Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla alkaa olla mitta täysi. Mieheni on työttömänä ja lapset ovat silti arkisin päiväkodissa 8.30 - 16. Ja silti MINÄ olen se joka täällä siivoaa, vaikka teen täyttä työviikkoa! Nytkin mies on harrastuksissaan ja minä hoidan lapsia ja järjestelen ja kuuraan. Vittu.

Eikä kannata aloittaa aiheesta " eri siisteyskäsitykset" . Kokeilin, kauanko se kestäisi olla paskaisessa kämpässä, ja mulla itsellä meni hermo ensin. Esim KUUSI VIIKKOA VESSA PESEMÄTTÄ! Loppujen lopuksi sitten minä tietty pesin sen, ei vaan kantti kestänyt pitää lapsia siinä paskassa.

En tietysti pääsisi yhtään helpommalla yksinhuoltajanakaan, mutta vitutus helpottaisi. Lapsille varmasti ero olisi kova paikka, koska isä on heille tosi tärkeä. Siksi olen tässä sinnitellyt...

Nyt suihkuun ja ulos lasten kanssa. Siivous jatkuu kun saan nuoremman päiväunille :-/

Kommentit (4)

Miehille on monesti kova paikka jos nainen huolehtii toimeentulosta.

Koita keskustella asiasta (työttömälle laiskaksi haukkuminen ei ehkä ole motivoivin lähtökohta....) Onnistuisiko aluksi että tekisitte iltaisin yhdessä ja pikkuhiljaa mies alkaisi hoitaa kotihommia myös päivisin. Älä odota mitään mullistusta, aloita " koulutus" homma hommalta

Kakkonen; ei anna syytä. Ei halua puhua asiasta ja suuttuu jos tivaan.Jos pyydän siivoamaan niin mies sanoo joo, mutta ei kuitenkaan tee mitään. Jos muistutan, niin mies valittaa, että nalkutan :-(

Nelonen, olet varmaan oikeassa, että joku itsetunto-ongelma sillä on. En vain tiedä, mitä tehdä.

Nyt pihalle, kiitos teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat