Vierailija

Itse olen ollut kauneusleikkauksia vastaan, mutta nyt olen alkanut pohtimaan vatsanahan kiristystä. Roikkuva vatsa vaikuttaa jo sosiaaliseen käyttäytymiseenikin, esim. välttelen saunaa, uimahallia, kylpylöitä jne. ja parisuhdekin kärsii (=seksiä vain pimeässä jne). Harmittaa niin että itkettää. Se on vain uskotava ettei vatsanahka enää palaudu (kuopus jo 5v). Painoonikin olen ihan tyytyväinen vaikken laiheliini olekaan joten ei liene enää muuta vaihtoehtoa. Vatsanahka on pahasti poimulla (rullautuu alushousujenkin päälle monta senttiä, poimu kulkee kyljestä kylkeen). Hintojakin katselin, lienee 3000e aika lähellä. Pelkään vain kuinka kivulias toimenpide on. Luulisi ettei paljoa sektiota kivuliaampi? Onko joku ollut tällaisessa toimenpiteessä? Muistakin korjaus- ja kauneusleikkauksista olisi kiva kuulla hintatietoineen.

Kommentit (6)

Kun tietäisikin että kaikki menee hyvin, ettei vain ikinä tarvitsisi miettiä että " Näin kävi ihan oman turhamaisuuden tähden" ... Toisaalta kun olen vasta kolmekymppinen niin asia tulee vaivaamaan minua varmasti vuosikymmeniä jatkossakin. Rannallekaan ei viitsi mennä, sillä näkyyhän se poimu vaikka olisi uimapuku päällä. Kyse kun ei ole mistään makkarasta vaan enemmänkin mahan " taitoksesta" Oma ihotyyppi kun on sellainen ettei se vain palaudu. Muuallakin iho on liian suurta, ei onneksi niin pahasti kuin esim. hurja muodonmuutos ohjelman hurjasti laihtuneiden roikkuva iho. Pahasti roikkuu vain se kohta mahasta mitä raskaus venytti. Olisihan sitä kaikenlaista paranneltavaa muutakin, mutta niiden kanssa voin kyllä elää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kulkee noissa ohjemissa nimellä Tummy tuck.

Operaation jälkeen voi tuntua oudolta että esim kutitus tuntuu eripaikassa kuin se tapahtuu.. kun hermopäät ovat vaihtaneet toiseen paikkaan niin kestää hetken ennenkuin oppivat uuden käyttäytymismallin.

Onnea! =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat