Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen tässä katsellut sekä Patapum että Ergo-reppuja. Kumpi on parempi? Tiedän vain että toinen on kallis ja toinen vielä kalliimpi:).

Kiitos neuvoista!

Kommentit (4)

Kannattaa hakea vanhoja keskusteluja, ainakin vauva-osiossa oli kesällä ja alkusyksystä paaaljon ketjuja kantorepuista. Itsekin niihin kommentoin.

Mulla ei ole ongelmia olkainten kanssa, mulla onkin ehkä aika leveät hartiat :)

Kannattaa varmaan kokeilla, jos mahdollista, kumpaakin.

Ergo on muuten ihan ok, mutta kaipaisin " olkaimiin" hiukan enempi rinkkamaista tukea, sillä pakkaavat valumaan varsinkin selässä kannettaessa. Tämä saattaa olla ihan minun henkilökohtainen ongelma, koska olen pieni ihminen ja en oikein saa rintaremmiä tarpeeksi kireälle. Samoin lyhyelle ihmiselle lantiovyötä on vaikea saada optimaaliseen paikkaan.

Pienistä puutteista huolimatta Ergolla jaksaa 10-kiloista kantaa ihan hyvin tunnin pari metsäretkellä ja useimmiten kyytiläinen nukahtaa sinne =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä se on käytössä nyt 1,5v tytöllä. Pikkuvauvana, siis alle 6kk kantelin kantoliinalla, joka on toki Ergoakin mukavampi kantoväline on pitkä liina, mutta sen pukeminen on vähän hitaampaa.Kummastakaan en luovu;) Suurin ero on siis, että liina on todella mukava pitkälläkin matkalla, Ergo painaa nopeammin.. Mutta Ergo on helppo ja nopea laittaa, jasillä saa lapsen selänkin puolelle helposti yksin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat