Vierailija

Kaverini on aina tulossa kylään/kutsumassa kylään silloin kun hänen lapsensa on kipeä.

Minun lapseni on ollut todella harvoin kipeänä ja hänen lapsi taas sairastaa kerran parissa kuussa.

Mielestäni minun pitäisi saada tehdä se valinta, että tavataanko jos hänen lapsensa on kipeä. Usein hän ilmoittaa vasta kun ovesta on päästy sisään että meillä on flunssa tms. Eikä näissä kipeä-kyläilyissä ole muutenkaan mitään järkeä, kun kipeä lapsi on itkuinen ja väsynyt.

Joskus ollaan lähdetty saman tien kotiin. Olen sanonut hänelle että nähdään aina silloin kun kummatkin lapset on terveenä, mutta ei näytä menevän jakeluun?!

Välillä tuntuu, että ihan kuin hän olisi kateellinen kun minun lapseni ei sairastele.

Kommentit (3)

En usko, että kukaan voisi olla oikeasti noin typerä, että tartuttaisi ehdoin tahdoin toisen lapset. Kyseessä voi hyvin olla oma kyllästyminen ja ahdistus lapsen ainaiseen sairasteluun; hän ei kertakaikkiaan jaksa olla kipeän lapsen kanssa kotona ja kuunnella kiukuttelua. Onko hän sitä tyyppiä, että liikkuu muuten lapsen kanssa paljon ja käy joka ainoassa perhekerhossa ja kauppakeskuksissa ym? Uskoisin, että hänellä sen verran järki leikkaa, ettei vie kipeätä lasta näihin, mutta koska ei jaksa ja kestä olla yhtään kotona, niin ajattelee että hyvinhän hän voi sitten mennä edes kylään. Sinuna sanoisin ihan suoraan, että et halua tartuntaa jos hänen lapsensa on kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat