Seuraa 

En oikein tiedä minne palstalle kirjottelisin, joten aloitellaan täältä...

Sain pari viikkoa sitten keskenmenon rv 10+1. Aivan yllättäen ultrassa ei löydettykään sydämensykettä... Sitä seurasi heti lääkkeellinen poista, jonka epäonnistumisesta vielä muutaman päivän päästä kaavinta... Koska lääkäri epäili kromosomi poikkeamaa, menen vielä jälkitarkastukseen sairaalaan ja saan kuulla samalla patologin vastauksen.

Tämä raskaus oli täydellinen yllätys, koska edellinen raskaus (tyttö -04)sai alkunsa parin vuoden yrittämisen jälkeen clomeilla. Joskus lääkäri todennut lievän PCO:n, mutta sitten taas ajoittain kuitenkin eri lääkäri todennut munasarjojen olevan ok? Kuukautiset ovat olleet epäsäännölliset viimeset 4 vuotta ( kierto n. 40-80 päivää), mutta silloinkin ajoittain säännölliset? Tiedän kokemuksesta, että jokin raskas psyykkinen kokemus saa kieroni lopullisesti sekaisin, voi olla jopa puoli vuotta taukoa!

Kysymykseni onkin seuraava: Haluaisin uudelleen heti raskaaksi. Vaikka pystyn (todistetusti) tulemaan myös luomuna raskaaksi (siis todella yllätys!), on kiertoni kuitenkin luultavasti epäsäännöllinen (imetyksen jälkeen ei tullut kuin kahdet kk ennen pos. raskaustestiä). Ja nyt kun sain kokea raskaan menetyksen, olen melko varma että kk jäävät pois pitkäksi aikaan... :( Jälkitarkastukseni on 5 viikkoa keskenmenon jälkeen, mutta haluaisin pyytää lääkäriltä jo silloin jotain millä kk saataisiin käyntiin ja sitten tietenkin clomit käyttöön... Liian aikaista? En haluaisi turhaan odottaa puolta vuotta, kun itse olen melko varma kk epäsäännöllisyydestä...

Kiitos, jos joku osaa ottaa kantaa :) Haluaisin kuulla myös teidän kokemuksia...

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat