Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

eli lapseni isä on soittanut sinne ja valittanu että tapaamiset ei suju. Ihme juttu koska ikinä en ole estänyt häntä näkemästä lastamme. Itse hän ei halua nähdä kun joka toinen viikonloppu ja soittaakin vain kerran viikossa lapsellemme.. jos sitäkään. Olen tuhannesti sanonu että voi tavata lastaan ihan milloin haluaa mutta eipä näytä kiinnostavan ja nyt sitten pitäis valvojalle mennä jotain vittua sopimaan. Joudun yksin hoitamaan ja kasvattamaan tyttäremme sekä käymään töissä kolmivuorotyössä joten ei mulla ole enää aikaa ravata missää valvojilla. Isä itse ei suostu kommentoimaan asiaa. Sanoo vain että nähdään valvojalla jos yritän kysyä miksi..

Kommentit (11)

lapseni isä on ollu niin ilkee mulle että pelkään vaan itkeväni siellä. Varsinkin kun en ole ansainnut tälläistä kohtelua kaiken sen jälkeen mitä yksin olen lapsemme eteen tehny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mitään vaikutusta elämääsi, miksi itkisit. tulet hyvin toimeen itse, et tarvitse häntä tai kipeitä ja kamalia muistoja hänestä. on vain hyvä jos hän haluaa pitää yhteyttä lapseenne, onhan mukavaa että hän kasvaa tuntien myös isänsä. ei sinun tarvitse muuten pitää koko mieheen mitään yhteyttä. kun miehesi hakee lapsen pakaa kaikki tavarat ja pue lapsi valmiiksi jolloin et joudu muuta tekemään kuin tyrkkäämään lapsen ovesta ulos kun hän saapuu.

sinä olet se vahvempi osapuoli, kasvatathan lastannekin tällä hetkellä yksin. älä anna hänen kiusata elämääsi, mene sinne keskusteluun mieli avoimena ja hymyillen, olet hyvä äiti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat