Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tää on jo toinen aloitus tälle aamua, mihinkähän lie hävisi se ensimmäinen.

Pinoa pystyyn vaan!

mehiz

Kommentit (13)

itsekkin asiaa puntaroin mielessäni, mutta tulin siihen tulokseen tulin että saan ne hyvät rasvat ruuasta, kun meillä käytetään ruuanlaitossa kylmäpuristettua rypsiöljyä ja puuroon laitan edelleen kasvirasvaa nokareen.

Ollaankos mehiz muuten samalta suunnalta, lapista?

Minulla auttoi raskausaikana kuvotukseen jatkuva hedelmien syönti, työpöydällä oli aina hätäavuksi muutama hedelmä. Myös tomaatit ja kurkku olivat hyviä naposteltavia.

siis mulla on jatkuva nälkä, pahaolo ja palelee!. Puntarilla en muistanut aamulla käydä. On tainnu viime viikkoina tuo punnituspäivä olla keskiviikko, että taidan sen siihen suosiolla siirtää =). aamulla taas kaurapuuroa ja kylmää vettä. Ne helpottaa, pitäis keksiä joku hyvä ja kevyt naposteltava, kun tuntuu että kokoajan saa olla suuhun jotain pistämässä tai muuten tämä pahaolo vaan yltyy. Vettä ja vissyä menee ihan mukavasti. lenkille en ole itseäni saanut, mies kun illalla tulee kotiin tämä rouva pistää sohvalle pötkölleen =). Tänään meinasin ulkoiluttaa sauvoja, ainakin pienen lenkin verran ;o).. Mutta tässäpä tätä vali,valia.. Huomenna ilmoitan lukemani.

ps. ja taas on niin kylmä ilma että hrr..

mehiz

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paikallaan junnaa mullakin mutta syy on ihan selvä. En kertakaikkiaan saa otetta syömisistä ja liikkuminenkin mitä sattuu. Motivaatiokin vaihtelee kovasti.

Eikä edes se itse julistamani herkkulakko ole pitänyt täydellisesti. Paskaminä. Idiootti. Säälittävä luuseri. Tahdoton lapamato... :( Ei tässä mitään kokonaisvaltaista retkahdusta oo sattunu mutta lakko on lakko!

ottako wokannee? mä otin kiinalaista jotain wokkia ja yllätyin että oliko se näin hyvää, niitä sit syöny ja jotain lihaa tai kalaa mukaan.

mulle vaan ruoka maistus :| ei ollenkaan kiva, saa nähä pääsenkö 74 juhannuksee mennessä, olis oakko, koitan taas illalla lenkille.

eilen kävin ratsastaa pitkästä aikaa, ja voi kun se on kivaa. ikävä taas omaa heppaa, ollu joskus enne kun menin naimisii.

mutta, mulla väsyttää;) menen peiton alle, kun oon vähä vilustunut.

Rohkaisevaa toki se, että 70 ei ole enää menny rikki mutta mitä järkeä siinä on, että motivaatio lopahtaa silloin kun tavoite on näin lähellä.. En ymmärrä.

13.6 68,9kg

Ei taida ihan viikon päästä olla paino 64 kilossa... :/ Mutta koulujen alkaessa viimeistään!

Onnekasta perjantaita 13. päivää!

+500g, mut laitan sen menkkojen piikkiin:)

Kpyrällä tullut sotkettua reilun viikon aikana 155km=) Mukavaa puuhaa,toivottavasti tulee tulostakin!

Lähden huomenna pienten kanssa mummolaan Savoon joten päivitystä seuraavan kerran jussin jälkeisenä maanantaina:) Tilasin mutsin tekemään kaalilaatikkoo ja lanttukukkoa, saa nähdä mites ne vaikuttaa painoon?? No lenkillä käydään harva se päivä!

Oikein mukavaa Juhannusta kaikille, jos en kerkee mummolassa koneelle ennen sitä!! Ja miinuskiloja edelleen kaikille!!

13.6 85,8kg =( ei taida munkaan jussin tavoite 85 kg täyttyy...

Hienosti Mimmosella lähtenyt jo senttejä! Itse en ole mitanut ku kerran (alkumitat) 30.5. seuraavan kerran sitten loppu kuusta.=) toivottavasti alkaa senttejä lähtemään kun tuokuntopyöräily on niin kivaa! viime keskiviikkona sen sain ja nyt oon polkenu sillä 75.5km=) yks lepopäivä välissä.

Tällä viikolla tuskin saan pudotusta aikaan:( näyttää kovasti tuo vaaka edelleen +700g=( Kauheen helposti tuo motivaatio hiipuu! Mutta onneksi tuo pyöräily on koukuttanut mut niin jospas se korvaa jos mahdollisia repsahduksia tulee!

Perunat ja makaroonit/riisit olen heittänyt tosi vähälle, niiden tilalla puputan kasviksia. Kastiketta otan normaalisti. Ja paljon salaattia.

nyt mentävä pienin ei oikein enää jaksais siskon kanssa leikkiä vaan kaipaa äippää=)

Mukavaa viikkoa kaikille!

eilen meinasi olla mieli maassa kun ei paino putoa, illalla sitten piti suruun syödä, mutta onneksi silti pysyin kevyissä ruuissa.

Aamulla kävin puntarilla ja se näytti -200g, jostain syystä maanantaisin puntari näyttää huonoja lukemia vaikken viikonloppuisin mitenkään poikkeavasti syö, päivät ovat ihan arkea vastaavia.

Aamulla kaivoin mittanauhan myös esille ja se näyttikin ihan positiivisia lukemia.

4 viikossa paino on pudonnut vain 900g,mutta vyötärö on kaventunut 3cm, vatsa 5cm , lantio 3cm, reidet 1cm.

Siitä löytyi taas uutta motivaatiota, jos paino haluaa pysyä samassa niin olkoon, mutta kunhan kroppa kapenee.

Juustoksi ostin nyt 10% kadettia, ei ole niin minun makuun, joten menee vähemmän ja rasvaa en ole enää leivällä laittanut yhtään. Vaatii totuttelua, mutta eiköhän se tästä.

Päänvaivaa aiheuttaa vain se, että meidän lapset ovat oikeita kukkakeppejä ja heidän ruuan ei saisi kevetä kyllä yhtään päinvastoin. Ja kun teen jo vauvalle omat safkat ei viitsisi tehdä enää kolmattakin

Eilen kirjoittelin pitkät pätkät ja sitten ne hävisi jonnekin. Tuli vaan teksti, että keskustelut pois käytöstä yms.. Niin siis me asutaan tässä Oulun yläpuolella, ei ihan Lapissa, mutta pohjoisessa kuitenkin. Pitäisi alkaa siivoamaan.. ei vaan huvittaisi. Aurinko paistaa, ihan kiva ja taisi se luvata lämpimämpää vkonlopuksi.

Vielä siitä rasvasta, että me vaihdettiin margariinimerkkiä ja syödään nyt Beceliä, jossa se sydänmerkki. Aika vähän minäkin sitä leivälle laitan, mutta laitan kuitenkin.

Juu, mukavaa viikonloppua kaikille!

jossuu: sulla ainakin tippuu paino mukavasti. Hienoa! ja toivotaan että pääset juhannustavoitteeseen! minä en siihen ainakaan pääse, mutta ehkä sitten vuoden päästä ;)

Kaikille muillekin nyt loppurutistus juhannukseen, että mahdollisimman lähelle tavoitetta päästäis!

P Ä I V I T Y S T Ä

MAGICAL

rinnanympärys 118cm,vyötärö 94cm,lantio 114cm

Alkupaino

27.8.07 96.3kg (pituus 174cm)

9.5 92.7kg (rinnanympärys 116cm (-2cm),lantio 110cm (-4cm),vyötärö 90cm (-4cm))

23.5.08 92.2kg.

Tavoite: 75kg 1.8.2008

PIQU ---> JUHANNUKSENA 85 kg

Aloitus

4.3 92.7kg (172cm)

23.4 88.2kg

Huhtikuun lopussa alle 88kg

Toukokuun lopussa alle 85kg

Kesäkuun lopussa alle 82kg

Heinäkuun lopussa alle 79kg

Elokuun lopussa alle 76kg

NANI76 --> JUHANNUKSENA 82kg

97cm vyötärön ymp, 103cm lantion ymp, 100cm rinnan ymp

Aloitus

30.1 85kg (160cm)

5.5. 84.6 kg

JIINAS --> JUHANNUKSENA 55KG

Aloituspaino oli 69.3kg (160cm)

23.4 60,2kg

28.5 59,7

5.6 60kg

Pysyvä tavoite on 55kg.

JOSSUU --> JUHANNUKSENA 74kg

19.10 87,7kg (169cm)

23.5 76.6kg

30.5 75.7 100cm ja vyötärö oli 81cm,

6.6. 75.7kg

Tavoite olis 75kg

viimestään ens kesään mennessä.

Pi-Ki

8.10. aloituspaino 71,5kg (vyöt.88cm/lant.112cm)

26.4. 71,1kg

--tavoitepaino 50-55kg (minkä 3 vuotta sitten painoin!).

--välitavoitteena paino ennen raskautta, eli 61kg.

MÖYKKYRÄINEN ----> JUHANNUKSENA 72 kg

21.10 n.80kg (174cm)

14.4 75,3kg

Tavoite n.65-68kg

PAUMIR --> JUHANNUKSENA 64 kg

7.12 76,2kg (pituutta 166cm)

23.5 69,7kg

30.5 68,8kg

7.6 69kg

-MEHIZ- --> JUHANNUKSENA 82kg

Vyötärö 91 cm ( 4.3 100cm)

Lantio 119 cm ( 4.3 123cm)

Aloitus

4.3 92kg (170cm)

6.5 87kg

4.6 86kg

JIIPERO --> JUHANNUKSENA 69kg

Paino nyt 73,6

Pituus 170

16.4 72,4kg

Tavoitepaino 69

ANGELINAKO

Alkupaino 4.6 80.6kg

Uusi alkupaino 3.12 76.2kg

9.4 71.8kg

3.6 72kg

MIRRIS_73

14.2 66,0 kg (pituus 163cm)

8.4 67,0kg

Tavoitteeksi kesäkuun loppuun mennessä 60kg

TIRPPIS78

2.3.08 85.4kg

23.5 85,6kg

23.5. 85,6kg

30.5. 85,7kg

6.6. 85,3kg

Tavoitteet -5kg välein minne nyt jaksaa, ekana -10kg

Mimmonen

23.5 163cm/70kg eli BMI 26,3

27.5 69,5kg

2.6. 69,3kg eli -200g

9.6 69.3kg

Paino tänään 11.6 85kg, on siis tippunut kilon viikossa. Menee tämän pahanolon ja jatkuvan kuvotuksen piikkiin..

Vaikka mun "laihdutus" oli/on sellaista, että sitä samaa ruokaa, mutta vähemmän, ruisleipää vaalean sijasta, 1/2 lautasellista aina kasviksia ja salaattia ja paljon vettä, ja kaksi karkkipäivää viikossa =). Koska mulla ei onnistu se, että vedän kaikki minimiin ja sitten niitä pitää taas lisätä takaisin,kun loppuelämää ei voi kituuttaa.. Eli tätä nyt pystyy noudattamaan raskaudenkin aikana.. _syödä siis terveellisesti_. Ja liikkuakin pitäis.. en sitten eilen lähteny lenkille, paleli niin paljon ( seli,seli).. mutta ehkäpä tänään?

Kuka oli jättänyt leivältä margariinin pois, niin sanoisin että laita se takaisin, mutta vain pieni sipaisu. Saat hyvää rasvaa siitä ja ei se kyllä niin paljon vaikuta kokonaisuuteen, ellet sitten koko rasiaa syö viikossa =) Vai mitä mieltä olette ?

Juuh, ulkona taas alle 10 astetta, eilenkin ulkoiltiin reilu tunti ja kyllä olisi saanut olla toppatakki päällä! Meidän kesä, niinpä =)

mehiz

13.6 74.9kg miinusta 800g.

mistä päin pohjosta te ootte jos ootte lapista?

taidan olla kaikista pohjosimmassa nyt, ivalosta melkee 300 norjaan päin ylös.

mies illalla tuli kotiin ja olin nukkumassa tai jo sängyssä niin kysyyn tuutko mun kans syömää sipsiä ja limpparia. heh en menny.. hyväkai se on kun saa syyä vaan niin missää näy..

ens viikolla suomeen, saa nähä jääkö ajo juhannusaattooon, sillo perjantaille, huh olisin vasta myöhää perilä. 750km ouluun täältä.

en varmaa ihan pääse 74 juhannuksee mutta luku kuitenkin jo alkaa 74, se jo hyvä.

enään 4 kiloa niin samaverra kun mies painaa:)

9.6. 69,3kg +-0

En käsitä! Yksi ainoa repsahdus viikossa, perjantaina paistoin pitsaa,mutta sekin oli kaupan pakaste altaan pizza, josta syötiin lasten kanssa eli kaukana pizzerian pizzojen kaloreista.

Pitääköhän minun liittyä johonkin Keventäjiin tai painonvartijoihin?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat