Seuraa 

Nty mulla menossa siirtopäivän mukaan laskettuna 8+1 ja kova pahoinvointi jatkuu jo neljättä viikkoa. Mulla alkaa jo hymy hyytyä, vaikka olenkin tietysti raskaudesta onnellinen.

Mutta tää vie kaiken energian ja ilon elämästä, koska ei voi elää normaalisti. Välillä oli jo muutama parempi päivä, mutta eilen taas sai halailla vessanpönttöä oikein kunnolla ja sen lisäksi on sitten paha olo koko ajan. Syöminen on vaikeaa, kun lähinnä mandariinia voi syödä. Välillä tulee joku mieliteko, mutta sitten kun saan sen ostettua, ni voikin olla, että sitten ei enää tee mieli yhtään.

Mä en oo koskaan tuntenut itseäni niin sairaaksi kuin nyt. Olo on ihan voimaton tän pahoinvoinnin takia. Liikuntaa en ole tietenkään jaksanut harrastaa ( mitä siis yleensä teen) ja tuntuu että koko kroppa vaan surkastuu ja kuihtuu pois. Ulkona kävellessä hengästyttää helposti, pyörryttää, oksettaa. Esikoisen kanssa jaksan välillä olla puistossa sen puoli tuntia ja sitten äkkiä pahoinvoinnin takia kotiin.....

Viikonloppuna olis taas työtä, mitähän siitäkin tulee. Onneks mulla on vaan 50% työaika ja työtä on siis aika vähän. EI kai sitä koko aikaa voi sairaanakaan olla.

Onko kohtalotovereita?

Kommentit (4)

Täällä myös yksi kohtalotoveri lähettelee myötätuntosäteitä! Raskausviikkoja tänään 13+1 ja edelleen pahoinvointi välillä järkyttävää. Menossa eka raskaus (1. ICSIn tuoresiirto, kaksi siirrettiin ja yksi tuolla masussa kasvaa). Pahoinvointi alko kun rv 6 tuli täyteen. Tuossa rv 8 maissa olin neljä päivää tiputuksessa kun ei mikään enää pysynyt sisällä. Sairaslomalla olin viime viikkoon kun 12 viikkoa tuli täyteen. Sitten menin töihin, jossa jaksoin " menestyksellisesti" olla 2 päivää ja taas piti olla pois. Tällä viikolla aloitin uudestaan ja nyt yritän niin että olen viikossa kolme päivää töissä ja kaksi lomilla seuraavat kolme viikkoa. Saikkua olisin voinut toki jatkaa, mutta rupes jo seinät kaatuun kotona niskaan! Onneksi olo ei enää ole niin karmea kuin alussa, mutta kyllä vieläkin iltaisin on joskus aika paha olla. Mulla aamut on kaikista parasta aikaa ja illat huonointa. Kahen tunnin välein on pakko syödä jotain tai muuten iskee karmea olo. Mandariinit maistuu täälläkin! Itse olen huomannut, että sellaiset ruuat jotka nostavat verensokeria tosi nopeesti (esim. mehut) saavat myös herkästi aikaan huonon olon, koska sokeri myös usein tippuu sitten nopeesti alas. Muuten on kanssa kaikki konstit kokeiltu eikä mitään taikakeinoa ole löytynyt.

Jaksamista Sinulle bambi71!

Loviisa

Mulla oli kovaa pahoinvointia kun odotin poikaa.Mulla oksentelu kesti 5kk ja pyysin jo lääkäriltä apua asiaan.Hän kirjoitti mulle pahoinvointi lääkkeitä(peräpuikkoja).Jos ihan mahdottomalta tuntuu kysäsepä lääkäriltä apua vaivaan koska sitä on saatavilla.Onnea raskauteen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oot varmaan kokeillut jo kaikki ruisleivästä hapankorppuihin ja banaanipaloihin ja jaffaan... ei kai muu sitten auta kun aika. Taitaa olla yleistä, että vkolla 16 viimeistään helpottaa.

Oon hirvittävän huono tässä asiassa auttamaan, koska en ole joutunut kertaakaan päätä pönttöön laittamaan, ajoittaista huonoa oloa (bussista olen joutunut kesken poistumaan jne...) on kyllä esiintynyt, mutta itselläni on auttanut heti verensokerin nosto ja raikas ilma. Nämä on niin yksilöllisiä juttuja. Toivottavasti kuitenkin helpottaa, kun tiedät mistä johtuu ja mitäpä ei sen eteen voisi kärsiä kun pienen nyytin saa :).

Tsemppiä!

Liinakko 12+2

Täällä olisi kohtalotoveri oksettaa kokoajan jos ei syö tunnin välein niin joutuu halaileen vessanpönttöä. Plussasin 3.11.2005 viikot olisi 6+2 tätä jatkunut ennen plussausta kokoajan phenee vain. Yritetään pärjätä ja ajatellaan lopputulosta. Ultrassa en ole vielä käynyt en tiedä montako tulossa. Kaksi siirrettiin.

Terkuin Belinda pahoinvoivana

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat