Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Haluaisin kuulla käyttäjien kommentteja :)

Onko käytännölliset, meneekö pieneen tilaan, kulkeeko hyvin lumella vai tuleeko ongelmia sen etummaisen renkaan kanssa?

Missä hinnoissa ne Suomessa on vai kannattaisiko esim. tilata Saksasta?

Tarviis talveksi matkarattaiden tilalle paremmin kulkevat rattaat, mut sellaiset joissa lapsi pystyy myös tarvittaessa nukkumaan.

Kaikki tieto otetaan kiitollisena vastaan :)

Kommentit (3)

eli kokoon eivät mene paljon sen pienemmäksi kuin tavalliset, mutta ne ovat esim. kaupoissa ja kaupungilla helpot käännellä jopa yhdellä kädellä ja ovat kevyet.Kannattaa kuitenkin tarkistaa etteivät kaadu jos lapsi yrittää nousta ylös rattaissa, eli etupyörässä tulee olla painoa tarpeeksi.Meidän rattaiden etupyörä on kevyt, ja etupää nousee helposti pystyyn,eli on oltava aina aikuinen pitämässä rattaista kiinni, mutta siihen olemme jo tottuneet.Toki lapsi nukkui päikkäritä siellä pienempänä, silloin laitoin rattaat seinää vasten.Mutta uusimmissa rattaissa tämä on varmaan huomioitu.Ehdottomasti suosittelen keveyden ja kääntämisen vuoksi, helppo myös laittaa kokoon, niin ja ovat aika tyylikkäitä ainakin minun silmääni.

eli ostin käytettynä itse. Olen ollut todella tyytyväinen,rattaissa on isot ilmakumirenkaat(Loistavat hangessa&kolmipyörillä pääsee hankalemmistakin paikoista),ovat todella kevyet työntää,menevät näpsäkkäästi kasaan ja selkänojan saa säätää kahteen eri asentoon(riittää meillä mainiosti nukkumiseen). Joudun ostamaan tuplavaunut kuun vaihteessa eli tuosta voin sulle myydä hyvät kulkupelit suht edulliseen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kulkee todella hyvin lumessa ja esim. rotvalleista ja portaista on helposti nostettavissa koska etupyörää on helppo nostaa esteen yli ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat