Vierailija

eivät saisi olla etusijalla ainakaan lähipäiväkoteihin. Äideillä olisi kyllä aikaa viedä muutamalla bussilla heitä aamuisin. Sen sijaan, minä työssäkäyvä äiti en saa paikkaa lähipäiväkodista vaan joudun ennen työaamua kuskaamaan lapsiani muutamalla eri bussilla toiselle alueelle.

Kommentit (17)

Miettikäähän vaikka tälläistä tilannetta. Ensimmäisen lapsen jälkeen äiti palaa heti töihin. Lapsi saa paikan läheisestä yksityisestä tarhasta. Paikka on aivan ihana ja todella suosittu, lapsi viihtyy hoidossa. Tämän jälkeen syntyy toinen lapsi. Tarha antaa kaksi vaihtoehtoa joko kokopäivähoito tai lapsi kokonaan kotiin. Äiti jättää lapsen tarhaan. Näin pikkusiskolla on hyvät mahdollisuudet päästä isoveljen kanssa samaan paikkaan kun äiti taas pian palaa työelämään. Itse olisin tehnyt aivan samalla tavalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse en vielä ole samanlaisessa elämäntilanteessa, joten en voi varmuudella sanoa miten tilanne käytännössä toimii. Lapsihan ei jokapäivä tarhassa ole mutta hänestä maksetaan kokopäiväisen hinta. Minä ainakin pidän ihanaa hoitopaikkaa 6 vuoden ajaksi ehkä hieman tärkeämpänä kuin sitä 9kk kotona ja sitten joudutaan uuteen paikkaan, joka ei välttämättä toimikkaan! Mutta kuten sanottu ihmiset ajattelevat eritavalla...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat