Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

sanoin, että mene vaan, mutta sitten minäkin menen ystävien kanssa risteilylle ensi vuoden puolella kun lapsemme on vuoden ikäinen. Mies jätti menemättä. Olinko kohtuuton?

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Turhaanpa se miehesi sinuun viittaa, jos on itse tehnyt päätöksen olla lähtemättä. Jos päätös on syntynyt siitä syystä, että hän ei tahdo laskea sinua menemään, niin sitten olis teillä ehkä keskustelun paikka. Mielestäni on täysin kohtuutonta, että toinen menee ja toinen on aina kotona.

sori vaan.. mutta turha sitä turpaa on sillon norsunvitulle väännellä kun kerran itse on tilanteen aiheuttanut. tosin senhän pitäisi olla itsestäänselvyys että molemmilla on oikeus mennä toisinaan yksinkin. ei se elämä saa loppua siihen että ollaan yhdessä, hitto vie.

En tosiaan ymmärrä kuinka kaksi aikuista ihmistä mustasukkaisuuksissaan rajoittaa toistensa menoja. Minun mieheni matkustelee maailmalla koko ajan töidensä puitteissa eikä tulisi mieleenikään rajoittaa tai tentata. Aikuinen tekee niinkuin parhaaksi näkee, näin olen ajatellut. Meillä on pelisäännöt selvillä, että pettämistä ei hyväksytä. Ja jos niin käy, niin sitten pistetään kamat eri paikkaan. Kovin yksinkertaista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat