Vierailija

Mahdollisimman edullisia.

Kommentit (6)

Lihaperunakeitto vaikka jauhelihasta, paranee lämmitettäessä. Porkkanalaatikkoa tein äskettäin ja oli ihanaa. Pannukakku on kaikkien lasten suosikki ja munakas tosi nopee ruoka. Laitan munakkaaseen joskus tonnikalaa tai kinkkurouhetta tai kasviksia.

Olen samaa mieltä, että leivän ja sämpylöiden teko on yllättävän helppoa ja nopeaa. Mulla on vielä yleiskone, joka sekoittaa taikinan.

Ruskista ja mausta liha ja laita vuokaan. lisää aurinkokuivattuja tomaatteja ja herkkusieniä.

Päälle perunamuusia (voi olla vaikka eiliseltä jäänyttä) ja juustoraastetta ja uuniin saamaan väriä pintaan. NAM!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos vinkeistä!

Voisiko joku vielä laittaa sämpylöiden/leivän teko ohjeen? Minulla ongelmana, että sämpylät on aina sellaisia kuivakoita ja kovettuvat tosi nopeasti. Miten niistä saisi kuohkeampia ym.?

t. ap

Toinen vaihtoehto on ruskistaa jauhelihaa 700g(riippuu tietenkin perheen koosta), laittaa sekaan pari tölkkiä tomaattimurskaa ja tilkka vettä. Lisäksi keitetään spagettia n.500g.

Seuraavana päivänä lämmitetään " kastike" ja lisätään sinne vielä yksi tölkki murskaa ja spagetit. Eli ruoka riittää kahdelle päivälle riippuen montako syöjää on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat