Vierailija

Kalevan kuvagalleriassa 11 kuvaa

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?extra=-23&kuva=mid%5FPICT0739%2Ejpg&...

Melkoinen yleisöryntäys...

Kommentit (19)

Musta on käyttäytynyt jotenkin niin ihanasti koko vierailun ajan ja antanut tosi positiivisen kuvan itsestään joka haastattelussa. On charmikas äijä:))). Jopa mieheni tykkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oli Ihanassa aamussa Tiinan haastateltavana todella miellyttävä. Tuomas ja Juusossa haastattelijat ovat niin surkeita, että Ronnia kävi melkein sääliksi, mutta hyvin pisti pojille kampoihin kiusoittelemalla näitä naisista.

Saimme ottaa yhteiskuvia. Meillä on nyt minusta ja Ronnista yhteiskuva, Maire otti myös itsestään ja Ronnista yhteiskuvan. Lisäksi minä otin vielä Ronnin ja lapsenlapseni kanssa yhden kuvan.

S-e-i-j-a:

Lainaus:

ja oli aivan ihana tapahtuma! Toinen lapsenlapsistani ei halunnut tulla mukaan, joten olin sitten kolmestaan pojanpoikani ja ystäväni Mairen kanssa paikalla. Olimme melko edessä ja hyvin näimme Ronnin. Nimikirjoituksetkin saimme. Tapahtuma oli yksi elämäni parhaimmista hetkistä.

Ronn pyörtyi myös, sillä mummot heittelivät häntä alushousuillaan...

ja oli aivan ihana tapahtuma! Toinen lapsenlapsistani ei halunnut tulla mukaan, joten olin sitten kolmestaan pojanpoikani ja ystäväni Mairen kanssa paikalla. Olimme melko edessä ja hyvin näimme Ronnin. Nimikirjoituksetkin saimme. Tapahtuma oli yksi elämäni parhaimmista hetkistä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat