Seuraa 

Niin. Täällä usein lueskelen näitä sivustoja, mutten ole juurikaan kirjotellut. Mulla menkat myöhässä, nyt kolme päivää. Yleensä hyvin täsmälliset. Tilasin eilen mammaksi.fi:stä testejä, odottelen, että kolahtais luukusta, ja pääsisin testaamaan. Voi olla, etten aamuun asti edes jaksa odottaan vaan testaan jo tänään.

Eilen illalla oli kyllä kovin sellainen olo, että menkat alkaa. Illalla kova mahakipu iski ja jatkui läpi yön. Aattelinkin, että liian aikaisin menin tilaamaan ne testit. Yöllä kävin sitten vessasakin, kun ajattelin, että pakkohan niitteen mankkojen on nyt alkaa, mutta ei...Nyt on kyllä mahakipukin hellittänyt. Alamaha vaan jotenkin turvonneen oloinen ja väsyttää ja palelee koko ajan.

Tulispa nyt vaan se posti....

Kommentit (7)

Testin voi tehdä heti sinä päivänä, kun menkat olisi pitänyt alkaa, mutta se on niin henkilökohtaista kenellä näkyy ja missä vaiheessa. Siispä jos tulee ekaksi nega niin saattaa tulla vasta esim. kuudennella viikolla plussa... Aamulla suosittelevat testiä tehdyksi...

Tuleppa kertomaan tulos :)

...ja testit. Mutta enpä vielä testannut ainakaan. Onko mahd. että raskaus näkyisi jo tässä vaiheessa? vai odotanko suosiolla ainakin aamuun? Onhan niitä testejä tosin 3kpl.

Vaikka toikin on totta mitä lapseton-ko kirjotit. siis, että ainahan sitä voi ajatella ja kuvitella olevansa raskaana, kuin oikein toivoo. MUtta ootellaan nyt onko pelkkää kuvittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se on aina tällaista tämä miettiminen, itsellä ainakin aina vaikka kuinka ajattelen että En mieti, En testaa, En tee sitä ja tätä ennenkuin on kuukauden menkat myöhässä mutta sitä vaan on NAINEN ja MIETTII...

Mullakin piinaavat hetket käsillä, uskallanko testata uusiksi vai ei kun pe testasin ja nega, nyt ei ole kuulunut menkkoja vieläkään...

kerrohan miten kävi :)

Tsemppiä!

Mainitsit viestissäsi että mahakivun jälkeen on väsyttänyt ja paleltanut. Minulla jos on ollut menkat noin pikään myöhässä niin olen oireillut samallalailla. Tarkoitatko paleltamisella väristyksiä jotka saa ihon kananlihalle ja tuntuu kylmältä?(vähän niinkuin kuumeessa) En tiedä tarkalleen mistä nuo oireilut johtuvat, mutta minulla helpotti sen jälkeen kun todettiin ja hoidettiin tulehdus kohdunkaulalta pois. Nyt vaikka menkat olisivat myöhässä noita tuntemuksia ei ole tullut. Mutta toivotaan että sinun oireiden " syynä" olisi uusi tulokas! Ilmottelehan sitten miten kävi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat