia tyyppejä, ne on jostain muualta kait?

ap:n pitää korostaa miehen muslimiutta. No ehkä ei hällä ole mitään muuta, jolla kehua. Muistathan aina esitellessä ilmoittaa, että miehsi on muslimi.

olen kanssasi samaa mieltä siinä että muslimi VOI olla hyvä, luotettava ja uskollinen isä ja aviomies, mutta eri mieltä olen siinä etteikö suomalainen mies pystyisi samaan.

oma mieheni on maailman kultaisin mies, kaikkinen hyvine ja huonoine puolineen! eniten minua ärsyttävät mieheni maanmiheet jotka kokevat asiakseen yrittää kammeta meitä erilleen AINA kun tilaisuus tulee. he ovat yrittäneet jo 12 vuotta ilman tulosta, mutta yrittävät edelleen. toivottavasti miehesi ei syyllisty tähän!

liian sovinisti, kokenut ja itsekeskeinen.. (sinäkin yleistit). Ulkonäöllisesti tumma ja vankkatukkainen + pitkä mies on minun makuuni.

ap.

näin puhuu suomityttö, joka yleistää kaikki suomalaiset miehet sovinistisioiksi! Miten kestät omaa isääsikään?? Kun on kaikki suomalaiset miehet ihan hirveitä.

Ympärileikataanko muslimi poikalapsia ja minkä ikäsinä?

Oma mies on katolinen afrikkalainen ja poika ympärileikattiin kun oli 8 päivää ikää.

Siitä on jo melkein kaks vuotta mut tänään tutkin sosiaali-ja terveysministeriön sivuilla poikien ympärileikkausta. Siinä mietittiin lakiesitystä et lapsen pitää itse osata ottaa kantaa asiaan,

Mietin asiaa ihan siltä kannalta et jos toinenkin lapsi settuis joku päivä olemaan poika,

En tiedä minkalainen laki Libanonissa on avioeroista, en ole hakemassa eroa siellä enkä täällä.

Joka muslimimassa on erilainen laki, joten luulenpa että Libanonissa ei tuollaista laki ole, siellä on lähes puolet asukkaista kristittyjä, joten lait eivät ole mistään saudi-arabiasta kopsattuja.

Vaikka siellä oiskin sellainen laki, niin oisko se minun mieheni syytä?

Ei kai se ole sunkaan tai sun miehen syytä että Suomessa pedofilit saa niin lieviä tuomioita?

ap.

uskontoihin, mutta eniten minua kiinnostaa alkuperäinen kristinusko, se oli aika erilaista kuin tämä nykykristillisyys.

Meillä ei ole lapsia, ollemme kyllä olleet aviossa jo 5 vuotta.

ap.

Päätimme että jos niitä ei tule, niin sitten ollaan ilman ja minä ainakin nautin elämästä näinkin. Me matkustelemme, opiskelemme ja nautimme elämästä.

Joka maassa on vähän erilaiset nuo erolait (lienee jotain Saudien juttuja noi), en tiedä kun en ole perehtynyt enkä ole eromassa.

Enkä tiedä ympärileikkaus jutuistakaan kun ei ne mua kiinnosta. Mutta luulen että tuo 8 pvää, on juutalaisten säännöksiä. Tunnen niitäkin jonkin verran, koska olen asunut Israelissa nimittäin.

ap.

Tarkoitan suomalaisia miehiä. Jos he ovat noin kamalia, miten kestät heitä? Miten kestät ystäviesi miehiä, vai ovatko he kaikki ulkomaalaisia?

ja naisia alistetaan jokapaikassa. Suomessakin alistetaan naisia.

Suomalainen Suomessa vaan on sokea omille virheilleen.

Köyhyys ja ylipäätään siellä missä miehet voivat huonosti, naisia alistetaan.

Kyse ei ole uskonnosta, islam ei kehoita miehiä alistamaan naisia, eikä se sitä salli. Jotkut käyttävät uskontoa tässäkin asiassa hyväksi, ja väittävät että uskonto määrää naisen alistumaan.

terrosismi taas, sitä harjoittaa myös krisityt. Vai mitä sanot USA:n ja Israelin toimista?

ap.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat