Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (22)

Pidän yksinkertaisesta ja riisutustakin sisustuksesta. Ainoa myönnytys on, että en ostanut pöytävalaisimiin lasivarjostimia ja olohuoneen katossa roikkuu pelkkä kynttelikkö samaisesta syystä.

Parit valaisimet ovat lapsilta hajonneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kauhean romanttinen / koristeellinen.

Enemmän nykyaikainen, moderni - jotkut voisivat jopa kylmäksi sanoa vaikka itse en ole sitä mieltä. (Tulee siitä kun esim. olkkarissa ja muutenkin aika paljon valkoista, paitsi tumma lattia.)

Ei lapset ole syy jättää sisustamatta, jos vaan muuten on kiinnostusta/tahtoa / hieman rahaa / kekseliäisyyttä / viitsimistä.

Meillä on vanha talo, joka on sisustettu talonpoikaiskalusteilla ja niihin sopivilla tavaroilla. Meillä on paljon leikkokukkia maljakoissa ja kynttilät pöydillä. Lapset eivät revi tavaroita pois paikoiltaan. Yleensä meillä on perussiistiä.

Meillä on paljon lasiesineitäkin (lähinnä suomalaista klassikko designia, kuten Mariskooleja, Aallon juskia yms), mutta koska olen huono pyyhkimään pölyjä, ovat kaikki vitriinit ja jopa kirjahylly lasiovilla. Kaikki värit sopii toisiinsa, myös lastenhuoneessa (verhot ja muut tekstiilit sopivat seinien väreihin jne.)

Lainaus:

Meillä on vanha talo, joka on sisustettu talonpoikaiskalusteilla ja niihin sopivilla tavaroilla. Meillä on paljon leikkokukkia maljakoissa ja kynttilät pöydillä. Lapset eivät revi tavaroita pois paikoiltaan. Yleensä meillä on perussiistiä.

mutta ei yksinkertainen tai moderni, kuten monet muut ovat vastanneet.

Enemmän sellainen kantrihenkinen. Valkoinen sohvakin on, mutta pestävällä irtopäällisellä.

LApset eivät ole vielä ikinä rikkoneet mitään, vaikka tavaroita on melko matalallakin.

Lasten askartelujen ja touhujen takia pidän vanhaa kulunutta ruokapöytää, jota ei tarvitse varoa. Tuoleihin oikeasti kuuluva pöytä odottaa varastossa kunnes taaperoikä on ohi :)

Tulee paremmin pidettyä siistiä kun on nätti sisustus. Muuten menee kaikki kaunis hukkaan jos paikat on täynnä vaate- ja leluröykkiöitä.

Mutta se riisuttu sisustus on kyllä vähän pakon sanelemaakin. ;)

Lisäksi on helpompi siivota ja pitää siistinä kämppää, kun roinaa ei ole joka puolella.

Kukapa sitä tarkoituksella rumaa tekisi.

Ja itse en pidä tilpehööriä kauniina ja tyylikkäänä sisustuksena, enkä ihan steriilin valkoistakaan, vaan pehmeitä murrettuja värejä, joten itse en näe sisustamisessa ja lapsissa mitään ristiriitaa, t. neljän lapsen äiti

Hyvällä maulla on kaulustettu, mutta ei käytännöllisyyden kustannuksella. En edes haaveile vaaleista sohvista yms. kolmen lapsen äitinä ja koiran omistajana. Kotiamme on kehuttu kauniiksi ja tyylikkääksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat