Seuraa 

Sivut

Kommentit (39)

Ihan ensimmäiseks jättisuuret onnittelut plussanneille!!!!!!!+++

Mä tikutan ekaa kertaa tässä kierrossa ja tänään kp 19/28-42 tuli tosi vahva viiva ovistikkuun, selvästi vahvempi kuin kontrolliviiva:):):)

Vähän aattelin et oiskohan tää nyt SITÄ ku bongasin aamulla ne kuuluisat ovislimat ja ikinä en oo ovista tunnistanu..jos mulla on ovis aina näin myöhään niin on kyllä pupuilut ajotettu liian aikaseen aiemmin..olin jo vähän luovuttanu tän kierron suhteen ku aattelin ettei ovista taida tullakkaa,viimeks oli tosin superpitkä kiertoki ja seki voi vaikuttaa..mutta pääasia että ovis nyt on:) ------------>pupuilemaan mars!

vielä kerran onnea jo plussanneille ja vielä piinaileville:)

Pepsis- mainiota, jos ovis on jo tuloillaan - jääpi enempi aikaa luteaalivaiheelle!!! Ahkeraa pupuilua sinne vaan!!!!!!!

Täällä mooli, jolla boolia jo alla 4 puolen litukan sidua ja yx kuoharilasi:=) Tekis mieli pupuilla (on tehnyt jo monta pvää), mutta miehuus on väsynyt - oli eilen ulkona poikien kanssa ja tuli aamuviideltä kotiin....no, ei kai tässä auta muuta kuin boolia juoda - plääh...

tuhruttaa edelleen, joten eiköhän se täti pijan tule.

haleja kaikille!!!

-mooli

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Fio: Peukkuja sulle kovasti, plussa-aalto taitaa viedä sut mukanaan!!!! Vedähän sitte meijät kanssa, sovittu?!

Q: Voin hyvin kuvitella miten tympäsee tehä sitä gradua! Mutta oot sentään loppusuoralla, mulla opinnäytetyön teko vasta aluillaan, eikä kyllä millään riittäis aika eikä energia!!! Vielä vähän ku jaksat ni sit voit huokasta!!! Toivotaan että kaikki menee hyvin ja inssi kans!!!

Pepsi: Jee, ei ku hommiin!! =) Onpas sun ovis tosiaan ajoissa. Pitää varmaan itekin alkaa pian tikutteleen (kp 5/????, en jaksa enää laskea!).

Eli kuten jo arvata saattaa, täällä ei olla pieniin päin! Tein testin aamulla niinku lääkäri neuvoi, mutta negaa näytti. Nyt vaan uutta putkeen, entistä raivokkaammin! ;) Greippimehua tässä litkin, on se vaan pahaa! Onki tullu ihan tavaks että otan lasillisen aina ku tuun tähän koneelle, eli juon sitä PALJON! =)

Mies on lähdössä kaverilleen eli ite avaan punkkupullon ja nautin koti-illasta! Mukavaa viikonloppua kaikille enskoille, toivotaan että kaikki voidaan jouluna nauttia raskaudesta!!!

Tää on just oikee foorumi - täällä saa ja pitää valittaa ja päästää höyryjä!!!!

Tartuin sun viestiin, koska se on mulle niin likeinen asia. Ymmärrän turhautuneisuutesi enemmän kuin hyvin!!!!! Muistamatta minkä ikäisiä olette, vaikuttaa siltä, että sun miehes kokee " suorituspaineita" . Onko siis tää n. 2 kk pinnalla ollut ongelma? Vaikka omaa kokemusta on rutkasti, en oikein osaa neuvoa kun noi pupuiluasiat on niin yksilöllisiä...me ollaan oltu kohta 4 vuotta yhdessä ja meillä oli 2 VUOTTA täysin seksitöntä aikaa - mies ei halunnut. En nyt jaksa tässä asiaa vatvoa sen enempää, mutta meillä syy oli henkisellä puolella, työstressi ja myös eräänlainen kotistressi kasautti kai haluttomuuden. En osaa sulle muuta neuvoa kuin että entä jos hölläisit hiukan - vaikka jouluun asti? VAIKKA SE ON IHAN SIKAVAIKEETA! Lohtuhaleja sulle ja erityisjaksuja:=)

-mooli

Täällä tuntuu nousseen hurja plussa-aalto, sinä aikana kun olen ollut poissa reilu viikon!mahtavaa!!!!!!Toivottavasti se jatkaa voittokulkuaan ja löytää meidät kaikki!:)

Täällä on meneillään kp 14 ja ovis on bongattu kp10 ja 11....Viiva oli kp kymmenen ainakin yhtä vahva kun testiviiva ja kp11 vielä vahvempi? Nyt nipistelee mahanpohjassa kummallisesti..ei kai raskausoireet voi vielä näin aikaisin alkaa?! Toisaalta kukas tietää ettei nipistele sen kaiken pupuilun seurauksena...kun piti ottaa varman päälle;)

Nyt sitten piinaillaan melkeen pari viikkoa...

Onnea kaikille, plussanneille ja yritykseen....:)

...koska oon ite samassa veneessä. Työkaverini saa vauvan huhtikuussa (onkohan meillä sama ystävä? ) ja se paljastui toissapäivänä. Oon tosi iloinen heidän puolestaan, mutta menin jotenkin ihan paniikkiin tiedosta ja ajattelin sitä koko päivän ja illankin... Tuntu että kurkussa olis joku möykky, jota ei oikein saa alas millään. Kateellisena katsoin aina kun vain voin ystävän ihanan pyöristyvää mahaa ja mietin miksi en minä ole tuossa tilassa... Tottakai onnittelin ystävää iloisesti ja en millään lailla näyttänyt omaa sekavaa oloa, mutta sisällä myrskysi! Kauheaa olla kateellinen toisen onnesta! Ihan kuin se nyt olisi meiltä pois, jos joku toinen pariskunta saa lapsen. Juttelin tästä miehenkin kanssa ja se vähän helpotti. Kuitenkin vieläkin kun ajattelen asiaa, tulee jotenkin surkea olo itselle ja sitten huono omatunto kateudesta.

...ja vielä ei kuitenkaan oon ees yritetty kaikkia mahdollisia keinoja, mutta pelottaa silti jos en koskaan saakaan lasta. Miten sitten voi selvitä...

Turhaa varmaan pelätä etukäteen, koska kaikestahan on tähän mennessäkin selvitty, mutta silti...

Keinuhepo (kp21/28-32)

Kateeks käy!Mulla ei ollu rahaa ostaa mitää juominkeja tänään...senki possut!Vähä ois kyl hauskaa joskus yhessä lähtee johkii,vai mitä mooli ja Naksu? ;) Hauskaa iltaa vaa teille!Tulkaaha kirjottelee hauskoja juttuja pikku pöröissänne :)

Keinuhepo:Just toi möykyn tunne kurkusssa,tiiän mitä tarkotat,mulla just samanlailla oli.Inhottavaa olla kateellinen.

Typyt,siis jos huomen jo vaikka tasavahva viiva niin täähän tarkottaa sitä että mulla ovis aiemmin ku luulin eli aina ollaa alotettu liian myöhään pupuilut.Aika jännä et eilen vaa viivanpaikka ja tänää jo kunnon punanen viiva..Nyt kun tarkemmi aattelee ni mulla kyl kirkasta limaa useesti jo alkanu tulee kp6-7,mut oon aatellu et ne on vaa niit menkkojen loppujutskii.Nytkii tuli jo kp6 ekat.Hmmm....saas nähdä...Mutta nyt voin julistaa pupuilukauden alkaneeks....;)Sain nimittäi äske ukon vällyjen alle ja ensimmäinen sotajoukko laskettu liikenteeseen....;)

Plussailkaaha!!!!!

Moolikin löytyi,jihaaa!!!!!Hyvä,hyvä!Halejaa moolille!!!

Onnea justagirl!!!!Ja paljon sitä vauvaliimaa mukaan!!!!!

Fiorella:millos testaat?Kuulostaa hyvälle,toivottavasti ois tärppi käynynnä!!Plussaonneee!!!!!!!!!

Mantelille kans plussaonneee,toivotaan että siellä ois nyt siemen muhimassa!! :)

Juu Q,suht samoissa mennään,mulla nyt kp8,kylläpäs aika menny taas nopsaa!

Naksu:Teitkös sen testin niiku lekuri kehotti?Tuuhan kertomaan miten kävi!

Täällä vaa greippimehuu taas kittaan.Eilen oli mulla oma booli-ilta kotona ja tänään tulikin sit herättyy vasta klo 16.......;)No mulla oli kyllä univelkaakin hirveesti ku mä oon täs parin viiko aikana hävittäny nukahtamislahjani johki,kyllä kyrsii!

Hauskaa v-loppua kaikille!!!!

Mitäs kuuluu PauliNealle ja laraleille?Entäs Tarastella ja muut plussanneet?

Kiitos Q:lle taas tsempityksestä, sä olet kyllä ihan super!!!! Ja me kaikki toivotaan sulle seuraavaa plussaa - ihan varpisti säkin saat vaavimahan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jänskättää sun tuleva ultra, toivottavasti siellä on mehevä munis kasvamassa!!

eipä tässä kummempaa, lähden kohta kaupungille. (en KOSKAAN ole lauantaina näin aikaisin hereillä, mutta tänään meillä alkoi klo 9 pihassa äänekäs työmaa, joten oli pakko nousta:=)

++++++++++++++++säteitä ja mukavaa weekendiä!!

-m

mene vaan lekuriin - mahdolliset " hidastukset" raskautumisen suhteen kannattaa selvittää! Mä olin tutkimuksessa eikä mitään erityistä todettu, ehkä vähän lyhkäseks jää aika oviksen ja menkkojen välissä. Miehen simppoja ei ole tutkittu ja tuskin koskaan tutkitaankaan.

Voimia ja aurinkoa!!

-m

Täällä ainakin mooli, vaikkka kaikki muut olis poijes!!! Mies katsoo alakerrassa futista ja mä vedän tiukkoja kalsareita...huh, alkaa olla jo aikas hatussa....

Naksu, onko miehes töissä?

-m-b

pepsimax7:

Lainaus:

Juu Q,suht samoissa mennään,mulla nyt kp8,kylläpäs aika menny taas nopsaa!

Vai nopeesti! Älä hulluja puhu, aikahan suorastaan matelee!!! Siis vauvahaaveiden kannalta...

Voi ahdistus mulle iskee epätoivo tän gradun kanssa! Enää kuukausi jouluun ja silloin pitäis olla valmista! Mutta toisaalta... multa puuttuu enää yksi kappale, jossa pitäis analysoida itse tekemieni haastattelujen tuloksia, joten kai se on mahdollista, vaikka kiire tuleekin... Ainakin tunnen aiheen jo valmiiksi ja muistan suurin piirtein mitä haastateltavat on sanonut. Mutta kun en vaan enää j-a-k-s-a-i-s!!!

Just vollotin miehelle koko aamupäivän, miten kurjaa mun elämä on: pelkkää opiskelua, ei tietoa tulevasta työpaikasta valmistumisen jälkeen ja mikä kamalinta, ei vauvaa. Ahdistaa!!! Miks pitää aina tulla näitä synkkiä hetkiä? Olis paljon mukavampaa, jos jaksais aina vaan hymyillä. Mut kun ei jaksa...

Mukavampaa viikonloppua muille enskoille!

-Q-

Kyllä täälläki jo tuntuu! =) Oispa kiva olla nyt yhessä vetämässä lärvejä, eikä varmaan meniskää vauvalätinäks! :D

Ei se mun mieheni missään töissä oo, jätkien kanssa pokeri-iltaa viettämässä! Tänne jätti akkansa yksinään tissuttelemaan! No ei vaa, hyvin tää ilta näinki menee!!!

Toivottavasti saat hyvät kekkulit, siihen tänään pyritään, eikös?!

Aamuvirkku keinuhepo täällä on jo porskuttanut menemään muutaman tunnin. Onkos Mooli tai Naksu jo heräilleet? ;) Onko tukka pipi? Mulla makaa tuolla makkarissa yksi jolla on varmasti parin tunnin kuluessa kalju kipee. .. Taidankin alkaa sitten vaikka imuroimaan... *kasvattaa pieniä pirunsarvia päähänsä*

Naksuliini: Mut on pelastanu BB:ltä se seikka, että meillä ei täällä maalla näy se! :) Muuten olisinkin jo täysin hurahtanut, koska mä jään aina kiinni tollasiin reality-juttuihin! ...jotain hyötyä tästä maalla asumisestakin mulle on.

Kaikki enskat taitaa olla vielä sunnuntaiaamun unilla, mutta HERÄTKÄÄ JO ja tulkaa tänne jutustelemaan!!!!

Ai niin, pepsikselle tsemppiä miehen kaatoon: ANNA PALAA!!! :)

Keinuhepo on täällä ahkeroinut jo monta tuntia ja kirjoitellut koulutöitänsä kone savuten :) Mies lähti humputtelemaan kavereidensa kanssa ja sain mahtavan tilaisuuden tehdä töitä ilman jatkuvia keskeytyksiä jne. Nautin täysin rinnoin! :)

Fio: ihanan meheviä oireita! Pidä täti kaukana, vaikuttaa nyt niin lupaavalta! Koska ajattelit testailla? Pääset toivottavasti mukaan tohon plussa-aaltoon!!! :)

Onpas täällä hiljaista! Missä te kaikki ootte?

Kylläpä on tullut taas mietittyä syntyjä syviä tän illan aikana! Nyt joka ikiselle vauva ennen joulua, vai mitä!

Tää taitaa ratketa ja lähte baariin! Hauskaa iltaa neitokaiset ja kauniita unia, oman kullan kuvia!

Erityisest Moolille Kanuunajaksuja ja pepsille bd bd bd!!!!

Täytyy myöntää että vaiks iteki tykkään tosta alkkomahoolista ni noihin lukemiin pääsen yleensä vasta puolenyön maissa! =) Hih!!! Täähän on mukavaa jutskailla täällä pikku tuiskeessa! Varsinaiset mammat liikenteessä! Älähän Booliseni vielä lopahda!

Pepsi: Hönkäsen sinne päin ni eiköhän siitä jo pienet pöhnät lähde!

Nyt pitää jatkaa BB:n kattelua!

Olittepahan tuiskeessa eilen Naksu ja mooli-booli! :) Ihme, että otte jo tänään kyenny kirjottelemaan, mulla on yleensä niin heikko happi juhlia seuraavan päivänä, että jää kirjottelut vähemmälle...

Mutta mooliseni, mehän ollaan ihan samoilta kulmilta, ja viivi99 kans! Viiviin ja koiruuteen en oo kyllä törmännyt lenkillä, vaikka kovasti oon yrittäny. Hmm... Mistähän tunnusmerkistä moolin vois pongata? :)

Ja kiitos vielä gradutsemppauksesta. Kai se on vaan pakko jaksaa, ei oo paljon vaihtoehtoja...

Tänään loppuu clomikuuri, enkä vielä oo ainakaan muuttunu hormoonihirviöksi. Onneks kohta on keskiviikko, en enää kestä tätä ikuista odotusta.

Plussaonnea fiolle ja pepsikselle pupuiluintoa!!! Kyllä se ovis on ihan just tulossa, joten parasta olla valppaana!

-Q-

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat