Vierailija

Minulla on nyt ollut selkeät ovulaatio-oireet eli mahaa kivistelee, iho-oiretta tuppaa ja tuon tuostakin tekisi petipuuhiin mieli, ovulaatiolimaakin tuntuisi olevan. Sama on ollut aina kierron puolivälissä. Nyt ekaa kertaa käyttänyt ovulaatiotestejä (RFSU) ja sekä 3pv että 1pv sitten aivan tyhjää ovat näyttäneet (kontrolliviiva tietysti näkyy).

Onko niin että ovulaatiota ei nyt tässä kierrossa ole kun ei mitään viivan haisuakaan tule?

Sain viime kierrossa kaksi viikkoa sitten alkuraskauden keskenmenon ja sen takia nyt ovulaatiota aloin testata että tietäisi milloin odottaa menkkoja. Se km varmaan syy siihen etten nyt ovuloi?

Kommentit (14)

eli silloin, kun et testannut. Onhan noita kuulema sellaisiakin tapauksia, ettei ovisplussaa ole saanut ja kuitenkin on tullut raskaaksi, joten kyllä kai voit silti ovuloida, vaikkei plussaa tulekaan. Jos tässä kierrossa ei lykästä, niin testaa seuraavasa uudelleen.

Tein nyt ihan huviksi ovulaatiotestin ja nyt siinä on kaksi yhtä vahvaa viivaa. Nyt jo 5-7 päivää sitten noista ovulaatio-oireista eikä tällä hetkellä ainakaan ole uusia tullut muuta kuin että mieli on niissä puuhissa. En siinä sitten enää loppuvaiheissa kuitenkaan tehnyt ovulaatiotestiä niin tiedä olisko sitten mennyt ohi koko ovis :( Höh. No ainakin tietää menkkoja odotella viimeistään kahden viikon päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla oli myös keskenmeno pari kuukautta sitten, ensimmäisessä kierrossa sen jälkeen en löytänyt ovista tikuillakaan, nyt toisesta se löytyi, tosin ko kp. 10.

Ovulaatiotikuista ei ole hyötyä jos et testaa niillä joka päivä sen viikon ajan, koska testi on nega vielä edellisenä päivänä ennen ovista ja samoin jo seuraavana päivänä LH-huipun jälkeen. Tuli tällä viikolla testattua :)

Eli luultavasti sinulla se ovulaatio oli toissapäivänä.

Tässä kierrossa en ehdi enää toisen merkkisiä testejä hankkimaan kun niitä myyvä kauppa/apteekki on toisella puolen kaupunkia. Mutta ensi kierrossa sitten jos testailuja jatkan, ehkä en koska on se ovulaatio tullut ennenkin.

Mikä merkki sinulla toimi ja mikä ei?

Kirjoitan nyt tähän omaan ketjuun enkä vaivaa ketään muuta näillä höpinöillä...

Illalla vielä kokeilin ovistestiä ja sen viiva oli himmentynyt joten ajattelin että ovulaatio se varmasti oli, mutta tänä aamuna on kyllä sitten niin heikko olo että taas rupesin epäilemään... Uskon että ovis se oli ja tämä on vain jotain muuta yökötystä ja heikotusta mutta pitikö sen nyt juuri tulla!

Tässä siis linkki:

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p_...

Eli juuri noin kävi myös minulle alussa, eli viiva hävisi! Mutta niin vaan kävi, että viiva siitä vahvistui :) Joten jos sinulla on keskenmenon (Pahoittelut!) jälkeisestä vuodosta nyt kolme viikkoa, voi hyvinkin olla että kiertopäivät ovat myös sen mukaiset... Eli n. 21/28... Joten testaileppa vaan uudelleenkin :) Voi hyvinkin viiva siitä vahvistua :)

Testi nyt on varmasti jo kuivunut kun yli 4h sitten sen tein ja sama hyvin, hyvin haalea viiva siinä on, eli samalla tavalla nämä kaksi alkutestiä nyt on mennyt kuin sinulla Alina. Se jännittää kun minulla tuossa viikolla tuli sellainen olo, että tärpännyt on, jotenkin muka sen "tiesin" ja siksi tässä nyt jännittelenkin. Tänään on ollut alavatsalla kovasti jomotusta. Pitää nyt reippaasti vain odotella lähemmäs juhannusta, kyllähän selvennys tulee suuntaan tai toiseen.

Mitkä kiertopäivät sulla on nyt menossa? Koitas tehdä vaikka raskaustesti? Nimittäin itselläni ei näyttänyt ovista tikuilla, mutta kuitenkin raskauduin... Ja nyt kun on rv 4+1 ja noita ovistikkuja on vielä jokunen jäljellä, saan ainakin itse niillä ovisplussaa vasta nyt. Ovistestit (HUOM! ei kaikki merkit!) reagoivat myös raskaushormooniin :)

Kiitos vastauksesta kauralastu. Sitähän minäkin jäin sitten miettimään että oliko se plussa silloin...

Voiko se plussa tulla niin äkkiä että pe tyhjää, la olisi plussa, ja su taas tyhjää?

Entä onkohan noissa ovistikkumerkeissä eroja että miten näyttävät sitä kahta viivaa? Olen noin 3 vuotta sitten muutaman tikun käyttänyt, silloin Pregent. Muistaakseni silloin kyllä lähes aina tuli kaksi viivaa, toinen vain selvästi haaleampi. Ihmetyttää hirveästi kun nyt ei tule siis mitään siihen toiseen paikkaan ja siksi ajattelin että en kai tässä ole ovuloinutkaan kun kerran ei missään vaiheessa ole mitään viivaa.

Jännät paikat sulla HÄNNÄ!

Itse kokeilin joskus mammaksin ovistestejä ja eivät "toimineet". Apteekista ostin clinicin testejä ja oli hyvät ja pirun KALLIIT! Ja sitten kokeilin muistaakseni aconin ovistestejä oli ok.

Tsemppiä plussaan!

AIHA

Keskenmenon vuodon alkamisesta on nyt kolme viikkoa. Selkeitä kiertopäiviähän ei siis ole...

Tein eilen ja tänään Pregent-raskaustestin, eilen päivällä ja tänään aamupissasta. Eilen tuli hetipian harmaa viiva joka kuivuttuaan hävisi melkein kokonaan eli se oli mielestäni selvästi viivan paikka. Tänään ei tullut heti mitään mutta siinä 10 minuutin sisällä alkoi hahmottua viivaa joka on tässä 45 minuutin aikana vähitellen vahvistunut jos sitä nyt vahvistumiseksi voi sanoa kun niin haalea on, ei voi edes sanoa onko harmaa vai vaaleanpunainen. Ehkäpä se siis voisi sitä itteensä ollakin mutta pitää odotella nyt.

Sekä raskaus- että ovulaatiotesti näyttivät eilen ihan tyhjää joten ovulaatioplussa se tosiaan oli lauantaina. Hyvä että tuli vahinkotestattua! Ja nyt vain jännäämään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat