Vierailija

Morkkasi viimeksi, että voisit joskus siivotakin, kun sinulla on sitä aikaa. vaatii että lapsemme pitäisi viettää aikaa heidän kanssaan, sillä minä en sitä tarpeeksi hyvin osaa hoitaa, käskee syöttään ja juottaan lastamme, ihan kuin emme itse ymmärtäisi ajallaan sitä tehdä. Neuvoo siis koko ajan, mitä pitää tehdä ja milloin. Meidän pitäisi muuttaa heille asumaan, olisi kai parempi. Pyytää poikaansa yöksi jäämään kun käy kyläilemässä. Haukkuu minua pojalleen, kun en tule mukaan joka kerta kun käy kyläilemässä, että mikä vaivaa kun en tule jne.. Puhuu aivan järkyttäviä asioita meistä ihmisille, olen saanut niitä kuulla asianomaisilta, kieltää ihmisiä tulemasta kylään meille, hänet pitäisi kutsua kylään heti jos joku tulee meille kylään... esimerkkiä tulisi vielä vaikka kuinka. Mutta onko tämä enää teidän mielestänne normaalia käytöstä? itse olen ollut häntä kohtaan " normaali" enkä ole mitenkään antanut aihetta suuttua tms. Mutta en taida enää jaksaa tätä touhua. En itse saa oikein mitään hyvää irti tuosta ihmisestä. Miltä tilanne vaikuttaa teistä. Ja mitä suosittelisitte minun tekevän asian suhteen. Tämä on meinaan hermoja raastavaa tuon ihmisen kanssa.

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat