Vierailija

Mulla syyslomaa, miehellä ei. Oli tiedossa jo hyvissä ajoin. Mies lähti tänään (pe) illalla matkalle jolta palaa maanantai-aamuna. Itse olin ajatellut, että koska muuten perjantai on vapaa, viettäisimme sen yhdessä. Typeränä erehdyin jopa kuvittelemaan, että josko tänä yhtenä aamuna saisin lomani aikana nukkua pitkään.

Mies sitten oli sopinut kaverinsa kanssa rakennushommia, kello soi klo 07 ja mies lähti hommiin. Mistään sellaisesta ei ole kyse, jota ei olisi voinut hoitaa myöhemminkin. Tuo kaveri tuli siis pyynnöstä miestä auttamaan.

Tämä yksi ainoa päivä olisi ollut sellainen, jolloin olisimme olleet yhdessä koko perhe. Ja sekin siis iltaan saakka jolloin mies lähti. Olin niiiin persiille ammuttu karhu ja mies vain ihmetteli että miten sä nyt noin! Sanoin että olen hiukka pettynyt (tässä vaiheessa kiukku oli vielä lievää, nyt olen lietsonut itseni toisiin sfääreihin) ettei mies ollut meidän kanssamme tätä päivää. " Aijaa eihän ajatellut" . Ei niin väddy sentäs. Tuollaisen ajattelemattoman paskan kanssa mä olen mennyt yksiin....

Arghghghgh!

Kommentit (6)

Ajattelit vain päässäsi! Puhu hyvä nainen seuraavan kerran miehellesi näistä matkoista yms, äläkä vaan yksin niitä suunnittele! Mistä se mies tiesi ajatuksistasi jos et puhunut sille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Luulen kyllä että sitä ei pätkän vertaa kiinnosta mun seura...

Taitaa olla aika laittaa seuraava vaihe käyntiin. Ap :(

*suruissaan ajattelemattomasta paskiaisesta*

Ei ne aina lue meidän ajatuksia. Itsekin olen monta kertaa loukkaantunut " kun ei se ikinä tajuu, että mä olisin halunnut..."

Mut pitää oppia vaan avaamaan suunsa ajoissa ja puhumaan asioista.. Ilmeisesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat