Seuraa 

Hyppykiikkupinossa olit mulle huudellut..

Juu kyllä sun teksti kuulosti tutulta:-) Tää on hauskaa että on samana päivänä syntyneitä muitakin. Tai siis tietenkin on mutta että löytää toisiakin.. Oon paristi miettiny että pitäiskö täällä huudella josko olis muita mut en ole sitten saanut aikaan.

Mistäs päin olet? (ja jos on muita niin olette?) Miten on ekat reilut 5 kk mennyt? Onko esikoinen vai onko jo muitakin lapsia?

Meillä on parhaillaan ensimmäinen sairastelukausi, ensin oli solmätulehdus ja sitten tuli tuo pirun RS-virus.. Kovasti siinä hyppykiikussa leikitään ja lattialla haetaan koko ajan kontaausasentoa, eli liikkeelle pyrkii tuo tyttö kovasti.

Nyt heräsi (aivan liian lyhyiltä) unilta, pitää mennä poimimaan pieni sairastaja syliin!

Lounis

Kommentit (4)

Heippa!

Meillä tosiaan tyttö esikoinen ja pohjoisessa asutaan Ekat 5 kuukautta hurahtanut sivillä. Ei oikein itsekään tajua että mihin aika menee...lähinnä sen huomaa pieneksi käyvistä vaatteista joita saa yhtenään olla viemässä varastoon.

Tyttö on myös kehittynyt niin paljon, ettei sitä enää vauvaksi voi sanoa. Leikki-/jumppamatto on edelleen käytössä ja hyppykiikku on kova juttu. Jonkun verran jaksaa leluilla lattialla yksinkin leikkiä, mutta aika paljon vaatii seuraa. Varmaan sitten kun ymärtää lähteä liikkeelle niin alkaa viihtymän yksikseenkin. Mahalleen ja selälleen oppi kääntymään jo joskus alle 4 kk:n ikäisenä, ja lattialla on pyörinyt viisarin lailla jo jonkin aikaa, mutta eteenpäin ei vielä mennä. Sitterissä ei enää tahdo viihtyä, yrittää vain nousta sieltä istumaan.

Miten muut, joko ootte antaneet istua? Olen itse antanut istua sylissä ja sittterissä jos on tyttö itse siinä istumaan noussut. Syöttötuoliin tms. en oo vielä laittanut.

Joko kaikki muut on aloittanut kiinteät? Meillä mennään vielä pelkällä rintamaidolla, ja meinaan aloitella kiinteitä vasta 6 kk jälkeen. Osittain tähän syynä ulkomaan reissu, jonne olemme lähdössä viikon päästä. Helpompi siellä kun ei tarvitse ruokia kantaa erikseen mukana.

Miten muilla unet? Meillä nukutaan kahdet päikkärit, kestoltaan 3-6 h/kerta. Yöt sitten menee vaihtelevasti. Joskus kahdella syötöllä, mutta nyt viime viikoina niitä on saattanut olla jopa 4-5...

Tällaisia meille, olisi kiva kuulla enemmänkin muiden just saman ikäisten kuulumisia!:)

Syntyi tarkalleen klo 16.13. Ekat 5 kk menneet todella vauhdilla. Tämä neiti on meidän esikoinen, joten on ollut myös jonkinlaista opettelua ekan kanssa.

KIva, kun löytyy synttärikaimoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Dansku syntyi siis myös 12.6. ja tarkalleen klo 12:37 TYKSissä. Ekat 5 kk on menneet todella vauhdilla, kun on tätä esikoista ihmetelty ja ihasteltu. Toistaiseksi ollaan oltu terveinä (koputan puuta) ja kiinteiden maistelu aloitettiin tällä viikolla. Tähän asti on oltu täysimetyksellä.

Mukavaa joulun odotusta kaikille!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat