Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

synnytyksen jälkeen alkaneet menkat??mulla ei ole vielä alkanut ja synnytyksestä o kulunut 2.5kk ja sitten mua ihmetyttää suuresti kun oon saanut kahteen apteekin omaan r-testiin viivat ja labrassa tehty testi näytti negaa..ja mulla on ollut nyt joka päivä lievää pahoinvointia ja lämmöt on koholla ja välillä tulee vilunväreitäkin..että voisinko mä siltikin olla jo raskaana..vai voiko nää kaikki oireet johtua siitä jos sitä hormonia on vielä kehossa..

Kommentit (4)

Hei!

Onko sinulla mitään oireita siitä, että kohtu ei olisi ihan kunnossa? Olen ymmärtänyt, että silloin voi tulla epäselviä vastauksia testeihin, jos kohtuun on jäänyt vaikkapa pala istukkaa, mutta silloin tulee yleensä tulehduskin...

Ihme juttu, kerrothan kun selviää!

myös on 4 synnytystä takana ja aikasemmin on menkat aina alkaneet 1-3kk päästä synnytyksestä..mut nyt ei ole alkanut..ja kyllä imettäisin jos poika vaan huolis rintaa..tää on kyllä hermoja raastavaa kun ei tiedä että mistä tää pahoinvointi ym johtuu..pitäsköhän mennä käymään omalla lääkärillä tai puhumassa neuvolassa jos sais lähetteen esim labraan että otettas verinäyte tai jotain..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja aina menkat ovat alkaneet n. 8 - 9 kk:n kuluttua synnytyksestä. Imetyshän vaikuttaa paljon tuohon menkkojen alkamiseen, varsinkin yöimetys. Imetätkö vielä täysin?

Sitä en kyllä tiedä, että kuinka kauan hCg.tä on elimistössä synnytyksen jälkeen, joten en kyllä osaa olisitko jo uudestaan raskaana vai onko kyseessä vain edellisen raskauden hormoonit. Toivottavasti tilanne selviää pian!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat