Seuraa 

Meillä on yksi froteinen peritty kypärämyssy käytössä, mutta se on vähitellen jäämässä pieneksi. Nyt haluaisin vastaavan uuden isomman, mutta eipä ole kaupassa koskaan pistänyt silmään froteista kypärämyssyä, onko niitä?

Kommentit (7)

En ole nähnyt muita kuin niitä Tutan uusia retroväreissä olevia kypärämyssyjä. Ne oli kivan tuntuisia, mutta se on sitten eri asia, että käykö ne minkään muiden vaatteiden kanssa yhteen :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen myös huomannut jossain ohi mennen nuo Tutan froteiset retrovaatteet mutta en ole tehnyt niihin lähempää tuttavuutta. Ovatko nuo Tutan froteiset vaatteet, nimenomaan kypärämyssy, sellaista joustavaa ja pehmeää niin kuin ennen froteevaatteilla tapana oli olla? Minkä värisiä Tutan kypärämyssyjä on saatavilla ja onko niissä kuvioita?

Mielestäni on joustava ja pehmeä, mutta ei ole kokemusta millaisia nuo froteiset olivat ennenvanhaa, joten en osaa sanoa ovatko samanlaisia. Kannattaa käydä kaupassa näpräilemässä.

Täällä kuvat tuosta retrosarjasta:

http://www.tutta.fi

En ole aiemmin törmännyt muihin froteisiin vaatteisiin kuin pari vuotta sitten tuli ostettua collegeasu ja nyt on myynnissä tuota Tutan retro sarjaa. Itse olen viime vuosina ihastunut tutan retroihin ja tänä syksynä heillä oli myös kypärämyssy tuota samaa sarjaa. Mielestäni oli kiva piristys perinteisiin kypärämyssyihin värien puolesta. Jos näet niitä kaupassa (anttila ja jesper junior kuulema myyvät ainakin, itse tilasin netistä) niin pääset näpräilemään onko yhtään saman tyylinen kuin se mikä teillä on aikasemmin ollut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat