Vierailija

Taitaa olla todellinen ystävä!!!! Mä olen niin iloinen, kun uudella paikkakunnalla tutustuin juuri häneen.

Kommentit (21)

Voi herranjumala teitä!!!! Oletteko ajatelleet että tämän ystävän raskaus on iloinen asia, jonka hän haluaa heti kertoa??!!!!!! Jos se olisi suuri salaisuus, hän varmaan olisi pyytänyt että ap. ei puhu siitä eteenpäin??!!!! Voi hyvät hyssykät teitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onneksi olkoon ystävästäsi!! On hienoa saada hyviä ystäviä, toivottavasti ystävyytenne kestää!! Ystäväsi olisi varmasti ikionnellinen jos sattuisi täältä lukemaan kuinka iloinen ystävyydestänne olet:)

Ja 100% varmuudella voin todeta, että kukaan ei tunnista sinua saatikka ystävääsi:) Höpöhi höpöti höpö siis ed. kirjoittajille jotka niin väittävät.

.. lähinnä ajattelen, että luottaa myös tukeeni silloin jos kaikki ei menekään hyvin. Ja siitä voi olla varma, että olen tukena tuli mitä tuli. Ja mä iloitsen hänen raskaudestaan todella. Tekis mieli mennä ostelemaan vauvan vaatteita jo jemmaan tulokasta varten, ehkä maltan mieleni vielä ja odottelen rauhassa. T; ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat