Toimiiko Baby Björn sitteri vielä liikkuvaisellakin vauvalla?

Vierailija

Meillä meni tavallinen sitteri komeroon n. 2kk sitten, kun tyttö (silloin noin 8kk) alkoi vinkuroida itsensä siitä pois, eikä siitä sitteristä ollut enää mitään hyötyö, kun ei se tyttö siinä enää hetkeäkään pysynyt. Ihan mielenkiinnosta haluaisinkin tietää, miten Baby Björnin sitteri toimii samassa tilanteessa, kun vauva jo liikkuu ja haluaa liikkeelle. Pysyykö siinä BB sitterissä kiinni vai kiemurteleeko pois? Onko sillä BB sitterillä enää käyttöä yli 8kk ikäisellä vauvalla?

En aio enää sitteriä meille ostaa, mutta mielenkiinnosta haluaisin tietää, kun tuo BB sitteri on niin erimallinen kuin muut sitterit! :)

Kommentit (3)

Vierailija

Poika ryömii, konttaa ja kävelee "puita pitkin". Ajoittain, lähinnä suihkussa käydessäni tms, olen vieläkin sitteriin laittanut joksikin aikaa (5-10 min). Ei ainakaan tarvi murehtia, mitä pieni tutkimusmatkailija löytää sillä välin, kun ei ole silmien alla, tai että kalauttaa päänsä kaakeliin jos seisoskelee huteraan tyyliinsä kylppärissä.

Hyvät vauhdit saa keinutettua, kun painoa n. 9,5 kg, ja katselee siinä ihan tyytyväisenä. Joskus kun oikein pesukoneesta tms. innostuu, nousee pystyyn istumaan "turvavyön varaan", mutta hyvin on napit pitäneet. Ollut siis loisto-ostos.

Ja joku on joskus kantokahvojen puutteesta huomauttanut, mutta itse olen ainakin siirtänyt sitterin "kehyksestä" kantaen pojan siinä istuessa eli en ole kantokahvojakaan erikseen kaivannut.

amih73
Seuraa 
Liittynyt8.6.2008

Meillä on vielä käytössä ja poika on 10kk. Ei tosin vielä ryömi eikä konttaa. Liikkuu kyllä sivuttain ja peruuttaa. Ei siis mikä kova liikkuja ole. Sitterissä tykkää kiikkua ja torkutkin ottaa, todella hyvä ostos ollut meille.

Vierailija

Meidän BB -sitteri päätyi uudelle omistajalle kun nuorimmainen oli n. 10 kk. Hoikkana vauvana osasi kiemurrella ja kiikkua itse pois sitteristä itseään ylöspäin vetäen. Siihen asti oli erinomainen sitteri!

Periaatteessahan sitteristä olisi voinut ottaa "vyöosan" pois ja antaa lapsen kiikkua siihen itse, mutta meillä ei tällaiselle tuolille ole enää ollut tarvetta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat