Vierailija

Sivut

Kommentit (38)

kukaan ei halua olla lihava. Ymmärrän että moni lihava hyväksyy itsensä kuitenkin lihavana. Ja tottakai lihavatkin naiset saavat miehiä. Tämä keskustelu kuitenkin osoittaa että omaa lihavuutta puolustellaan sillä että " kiinnostuneita miehiä riittää" . Sehän on hyvä. Mutta lihavuudessa ei ole mitään puolusteltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kasvot merkkaavat enemmän ja se luonne. Ja on myös maailma pullollaan miehiä jotka pitävät isoista naisista. Minusta se ei ole sen epänormaalimpaa kuin se että jotkut pitää hoikista!

Minun lihavuudessa ei ole kyse mistään siitä etten hallitsisi kroppaani tai syömisiäni. Pidän itsestäni isona ja se on taivaan tosi!

Laitetaan mallimittainen kaunotar ja lihava kaunotar baanalle. Seurataan iskemisprosenttia vaikkapa vuoden ajan. On tottakai varmaa, että laiha tai normaalimittainen kaunotar onnistuu tehtävässään huikeasti paremmin eli " mies kotiin" prosentti on huomattavasti parempi kuin lihavalla.

Joten AP: ei kannata ylpeillä kiloilla, koska niistä todellakin on erittäin suuri riski saada vakavia sairauksia. Sellainen ihminen, joka ei syö terveellisesti, ei myöskään keskimäärin voi olla terve pidemmällä tähtäimellä. Miksi siis olet ylpeä? En ollenkaan ymmärrä pointtiasi. Sinä et hallitse syömistäsi eli sinulla on jokin psyykkinen ongelma, joka ei ehkä ole niin näkyvä, mutta ongelma kuitenkin. Siitähän lihavuus johtuu.

Vierailija:

Lainaus:

MInä haluan miehen joka näyttää hyvältä ja on älykäs. Mallipojat ovat niitä kaikkea!

Mutta itsehän korostit että olet läski ja tapaillut mallimiehiä. Eli ts mallipojat ovat mielestäsi hyviä miehiä, ja sinä, lihava nainen, olet saanut niitä iskettyä. Onneksi olkoon.

Jos lihava nainen nappaa miehiä liukuhihnalta, on todennäköisin selitys siinä, että miehet haluavat kokeilla seksiä lihavan kanssa ja ovat ehkä jollain tavalla kinky-tyyppejä. Outoja siis.

Noista runsaista miesmääristä tuskin murto-osakaan haluaisi pitempään suhteeseen. Näin se vaan menee.

T: Asiasta vähän miesväeltä kysellyt

tiedän, ei se kivaa ole. Mutta mies on muuten maailman paras aviomies ja isä, enkä ole 16 vuoden aikana huomannut hänessä muita huonoja piirteitä. Siksi tuo nipottaminen painaa vaakakupissa nykyään hyvin, hyvin vähän.

21

Miehesi ei olekaan kinky, koska alkoi olemaan yhdessä normaalipainoisen kanssa. Nyt hän varmasti haaveilee entisestä kropastasi, ellei sitten jo jonkun toisenkin...

Siis HALOO itsellesi.

Tosiasia on kuitenkin, että liika ylipaino on todella epäterveellistä ja altistaa sairauksille.

Toinen tosiasia on, että jos on ollut aina lihava ja perhe vieläpä samoin, on todella vaikea laihtua. Aina on ollut lihava- ei muusta tiedäkään. Kokemusta on aivan lähipiiristä.

Itse olen aina ollut normaalipainoinen ja muutaman kilon lisäys esim. kesäisin tuntuu tosi ällöltä. Hyi kaksoisleukaa ja isontunutta mahaa.

Deittailen ensin miehiä, sitten suhde ja sitten seksi. Suhteessa olen ollut 30miehen kanssa ja ne on jäänyt rappusille ruikuttamaan! Joten mistään miesten kokeiluista ei ole kyse!

Itkekää sit kun lapsenne on lihava tai naurakaa kun tiedätte miten väärässä olette monenkin ajatuksen/luulon suhteen! Pidätte sitten kai tyttörienne miestä kinkynä kun on tyttönne ottanut. HÄ?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat