Vierailija

Voiko vastasyntyneen vauvan vaatteiden pesussa käyttää sellaista huuhteluainetta, joka on hajustettu?

Kommentit (12)

Ompas kummallista ettet ole kuullut tästä. Piententää allergiariskiä ja vähentää yliherkkyysreaktioita. Uusissa vaatteissa on kaikkia kemikaaleja mitkä voivat laukaista vastasyntyneen atooppisen ihottuman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ompas kummallista ettet ole kuullut tästä. Piententää allergiariskiä ja vähentää yliherkkyysreaktioita. Uusissa vaatteissa on kaikkia kemikaaleja mitkä voivat laukaista vastasyntyneen atooppisen ihottuman.

Tavallinen pesu 60 asteessa riittää (mikäli materiaali sen sallii).

ja aina olen pessyt vauvankin vaatteet muiden pyykkien kanssa.ja hajustettua huuhteluainetta olen aina käyttänyt.mutta onhan se eri asia jos vauva on yliherkkä niin sitten käyttää hajusteetonta huuhteluainetta.

bakteerien vuoksi. tällästen kemikaalien käyttö ei ainakaan ole suotavaa vauvan vaatteille! kyseessä kuitenkin yli 40v nainen joka myös työskentelee lasten parissa joten kerroppa se hänelle. lapseyt syntyivät noin vuoden ikäerolla mutta tästä huolimatta samoja vaatteita ei kahdella voinut käyttää, roskiin vaan ja uutta tilalle:) kyllä meitä on niin moneksi..

Ettekai te ihan oikeesti keitä vaatteita 8O ?? Ja sitten jotkut vielä pesee vauvan vaatteet erillään muun perheen vaatteista... hoh hoh

Kai teillä on kotona lapselle oma huone, jonne mentäessä AINA ENSIN desinfioidaan kädet ja lapsen lähelle ei sitten mennä ilman hengityssuojaa....

hahhahhaaahhhaaa :)))))

Vierailija:

Lainaus:

bakteerien vuoksi. tällästen kemikaalien käyttö ei ainakaan ole suotavaa vauvan vaatteille! kyseessä kuitenkin yli 40v nainen joka myös työskentelee lasten parissa joten kerroppa se hänelle. lapseyt syntyivät noin vuoden ikäerolla mutta tästä huolimatta samoja vaatteita ei kahdella voinut käyttää, roskiin vaan ja uutta tilalle:) kyllä meitä on niin moneksi..

Tuo nainen olisi varmaan hysteerinen, jos tietäisi kuinka monella lapsella olleita vaatteita meidän tytöllä oli vauvana. Vaatteet olivat kiertäneet aika monella miehen sisaruksen lapsella, osa oli tosi hyväkuntoisia, mutta osa huonoja eikä niitä sitten käytettykään.

Mä pesin vauvan vaatteet niille sopivassa lämpötilassa LV:n tuotteilla. Aluksi pesin vauvan vaatteet erillään, mutta nyt kun tyttö 1v11kk olen jo pidemmän aikaa pessyt samassa meidän vaatteiden kanssa. Miehen työvaatteiden kanssa en pese kyllä omiakaan vaatteita, niihin työvaatteisiin kun tulee maalia, tinneriä yms.

Th:n tulee pitäytyä virallisissa linjauksissa ja tutkimuksissa.

Ja tuo kloritella vauvansa vaatteet pesevä, kertakäyttökulttuuria suosiva äiti... voisin veikata, että on jollain vauvateholla tmv osastolla töissä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat