Vierailija

Aina kun olen laittanut ruskea hiusvärin, hiukset punertavat kuitenkin. Haluan ruskeat hiukset, en punaisia. Miten ne oikein saa?

Kommentit (15)

mutta kun ei se NÄY sieltä mihinkään, ainakaan mulla, kun sattuu olemaan melkoisen paksut hiukset vielä. Ja enpä noita em. kampaajia pitäisi minään hiusTAITEILIJOINA, niiden ehdottamat ratkaisut eivät muutenkaan olleet mitään järisyttäviä, eivätkä varsinkaan sopineet minun kasvonpiirteisiini ollenkaan (esim. juuri tuo hirveä otsatukka, muutama läheisempi ihminen on todennutkin, että mulle sopi huomattavasti paremmin sellainen otsatukaton tyyli tai sitten sellainen " pieni" otsatukka). T. 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olisi mennä kampaajalle värjäyksen takia ja maksaa itsensä kipeäksi. Itse olen yleensäkin tosi PETTYNYT kampaajien " taitoihin" , tuskin osaavat värjätäkään sen kummemmin kuin mitä puolta halvemmista markettien väripurkeistakin saa kotikonstilla.

Olen siis itse tänä vuonna käynyt 3:lla eri kampaajalla leikkauttamassa permanenttaamassa ja raidoittamassa hiukseni ja JOKA IKINEN niistä epäonnistui. Huvittavinta tässä on se, että esim. ukkonikin osaa tehdä raidat hiuksiini paremman näköisiksi (on tehnyt 2 kertaa kotiraidoituspakkauksilla ja hyvät tuli), kuin se kampaaja, jonka touhujen jäljiltä raitoja ei näkynyt hiusten päällyskerroksissa oikeastaan ollenkaan, vaan " raidat" olivat jossain alemmissa kerroksissa, mutta mitä iloa niistä siellä on... Samoin äitini on monet kerrat permanentannut kotikonstein hiuksiani ja leikannut ne ja suht hyvää jälkeä on tullut, mutta kampaajan " vahvaksi" vakuuttamansa permanentti lässähti tasan 3:ssa päivässä (enkä valehtele, vaan lauantaina permanentattiin, niin tiistaina ei ollut mitään enää jäljellä, vaan hiukset makasivat päätä myöten, eikä kiharaakaan näkynyt enää missään, vaikka yritin hiuksia laitella). Oma lukunsa on se leikkaus kampaajalla, leikkasi miten sattui ja epätasaisesti, etenkin sieltä mistä olisi pitänyt saada tasaista jälkeä. Lisäksi pyysin leikkauttamaan tietyn mallisen " pienen" otsatukan (näytin kampaajalle kuvaakin ko. mallista), mutta ei, se loihtikin mulle sellaisen karmean jättiotsatukan, jollaista kammoan (muistelkaas esim. BB:n Iinaa kamaline otsatukkineen, mulla on nyt samanlainen...). Nyt sitten epätoivoisesti yritän taas kasvattaa pois tätä hirvitysotsista, mutta en taatusti myöskään enää ainakaan raidoita hiuksiani kampaajalla, vaan luotan ukkoni taitoihin...

Mulla on myös tosi paksu tukka, mutta en halua raitoja vain päälle sellaisiksi palkeiksi. Vaan siis joka puolelle ohuita nauhoja (näkyy esim kampauksessa). Tietysti jos ne ovat vain sisäosissa ja kovin " luonnollisen" värisiäkin, on ihan sama onko niitä edes laitettu.

Tiedän sen uusimman trendin otsatukassa eikä se musta näytä hyvältä kuin korkeintaan jossain lehtikuvassa.

Mulle jostain syystä kampaajat usein haluavat laittaa sellaisen " paula koivuniemen" värisen tukan, jota omassa päässäni inhoan aika reippaasti.

Mulla ei ole onneksi noin huonoja kokemuksia. Mutta jos joskus tapaat hyvän kampaajan jonka kanssa synkkaa, kannattaa pitää kiinni kynsin hampain. Jotkut haluaisivat mieluummin olla hiustaiteilijoita, eivätkä toteuttaa tylsien asiakkaiden pyyntöjä.

Raidat ovat varmaan makuasia. Mun silmissä myös sisäosissa oleva ohut raidoitus on luonnollinen ja kiva.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat