Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Osaako joku kertoa tarkemmin missä, ja minkälaisia paikkoja ovat esim. hinta/laatu suhteeltaan? Vrt. Caroussel Mankkaalla joka on aika ahdas ja hintava, saattaa kuitenkin tehdä löytöjä, ja Lafkan Kauniaisissa jossa on väljyyttä enemmän.

Kommentit (3)

Ja on sen verran ahdas, ettei voi mennä rattailla. Paljon tavaraa, mutta laatu ei ehkä kaikista parasta, joskin löytöjäkin voi joskus tehdä. En ole käynyt n. vuoteen, joten voi olla, että on muuttunutkin. Heillä on myös urheiluvälineitä kaupan (mm. luistimia ja muuta).

Jos myyntimielessä on, niin Skidi ottaa ainakin 50% tilistä itselleen, että halvemmaksi melkein tulee mennä jonnekin itsepalvelukirppikselle myymään tavaroita...

Mutta ihan ok paikka, varsinkin kun meidän suunnalla ei ole yhtäkään ja sukulaisvisiitillä olen tuolla käynyt.

Osoite on muistaakseni Tulkinkuja 3.

Siellä mainostetaan olevan myös leluja, äitiysvaatteita ja harrastevälineitä.

Ihan kivoja löytöjä olen tehnyt. Tykkään myös, kun siellä on lapsille oma leikkipaikka.

- Reeta

Sisältö jatkuu mainoksen alla

se Zaza tai Zara tai jotain ZA-alkuista!

En muista katua, mutta jos kääntyy turuntieltä Lintuvaaraan päin ja kääntyy noin kolmansista liikennevaloista oikealle (vasemmalla näkyy koulun piha ja vasemmalla on myös tie uimahallille) ja sitten se liike on heti ekassa risteyksessä oikealla. Tuosta liikennevaloristeyksestä varmaan alle 100m matkaa.

Liike on tilava ja rattaiden kanssa mahtuu mainiosti. Olen pari kertaa käynyt ja mielestäni valikoima on ihan ok.

Hinta-laatu -suhde parempi kuin Mankkaalla, jossa tosin olen vain kerran käynyt (ja erehdyin menemään vaunujen kanssa!).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat