Seuraa 

Miten taittelen kapalon vauvan ympärille? Osaisiko joku yksityiskohtaisesti ja selkeästi opastaa? Ja mikä " kangas" olisi paras kapalon tekoon? Lakana vai jokin muu? Minkä kokoinen? Laitetaanko kapaloitua vauvaa enää peiton ale nukkumaan? Miten yösyötöt sujuvat kapaloituna?

Kommentit (3)

mutta tälle kuopukselle tilasin jo etukäteen tuolta ruskovillan sivuilta tuon ihana flanellisen kapalovaatteen ja siä suosittelen lämpimästi. Kapalon teen, kuten tuolla sivuilla on neuvottu, mutta ei se ole niin tarkkaa. Pääasia on, että saat vauvan napakkaan pakettiin ja kädet kuitenkin rinnuksille niin että vauva saa ne tahtoessaan lähelle suuta.

Itse kapaloin vauvan vasta syötön ja röyhtäytyksen jälkeen ja samoin puran kapalon myös yösyötön ajaksi. Käytän myös ohutta peittoa, koska sillä saa juntattua " paketin" sopivasti kyljelleen. Peitto ei kuitenkaan kapalon kanssa ole välttämätön, jos kapalovaate on lämmin (esim. juuri tuo flanellinen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minä olen kapaloinut siihen äp:n pussilakanaan, siitä saa minusta tulevamman kuin ohuesta lakanasta. Yöllä vaan nostan toukkapaketin omalle sangylle, imetän makuultaan tai sylissä ja röyhtäytän pakettia pystyssä (jos puklaa, pitää olla tarkkana etteivät solahda kapaloon :) ja kippaan sänkyyn takaisin. Viime yönäpaketti nukkui 9 h, söi ja nukkui vielä 3 tuntia, joten suosittelen. Siitä paketista pitää tehdä aika napakka, meillä se levisi pari ekaa viikkoa aina 10 min päästä....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat