Seuraa 

Huomenta!

Onnea muutostentekijä (menikö oikein)! =) Ja tarrasukkia mukaan ensi heinäkuulle saakka.

Täällä on nyt kp 30/27-28 eikä mitään muutoksia! Mulla on kaks viime kiertoa ollu 27, joten nyt ollaan jo kolmatta päivää myöhässä aikataulusta. Mutta kun ne testit on vaan negoja. Tänäkin aamuna oli tunne, että täti on tullut, mut ei. Alaselkää ja vatsaa vihloo satunnaisesti, mut silti rinnat aristaa ja pissalla saa käydä tiheämmin kuin ennen. Anteeksi oma napa, mut teille on helppo purkaa tuntemuksia. Ihanaa, että olette olemassa! =)

Mietin sitäkin, että jos plussa näkyy vasta viikkojenkin päästä, mut se ei ole mulle ominaista. Kun plussat on näkyny parin päivän sisällä menkkojen poisjäännin jälkeen. Tää raskaushan olis mulle viides, vaikka meillä ei ole kuin yksi lapsi. Kesken menny muut täs viimeisen viiden vuoden sisällä.

Hyvää viikonloppua kuitenkin ja antaa +++++tuulien puhaltaa!!!

KJ25

Kommentit (5)

Enpä ole vieläkään elolintuihin siirtynyt. Jännäksi vetää. Nyt kiertopäivä 27/25-26 ja eilen aamulla testattu nega. Mahaa juilii välillä kovastikin ja selkäkin on kipeä. Ehkä jonkin verran pahoinvoinninpoikastakin on ollut havaittavissa, mutta se voi kyllä olla ihan kuvittelua ja flunssasta johtuvaa. Viime kierto oli ainoana tuon 25 päivää ja nyt pessimistisenä arvelen että tässä kierrossa tulee pituudeksi 27 jolloin keskiarvo pysyisi tuossa 26ssa. Pessimismi vaivaa vaikka toivo elääkin edelleen. Nyt näitä menkkaoireita on jo ollut toista vuorokautta vaikka yleensä mulla vuoto alkaa jo viimeistään seuraavana päivänä oireista. Joten eikun odotellaan edelleen.

Käytiin poitsun kanssa aamulla vauvauinnissa. Voi sitä riemua kun pääsi pitkästä aikaa uimaan. Monta viikonloppua on jäänyt väliin kun ollaan oltu mummon ja papan luona tai jotain muuta vastaavaa. Viimeksi kun oltais päästy niin oli Pyhäinpäivä ja uintia ei ollut. Onneksi tänään päästiin ja todennäköisesti parina seuraavanakin viikonloppuna. Mulle tulee kaveri (mun entinen kaaso ja Jeren kummi) kohta kylään, kiva nähdä pitkästä aikaa. Ei nykyisin nähdä kovin usein koska hän muutti Etelä-Suomeen ja me asutaan itse täällä Pohjois-Savossa. Sen vuoksi jäin Jeren kanssa kotiin vaikka mies lähti vanhempiensa luokse. Jere näkee paljon useammin mummoa ja pappaa kuin kummia, joten tätä tilaisuutta en halunnut missata.

Nyt ne tais tulla.

Hyvää viikonlopun jatkoa, onnittelut plussanneille ja plussaonnea vielä piinaileville.

Sari

Mutta tänään olin niin ärtyinen, että oisko tuo vakava merkki huomisesta tädin tulosta. Saapi tulla, ei haittaa. Ensi kierrossa sitten ollaan taas kunnolla mukana.

Onnea lopuille heinäsirkoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat