Sivut

Kommentit (36)

Luin pinot.

Levillä oli rankkaa, oli mukavaa, oli huonoja ja hyviä hetkiä, oli kivaa, oli lasketteluakin (!). Olen väsynyt ja onnellinen! Palataan myöhemmin...

T: Ynis

Vauvauinnista tultu. Ihanaa, olemme " joutuneet" olla viimeisessä ryhmässä tuppisuiden äitien kanssa. Väkeä on ollut viimeaikona niin vähän että meidät yhdistetään nuorempian ryhmään takaisin. Kipii, ihanaa kun saunanlauteilla on taas porukkaa ja kauhea puheenkälätys kuuluu.. Kyllä on ollutkin ikävä pulinaryhmää. :-D Tuskin maltan odottaa ensisunnuntaita!

Kiva kuulla leviläisistä! Osa on vielä antamatta matkaraporttia ja sitten niitä valokuvia.. ;-)

Mitähän sitä tekisi? Tyttö nukkumassa ja mies Helsingissä katsomassa jotain smack down matseja. En tiedä kumpiko on tyhmempää, olla kehässsä vai sen ulkopuolella katsomassa sitä touhua???? Harmi kun Ikea ei ole vielä sunnuntaisin auki, sitten olisin kyllä lähtenyt mukaan.

Lila75

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko väellä muka jotain parempaakin tekemistä kuin istua koneen ääressä? Toivottavasti olette vielä nukkumassa.

Pekka nousi seiskalta.Yritin antaa vetta mukista, mutta ei kelvannu. Keittiössä poika osoitti valokatkaisijaa ja sanoi suunnilleen " laittaa" . Sanoja ei juurikaan muuten oo, mutta tullaisissa tilanteissa saa kyllä äidin ymmärtämään, että noustava on.

Esikoinen mummolassa, mies lähti aamuvarhain Lumijoelle koiranäyttelyyn.Keskimmäinen vielä onneksi nukkuu.Mannapuuro hautuu ja kohta on mentävä Pekalle kaurapuuoa laittamaan, kun ei ite viiti syödä veteen tehtyä mannapuuroa.

Yö meni kohtalaisesti, kun ottaa huomioon, että Pekalla on yskää ja nenä tukossa.

Kiitos toivotuksista!Jospa tuo ilta menis kuitenki ihan hyvin.

Hyvää kotimatkaa matkalaisille ja tervetuloa pinoon!

Hyvää viikonloppua kaikille!

T@hti

öykyöpeli lähettää vielä öttikselle onnittelut, ihanaa kun syysmammat ovat alkaneet plussailla oikein urakalla! Olen tosi iloinen puolestasi!

nyt pehkuihin, aamu tulee kuyitenkin liian varhain.

äitikuu, joka kävi baarissa kavereiden kanssa piiiiitkästä aikaa ja sielläkin vaan ikävöi rakkaita miehiään... (mikähän muhunkin on mennyt???)

Tai mää kirjuutin oikeestaan jo perjantaina pitkän sepustuksen mutta kun aloin varmistaan ettei se teksti mee hukkaan niin painoin väärää näppäinyhdistelmää ja katosivat kuin pieru Saharaan. Otti niin kupoliin, etten ees yrittänyt uudelleen kirjoittaa plus lapset häiriköi minkä jaksoivat.

Ajelimme tosiaankin jo perjantaina päivällä kotiin, matka meni ihan mukavasti, lapset nukkuivat puolet matkasta ja loppumatkaa viihdytti PuuhaPete laulut ja sadut. Tympeetä oli sellainen inhottava vesitihku joka jäädytti tuulilasit ja vinkkarit sai viuhua kokoajan. Mies soitti huolestuneena sillä jossain kittilän tienoilla oli sattunut paha kolari, onneksi ehdimme alta pois ja emme itse olleet siinä osallisena. tie oli hirmu liukas, mutta onneksi ei tarvinnut montaa kertaa jarrutella. Poroja oli samalla alueella kuin mennessä.

Reissussa oli kivaa, mutta kuten muutkin sanoivat myös rankkaa ja stressaavaa. Etenkin kun meidän taapero oppi kiikkuun joka paikkaan ja portaat olivat pop. Että meni hermo kun ois vaan halunnut kiikkuu portaita naama virneessä. Ei pojua mitkään esteetkään estäneet, otti vaan kiinni ja heivautti niin vaunut, pöydän ja nojatuolinkin pois edestä, jotta pääsi kohti yläkertaa :/

Oli tosi kiva nähdä syysmammoja ja heidän taaperoitaan. Ihania todella kaikki ja jokainen erilaisia persoonia. Meidän mökkiin ei onneksi sattunut taistelupareja, siis että joku ois kynsinyt tai töninyt toisia kumoon. Kerhossa ja tuttavapiirissä on sellaisia ja se ei oo kivaa ollenkaan, kun lapsi alkaa pelätä ja itkee kun jonkun näkee. Aika hauskaa että molemmat tällaiset persoonat ovat Eemeli nimisiä :)) (että älkää nimetkö lapsianne Eemeleiksi ;) ) No joo takaisian asiaan. Näkee ettei oo päässyt kirjoittaan, kun alkaa jutut rönsyillä.

Illallinen Kammissa oli ihana, todella tunnelmallinen paikka ja mahtavaa ruokaa. Nam. Tietysti kaikki ois ollut kivempaa, jos ois saanut rauhassa syödä, esikoinen ja sotkupuntari Nyttynen veivät suurimman osan ajasta. Joikhu raikasi ja loi tunnelmaa, osalla hieman pelotti joiku ja poron rykimä äänet mutta suuremmilta itkuilta vältyttiin kai.

Harmittaan jäi se että toisen mökin mammmoihin ei ehtinyt juuri tutustua, muutaman kanssa kävellessä jotain sanomaa vaihdettiin, mutta tutuksi tulivat lähinnä oman mökin asukit. Illalla ei puhettakaan että ois lähdetty mökistä toiseen, sillä lapset olivat aika levottomia ja vuorotellen itkeskelivät tai kolistelivat, ei vaan yksinkertaisesti uskaltanut lähtee. Ja ei jaksanutkaan, kyl se paimentaminen vei voimia :) Hetkinen istustkeltiin olkkarissa siiderin tai glögin voimalla ja sitten unille tai yrittään. Oikein naurattaa kun perjantaiaamuna meidän Nyttynen heräsi kahdeksan jälkeen ja kun kömmimme alakertaan koko konkkis niin Ynis katsoi pitkään ja nauroi, että onkos meidän perhe seonnut?! Heh, meillä oli joka aamu kello soimassa ettei yli yhdeksään nukuttu, ois varmaan kuorsattu, niin väsyjä oltiin. Esikoinenkin näki jotain imuriunia ja istualtaan kyseli, ttä äiti, onko se imuri? Ja hetken päästä kävi jopa kimppuuni unissaan,ja tuumasi että äiti älä ota sitä. Vissiin meinasin viedä häneltä sen imurin.

Tuliaisina toimme ison väsymyksen ja nuhaa ja yskää. Lapset ja minä nukuimme eka yön kuin tukit, menimme ajoissa koko konkkaronkka unille. Lauantaiaamuna olikin hautajaisiin meno ja raskas päivä tiedossa. Nyttysen jätimme kotiin nukkuun päikkärit mummin kaa, ja haimme sitten srk-talolle syömään ja tuomaan iloa surun keskelle. Esikoinenkin jaksoi loppujen lopuksi hienosti, vaikka kirkossaolo meinasi hieman tylsistyttää ja kuulemma ei saanut laulaa enää :D

Viime yö meni huonosti, tietysti kun isillä oli aamuvuoroon meno. Miika yski limaa jatkuasti ja ei meinannut saada nukuttua. Onneksi mehuhuikkien jälkeen rauhoittu ja saimme jotenkuten nukuttu, sitten kun uni vihdoin tuli. Itse nukuimme vähän liiankin hyvin kun puhelimen torkkuhäläri (kirjoitin että torttuhäläri) ei jostain syystä hälyttänyt toista kertaa ja myöhästyimme hieman kuvastuokiosta haudalla tänä aamuna, eilen jäi kuvaukset hieman kesken kun oli niin kylmä viima. Aurinko kuiteskin paistoi kauniisti molempina päivinä ja saatteli mummon säteillään haudan lepoon. Jospas suvun arkikin alkaisi pian luistaa, vaikeaahan se on hänen lapsilleen, sillä osalla ei ole muuta omaa elämää ollutkaan mummon hoidon lisäksi.

Kaunis kiitos vielä Saamuskalle ja Ayapille kaikesta järjestelystä. Toivottavasti viimeinen ilta oli kiva ja selvisitte lennoille hyvin. Mikäs Aaviksen jalassa?

ONNEA ++++++uutisista kaikille!!!! Ja sitä haluaville onnea yritykseen. Kyllä se on mukavaa kun on sisaruksia, on leikki- ja tappelukamuja ;) Kyllä viimeisenä Levi-päivänä mulla hieman käämit paloi, kun yritin pakata ja pienempi kiikkuu vaan portaita tai tuoleille ja isompi sitten painii ja vahingoittaa pienempää, yritä siinä sitten hymyissä suin pakkailla ja lastata autoa, huh. Jäi varmaan kiva kuva jäljelle jääneille karjuvasta Tuttiksesta ;) Ja oikeesti sulakkeitakin paloi samalla mökissä, heh, oli vissiin niin isoja käämejä kierroksessa.

Nyt pienet päiväunille ja itse lukee pinoja paremmin.

Tuttis

Muistan ku pojan jälkee iski vauvakuume ja tuli sellanen olo et KAIKKI tekee vauvat putkee...Mies ei todellakaa halunnu heti!

Nyt tuntuu taas et kaikki tekee pikkukakkosta..tai sitä monennettako,mut kuitenki et aika putkee ne vauvat tehää..

Tuo T-P:n ajatus,siitä et nyt kunnolla nauttii taaperosta tuli myös esikon kans,vaik oliki erittäin paljo helpompi ku typy ,ni sit ku poika oli 2v ja meil elämä aika ihanaa,en hirveesti kadehtinu näitä kel huomionhakunen 2v ja vauva..On tosi sekava,mut pointti se et ymmärrän kyl molempia jotka haluu lapset aika putkee tai sit pitemmällä välillä..Tai vaik sen yhden mussukan :-)

Eikö edes Ynis ole piipahtanu koneella??

jatu

Taidamme suunnata Veetin kanssa kohti lastenklinikkaa. Edelleenkin lämpöä, ei suostu syömään ja itkee koko ajan.

Täällä todella huonosti nukuttu yö takana ja nyt oon aivan väsy.

Enkelille siunausta!

Huomenna ois joulukadun avajaiset. Ei kyllä sinänsä oo yhtään jouluinen ilma kun luntakaan ei yhtään ole. Tahtois hieman lunta maahan. Ajateltiin joulukadun avajaisia mennä katsomaan.

Matkarattaista: Meillä on graco guattro rattaat. Mitään pahaa sanottavaa ei niistä ole. Meillä ne on ollut joka päiväisessä käytössä. Ainoa vaan että ne on aika isot. Helpostihan ne saa kasaa, mutta kasattuinakin ovat aika iso kokoiset.

Nyt Veetiä pukemaan.

Öttis ja Veeti

Heti alkuun; Enkeli, voimia tähän päivään. Kuten täällä on jo todettu, olet kyllä tänään, raskaana päivänä meidän kaikkien ajatuksissamme!

Illalla meni töissa vähän yli 23. No, siis normaalisti työaika loppuukin vasta 23 eli ei siis oikeastaan mennyt edes myöhäseen. Pahempaa odotin, kun oli saunailtaporukka saunalla. Olivat kuuliaisia poikia kun kävin sanomassa, että klo 23 pitää olla pihalla. Olivat tasan 23 pois saunalta.

Rauhoitun kotona n. 20 min nauttien yhden siiderin ja sitten nukkumaan. Nukuin kyllä sikeästi. Onni heräsi vähän yli 7. Eli aika hyvä yö. Kerran tais herätä. Illalla ei ollut meinannut nukahtaa.

Aamusta asti on ollut pää kipeä. Ajattelin, että nousen Onnin kanssa, että mies saa nukkua. Mies taas sanoi myöhemmin, että miten nousit niin aikaisin, hän kun luuli, että haluaisin nukkua ainakin 9 asti. No, enpä sitten nukkunut, väsyttänyt ois kyllä. Mutta saatiinpa jotain tänään sitten aikaankin.

Puoli 10 ulos ja samalla vietiin matot. Puistoiltiin koko perhe ja sitten siivoamaan. Nyt on huusholli luututtu kunnolla (tai no tällä kertaa luutusin konttaamalla vain listat, loput mopilla, eli vähän oikasin...). Matot on vieläkin raikkaassa talvi-ilmassa. Ja Onni nukkuu. Itseäkin väsyttää ihan kauheasti, päätä särkee ja silmät on jotenkin turvoksissa. On ihan tosi raato olo. Mutta onneksi pääsee parin tunnin päästä hullunmyllyyn, siis töihin;) Ja kiirettä on tiedossa.

Täälläkin satoi illalla lunta. Melkein teki mieli mennä ulos lenkille kun tulin töistä, pyrytti niin ihanasti. Yks asiakas oli tullut Vaasan ja Seinäjoen kautta tänne ja ihmetteli just, kuinka ilmat vaihtelee. Seinäjoella kun oli kunnon talvi. No, jospa se tännekin tulis.

Onni taitaa kyllä tosiaan oppia puhumaan ennen kävelyä:) Tosi monia sanoja, joita sanon sille, toistaa perässä. Ei tietysti puhtaasti mutta kuitenkin. On selvästi halukas ja aktiivinen tällä saralla. Ja ah, niin ihanasti lähtteli lentopusuja mulle, kun tamppasin mattoja pihalla ja Onni katsoi ikkunasta.

Joko olen vienyt tarpeeksi tilaa?

Voi, toivottavasti Vilhon latistukset ei menny sekaisin eikä mitään pidempiaikaista tulis siitä kalasta. Peukut pystyssä.

Meillä kai kaura ehkä sopii. Nyt meni jo puolet kauraa puuroannoksessa. Ens yö taas näyttää mitä se meinaa. Jokohan sitä kohta uskaltaa tehdä pelkkää kaurapuuroa. Iltaisin annetaan edelleen pelkkää riisiä.

Tulkaahan jo Levinmatkaajat tänne heti äkkiä just nyt!

T-P

Joo eli lyhyesti..täällä ollaan ja fiilistellään syysmammojen plussauutisten kanssa. Ihan mahtava juttu, voi kun minunkin aika tulisi joku päivä =)

Öitä, terveisin malttamaton frodo.

Parit jouluvalot ostin entisten lisäksi ja lapsille jouluvaatteita, että saadaan joulukorttikuva otettua. Esikoinen tosin tarvii jonkun paidan vielä. Oli kiva käveleskellä joulufiiliksissä Jumbossa ihan yksin.

Sen verran toivoisin plussakeliä vielä, että ois kivempi asentaa jouluvalot paikoilleen:)

Unohdin kertoa aamulla, että meidän paluulennolla tuli pieni viivästys, kun koneesta poistettiin vielä liian känninen matkustaja. Oltiin kuitenkin kai ajoissa perillä. Aavis, kai ehdit jatkolennolle?

Nyt nukkumaan...

T: Ynis

Teilläpä oli ripeetä toimintaa!! =) Olen tosi iloinen puolestanne, tarrasukkia matkaan! Kyllä on jo moni syysmamma plussannut =) Toivottavasti minäkin perässä.

Meillä varsinainen " yritys" alkaa ensi kuussa. Mies eilen tokaisi, että nyt kun on autoasiat kunnossa (ostimme siis isomman auton), ni pikkukakkossuunnitelmat olisi tervetulleet. Nyt menossa kp.20/30-31, joten tältä kuulta taitavat olla hedelmälliset ajat ohi ;)

Enkeli: Päivä on ollut varmasti raskas, voimia sinulle.

Paranemishali sairastupiin ja tervetuloa pinoon lomalaiset =)

-frodo vauvakuumeinen-

Äitikuu huhhuh mitä menoa teillä on ollut.

Mimmulille hyvää reissua, toiv et sairastu.

T@hdelle mukavaa iltaa.

Veetille paranemista.

Matkarattaista, meillä on Cragon ihan ihan perusrattaat ja olen ollut tyytyväinen.

Meillä isäntä pikkujoulun vietossa laivalla ja tulee joskus yöllä kotiin. Toivottavasti muistaa että mä meen huomenna töihin koko päiväksi, niin ei parane kovin kipeeks itteensä juhlia, lapset ei armoa tunne jos isiä heikottaa huomenna :)

Kaupassa käyty ja Lintsu käveli kaupasta kotiin, en tiedä onko vaan joku vaihe, mutta tosi kivasti kävelee mun kanssa samaan suuntaan, pelkällä sanomisella et nyt mennään tänne päin.

Viikonloppua kaikille ja Enkeli olet ajatuksissa.

Hilu

Lähdin tuntia aiemmin töistä, ku oli sen verran hiljaista jo, että kaveri pärjäs yksinkin. Aamulla takaisin.

Öttiskin liittyy plussakerhoon! ONNEA TOSI TOSI PALJON!!! Tosi moni on tosiaan jo plussannut, hienoa. Tulihan tarpeeksi tosi...?

Aika kaukaiselta tuntuu nuo plussa-asiat itsellä. Raskaana oli kiva olla, sitä voisin harkita mutta sen jälkeinen elämä mietityttää. Ja sitten se, mistä on ollut aiemmin jo puhetta; miten sitä rakkautta riittää toiselle lapselle. Ja kyllähän sitä riittää. Tällä hetkellä olen sillä mielin, että haluan vielä tovin, että Onni on se ainoa, joka sen rakkauden saa. Meillä se ei tarkoita rajatonta rakkautta, itseasiassa minä olen meillä se, joka on tiukempi kasvattaja. Mutta siis en jotenkin vielä halua, että Onska joutuis jakaan huomion jonkun toisen kanssa. Näin tällä hetkellä. Ja niin, eihän se toinen tulokas heti oliskaan sitä jakamassa mutta kuitenkin. Outoja ajatuksia varmaan mutta kyllähän te ymmärrätte... Ehkä tää johtuu siitäkin, että nyt olen alkanut vasta nauttia kunnolla tuosta pojasta, kun vaikein vauva-aika on ohi.

Jepulis jee. Missä ne leviläiset kuhnaa? Entäs Teukka ja muut?

Nyt kai poistun taka-alalle, kun oli taas tätä omaa napaa vaan.

T-P

On suorastaan turta olo:) Mitähän reissusta kertois, kun tuntuu, että tapahtui niin paljon ja tosiaankin hulinaa riitti! Minä pääsin laskettelemaan hetkeksi ja vaikka rinne oli surkeassa kunnossa ja itse vielä surkeammassa, niin oli kivaa! Toivottavasti mies on kateellinen:) Rinteitä oli auki yksi, mutta parempi sekin kuin ei mitään.

Pikkuiset viihtyi vaihtelevasti. Pikkurinsessalla eka kokonainen päivä oli aika huono ja olin ihan rikki itsekin jo illalla. Loput päivät sen sijaan sujui tosi kivasti. Itse yskin kuin keuhkotautinen, mutta flunssaa taisi olla vähän joka perheessä.

Sää oli aika ihana, vaikka hämärää oli koko ajan. Ihan pari astetta pakkasta ja luntakin oli vähäsen. Lapset tykkäsi ulkoilla ja pienet taaperot oli hellyyttäviä tepsutellessaan pitkin pihoja toppahaalareissaan. Jokainen mamma sai halutessaan hetken vapaata jolloin muut huolehti lapsista ja vaihtelevasti ohjelmassa oli hierontaa, laskettelua, hiihtoa tms. Jotkut kävi lasten kanssa myös kylpylässä.

Minä oli Aaviksen ja lasten kanssa viimeisen yön, kun Keilin ja Tuttis lähti jo perjantaina. Oli outoa, mutta myös ihanan rauhallista:)

Täytyy sanoa, että meidän kaikkien lapsukaiset on kyllä ihania tapauksia, jokainen omalla tavallaan. Hirmuisia eroja löytyy, mutta kaiketi lapset tuli ihan hyvin toimeen keskenään. Isorinsessa ei aina tykkää, että tullaan lähelle ja leikkimään leluilla yhdessä, joten meillä riitti välillä huutoakin. Toisaalta oli ihanaa, kun tyttö meni toisten kanssa välillä tosi reippaasti leikkimään. Päiväkoti on selvästi tehnyt tosi hyvää tossa suhteessa. Muutenkin isorinsessa oli kyllä ihanan reipas, oli kivaa.

Aavis, miten jalka jaksaa? Onko vielä kipeänä? Tuttis, miten kotimatka sujui? Keilin, joko teillä ollaan palattu arkeen, miten typy reagoi taas kotonaoloon (tosin taitaa olla tottunut matkustaja muutenkin)?

Saamuskalle erityiskiitos järjestelyistä, samoin Aijalle!

T: Ynis jonka tekee mieli nukkumaan:)

Ihania uutisia! Lisää vaan samanlaista :)

Lueskelin pinot, plussauutisten lisäksi jäi mieleen Tomera - tsemppiä!, Enkelin raskas päivä - lohtulähetys, Nöösän styroksilatistus- hauskaa kun nuo itse laajentavat ruokavaliotaan...

Peesaan Ynistä, Levillä oli kivaa, rankkaa, kivaa, kivaa, rankkaa, kivaa... Hulina oli melkoista, kun pikkuväkeä oli paljon.

Ei meinaa pysyä silmät auki, painun pehkuihin.

Onnea kaikille plussanneille :)) ♥

Toivottavasti kaikki reissulaiset pääsivät mukavasti koteihinsa ja nauttimaan perheviikonlopusta. Oli tosi mukavaa, että kävitte. Jälkeen päin tulee mieleen, mitä kaikkea olisikaan halunnut puhella ja kysyä. Aika meni vain hulinoidessa, syödessä ja lasten perässä juostessa. Harmi ettei ilma suosinut enempää. Lunta olisi saanut olla lisää, rinteissä varsinkin oikeaa, eikä tykkilunta. Olisi ollut myös mukavaa kierrätellä teitä eri paikoissa, jos vain minulla olisi ollut paremmin vapaata. Ehkäpä ensi reissulla sitten? ;) (juuri nyt eivät reissulaiset kyllä varmasti jaksa ajatella uutta reissua).

Tuttiksella ollut raskas päivä eilen. Jaksamista!

Meillä Antsa on niin ylpeä jokaisesta uudesta taidostaan. On oppinut laittamaan palikkaleluun pyöreän ja neliön koloista sisään ja aina niin tehdessään katsoo, jotta kyllä kai kaikki näkivät ja taputtaa itselleen leveästi hymyillen :) Nousee myös seisomaan tukea vasten joka paikkaan ja taas taputtaa itselleen. (Onkohan äiti ollut jo kohta liiankin kannustava? ;))

Sunnuntaisutinoita kaikille ♥

Saamuska

Käytii tänää pikasesti Itiksessä valot ostamassa ja heti piti saada leitettuu!En niitä ihan vaa jouluvaloiks miellä vaan kivat on pimeään aikaan..

Tilasin Patapumin!Typy yhen kaupan jälkee alko venkuilee,ni koklataa sit sitä..Toivottavast typy viihtys edes siinä!Alessa oli,mut silti näis tulois tuntuu!!!Toivottavast tulis äkkii!!

jatu

Huh,mikä yö pitkään aikaan. kahteen otteeseen itkua ja huutoa,ääätiiiiii.. ei meinannut millään rauhoittua edes syliin,silmät kiinni vaan poju kiljui.

Vähän epäilen,että meni maha sekaisin,kun annettiin vähän maistaa savusiikaa illalla.tiedän,on tolkuttoman suolaista,mutta ihan muutaman pikkunokareen annoin kun suu ammollaan kärtti kun oltiin syömässä. seitihän on jo todettu sopivaksi. toivottavasti en täysin sekoittanut meidän kaura-latistusta.

mietin tässä että ostaisko jotkut peruskuomurattaat vai matkarattaat,V:n ei ole oikein hyvä noissa yhdistelmissä matkata,valuu kummallisesti alas ja ovat aivan liian painavat reissussa ja vievät koko auton tavaratilan.

Mutta yhdet carinan matkarattaat kesällä jo kärrytrltiin huonossa maastossa pilalle,jalkatuki hajos ja pyörät ei enää pyöri kunnolla vaan viettävät ärsyttävästi aina väärään suuntaan.eli mietin kanattaako ostaa uusia matkarattaita,jos ne kerta meidän käytössä hajoavat.

Oon toisaalta kuullut että gracon matkikset ois ehkä paremmat,ainakin pyörät toimii paremmin.

Antakaapa hyviä vinkkejä!!!

Enkelille enkeleitä matkaan!

tiivii ja pikku-V

[color=7D26CD]ÖTTIKSELLE HURRRJAT ONNENTOIVOTUKSET!!! :-DDDD Tervetuloa muumikerhoon![/color]

Silloin joskus ajattelin, että harmi ettei juuri kukaan syysmammoista odota kanssani mutta kylläpäs näitä plussauutisia onkin alkanut sadella! Erikivaa! :-D

Päivä oltu Tampereella. Kaverit Iisalmesta olivat noin lähellä käymässä niin tavattiin siellä. Kivaa oli, heijän poika kasvaa silmissä (n.10kk). Tullessa käväistiin vielä toisilla ystävillä joilla 6kk ikäinen tyttö. Hänkin jo niin iso ja söpö vauva.. Juurihan ne vasta syntyivät.. " Huokaus" , aika kuluu niin äkkiä. Sini jaksoi mukavasti reissun, vaikka oli itkenyt yöllä 2h ja nukkunut olemattomat päikkärit. Yöt ovat olleet levottomia kävelyinnostuksen alkaessa.

Enkelillä raskas päivä. Halaus ja lämmin rutistus.

Leviltä palaajat, tervetuloa takaisin. Toivottavasti paluumatka sujui kaikilla mukavasti ja kommelluksitta. Kuvia ja matkakertomusta odotellessa..

Tiivi, mietit rattaita. Minä en. Mietin kaksosrattaiden ostoa mutta tulin siihen tulokseen että mitä minä niillä teen. Tulee liian kalliit rattaat postinhakureissuja varten. Muuta käyttöä kun ei ole. Liikutaan autolla. Ostosreissuilla kun ei tenavat ole yleensä mukanani.

Jep, tännekin voisi tulla lunta enemmän kuin 1cm..

Wau, Äitikuun pinnaa! Minä olisin jo varmaankin ollut parkumassa lattialla, hakaten nyrkkiäni ja jalkojani vinhasti maahan.. :-D

Paranemisia sairaille!

Lappoisaa lauantai-iltaa kaikille!

Lila75

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat