Vierailija

Kuinka monta sinä ja kuinka monta miehesi haluaisi? Mistä syystä/syistä haluaisitte enemmän tai vähemmän?

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitten toinen haluttiin yhdessä sisarukseksi. Kolmatta ei oikeastaan halunnut kumpikaan koska koettiin, että kaksi on hyvä määrä. Kolmas nyt o kuitenkin tulossa ja ihanaahan se on. Itse koen, että lapset ovat tässä nyt jos tämä muksu saadaan elävänä kotiin ja kaikki siis hyvin menee.

Mies kuitenkin on alkanut puhua myös neljännestä... heh. Saa nähdä nyt sitten...

Miksikö? Minä hoidan lapsia enemmän mm kotiäitinä, joten mietin omaa jaksamistanikin enemmän. Taloudellisesti olemme turvattuja jopa miehen tuloilla. Samoin eläkkeeni hoituu miehen tuloilla kotiäitivuosiltani. Mies osallistuu täysillä lastemme elämään jne. Ehkä 3 lasta on kuitenkin riittävästi ja mieskin sanoo, että minä saan päättää, koska synnytän, imetän jne. Minua kiinnostaa myös töihin paluu jossain vaiheessa. Onhan minulla hyvä koulutuskin, mutta valitettavan pieni palkka, josta ei toki ole haittaa, kun mies suhtautuu siihen niinkuin suhtautuu!

Meillä on nyt yksi, jo 9-v tyttö. Mies on jo usean vuoden puhunut toisesta,mutten halua vielä. Parin vuoden sisällä kuitenkin olen luvannut poistattaa kierukan.

Saa nähdä, tyytyykö mies tuohon kahteen vai yrittääkö painostaa kolmanteen jne. Kolmas ei IHAN poissuljettu olekaan, mutta neljää tai useampaa en haluais ikikuunapäivänä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat