Vierailija

http://irc-galleria.net/view.php?nick=^ShadowChild^&image_id=21643649

Kommentit (20)

tuon linkin naisen puku on liian sekavan näköinen. Väri on aivan kiva, mutta liikaa liuhuketta ja erilaisia kankaita yhdistettynä. Ja se peruukki on aivan kamala.

Sä olet varmaan näyttänyt punaisessa puvussa ja mustissa hiuksissa tyrmäävältä ja kauniilta! Vaatii rohkeutta pukeutua noin!

Vierailija:

Lainaus:

Pitääkö kaikilla morsiamilla olla omissa häissään valkoinen perinteinen prinsessaunelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuo oli kaunis tyttö mutta puku ja hiukset hääkuvassa... ääh.

omalaatuinen saa tietenkin olla, muttei tarvitse olla mauton sitä tavoitellessaan.

itselläni vaaleat hiukset ja hääpukuni oli musta....

Aika suppeakatseista porukkaa täällä ;)

Pitääkö kaikilla morsiamilla olla omissa häissään valkoinen perinteinen prinsessaunelma? Eikö saa pukeutua niin kuin itse tykkää, niihin vaatteisiin jotka näyttävät itseltä? Minulla oli punainen morsiuspuku, pitkä hame ja toppi. Juhlavaa kangasta. Tosin muuten olen ihan " normaalinäköinen" , hiukset ovat luonnostaan lähes mustat.

Minusta on ihan kiva, kun aviopari uskaltaa omissa häissäänkin olla sen näköinen ja oloinen kuin on, eikä yritä vääntää itseään siihen kaavaan, jota suurin osa ihmisistä odottaa.

Ei täältä kyllä kovin suvaitsevaisia ihmisiä löydy... Lapsemme tulevat elämään varmaan todella kamalassa maailmassa, kun vanhemmat siirtävät nuo omat ennakkoluulonsa ja suvaitsemattomuutensa lapsilleen... Tosi harmi :-/

kylläkin. Jokainen saa kyllä minun puolestani pukeutua ihan niin kuin haluaa. Kivaahamn se vaan on, etteivät kaikki ole kuin samasta muotista. suurin osa on kuitenkin.

helmikuussa, keskellä metsää kappelissa jossa ei ollut sähköjä vaan kynttilät ainoana valaistuksena. niitä olikin varmaan satoja. vieraat kuljetettiin paikalle ja sieltä vuokraamaamme kartanoon hevospelillä. oli ikimuistoiset häät meille mutta täällä av:lla varmaan ihan kauhea ajatuksenakin;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat