Seuraa 

Moikka taas!!!!

Täällä mietin taas asioita... Tosi rankaa kun en tidä mihin uskoa,olenko raskaana vaiko enkö?

Olen tehnyt jo 2 kotitestiä jotka näyttää haamuviivaa,mutta labraan viety aamupissi negaa... Pyysin jopa ystävääni tulkitsemaan viivan puolestani ja hänen sanojen mukaan selvä haamuviiva...

Tänään ollut vielä tosi huono olo koko päivän nyt illemmalla vasta alkanut helpottaa... Kuvittelenko kaikki raskasuoireetkin? Alavatsa turvonnut ja vihloo välillä,väsyttää... Kierrosta on vaikea tietää kun vasta toiset menkat ehkäisyn jälkeen pitäisi alkaa. Viimekierto tuli normaaliin tapaan 28pv,nyt menossa jo 34....

Saispa ajateltua muuta... Labrasta neuvoivat että viikon päästä uusi näyte......

KOMMENTTEJA???

Kommentit (9)

Samassa tilanteessa olen minäkin.. Tosin haamuakaan en ole saanut, vaan myös kotitesti negaa. Oireet tosin on olleet jo viikon olemassa, kahdesti olen oksentanutkin. Aika häröä jos psykosomaattiset oireet ois niin voimakkaat.

Mutta todellako siellä labrassa tehdään samanlainen testi kuin mitä kotitestitkin? Lääkäri sanoi että testin pitäisi kyllä näyttää plussaa jos kerta on jo pahoinvointiakin. Olen jotenkin aika hämilläni tään asian kanssa... Mutta odotellaan ja toivotaan että täti ei tule.. Mieli tekis kyl kauheesti huomenna testata kun postissa tuli nuo acon10:tkin..

Onko kenelläkään kokemusta siitä että oireet olisi selkeät mutta testi näyttää kuitenkin vielä negaa?

++++++säteitä+++

...tarkoitukseni ei ole masentaan, mutta olemme yrittäneet neljättä kesäkuusta lähtien! Kieto ollut aina 30-32 ja elokuussa testasin viisi kertaa negan, kierto oli sitten lopulta 48! Ja minulla todellakin oli kaikki raskausoireet! Vatsa oli todella turvonnut, kävin oksentamassa, oli närästystä, selkäkipua ja olin todella väsynyt! Olin aivan varma että raskaustesteissä oli jotain vikaa, koska mielestäni en voinut mitenkään kuvitella noin selkeitä oireita!

Mutta niin siinä vaan sitten kävi, että täti tuli lopulta! Toisaalta siinä vaiheessa jo toivon sen tulevan, että päästään uudelleen yrittämään, joten ehkä se sitten laukaisi tilanteen! Nyt koitan ottaa ihan rauhallisesti koko asian, ettei samaa pääsisi tapahtumaan uudelleen ja toivottavasti saamme sen neljännen toihuilijan elokuuksi! Toiveet kyllä aika korkealla, sillä kaksi nuorempaa, molemmat tyttöjä, syntyneet elokuussa, 2002 ja 2004, joten kuulostaisi loogiselta jos tämä tulisi nyt elokuussa 2006 =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itselläni on huono kokemus himmeistä haamuista. Lokakuun puolessa välissä testasin useamman hyvin hyvin himmeän haamun. Ekan testin tein kp28/28 eli ei siis johtunut liian aikaisesta testausajankohdasta. Halusin nähdä, että viiva vahvistuu, sen takia tein useamman testin. Missään vaiheessa en saanut vahvaa viivaa. Hyvin vähäistä tuhrua tuli rv5+. Kuitenkin rv6+3 alkoi tulla verta, ensin vain vessassa pyyhkiessä, mutta sitten piti olla jo side. Viime ma:na kävin ultrassa ja kohtu todettiin tyhjäksi. Luojan kiitos, että tällä kertaa tyhjeni itsestään (kolme kaavintaa jo takana).

Tämän kokemuksen jälkeen en onnittele ketään ennen kuin ko. henkilö on saanut testiin vahvan plussan. Toivottavasti sinä ap saat vielä sen vahvan viivan ja raskautesi sujuu hyvin loppuun asti!

Huomenta vaan!!!

Otin taas aamupissin ja haamuviiva ilmestyi.... Onkohan pian vaan uskottava et totta se on...!!! Jo kolme testiä haamulla ja ne oli vielä eri merkkisiäkin...

PLUSSA ONNEA MYÖS MUILLE!!!!!

Kiitos vaan onnitteluista,uskaltaisimpa itsekkin jo iloita!!!!!

Jos vielä huomen aamulla haamu tulee kait se on pakko uskoa...

Ilmoittelen sitten huomenna ja kiitos tosi paljon vastauksesta!!!!

Mulla oli keväällä kohdunulkopuolinen raskaus. Yllättäen seuraavan kierron noin puolessavälin raskaustesti näytti plussaa. Koko juttu oli sen verran omituinen että pääsin labraan raskaustestiin. Kotitesti näytti hailakkaa plussaa, labran testi negaa. Varasin ajan gynelle ja tehtiin verikokeesta testi joka näytti 75 hcg eli kyllä ne kotitestit näytti oikein. Tein sellaisen johtopäätöksen että labran pissatesti ei kovin pieniä hormoonimääriä mittaa.

Onneksi olkoon. Haamuviivaa ei tule jos ei raskaushormoonia ole. Labrassa tehdään mun käsityksen mukaan pissasta ihan samanlainen testi kuin tekisit kotonakin. Riippuu vaan raskaustestin herkkyydestä. Ehkä siksi labran testissä ei vielä näy haamuviivaa.

Kyllä voi olla oireet, vaikka olis nega. Täällä on ollu myös tiistaista asti mieletön väsymys, pahoinvointia ajoittain, pissalla saa käydä tiheään. Perjantaina kp 17/19-28 oli vielä nega. Jos raskaus alkaa, niin tulee siinä muitakin hormoneja sata kertaa enemmän kuin tavallisesti, kuten keltarauhashormonia. Raskaustesti mittaa vaan sitä istukkahormonia, jota alkaa erittyä vasta kiinnittymisen ja istukan muodostumisen jälkeen (kiinnittyminen n. viikko ovulaatiosta ja siitäkin menee aikaa vielä viikon verran ennen kuin raskaushormonia on niin paljon virtsassa että se näkyisi testissä. Joten ei pidä paikkaansa tuo että näkyy testissä jos on oireet.

Mulla esikoinen näkyi testissä vasta kp30/28, oireet oli olleet viikon. Sehän riippuu täysin siitä milloin hedelmöityminen on kulloinkin sattunut olemaan. Toisaalta kakkosesta tuli oireet vasta rv6, vaikka plussa tuli jo 28/28 (muistaakseni). Mutta kyllä toivoa siis kannattaa pitää yllä kunnes vuoto alkaa, sanon minä.

Ei mulla ainakaan ole ollut mitäään oireita muissa kierroissa kun nyt, jotenkin on sellainen olo että nyt tärppäsi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat