Vierailija

ja onko siinä jokin saldo tai vastaavaa kytkettynä?

aikeissa joululahjaksi lapselle kännykkä..

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Känny on mun vanha ja se on vain kotikäytössä. pakkorako oli koska meillä ei ole koti puhelinta ja poika pitää herättää yhtenä aamuna viikossa kännyllä. Sa tok isoittaa kavereille (valvotusti) mutta sa 20 euroa aikaa kuussa, eli opetetaan käyttämään harkiten!

ei ole mitään saldorajaa, koska haluamme, että lapsi pystyy soittamaan, jos on joku hätä. kaikenlaiset estot olemme puhelimiin laittaneet. Toistaiseksi laskut ovat olleet ihan minimaalisia (paitsi teini-ikäisillä), aika hyvin ala-asteikäiset ovat meillä ymmärtäneet, miten puhelinta käytetään

Vierailija:

Lainaus:

mun lapselle tuli puolen vuoden puhelinkäytöstä KERRALLA!!! 100 ¿- Luulin, että lapsi ei käytä puhelinta kun saldoa ei kerry. Oli joku häiriö kun puhe-edun jälkeen saldo jäi joka kuukaus alle 20 ¿ ei laskua lähetetty ja kerran sitten pämähti tuo 100 ¿. Toivon, ettei muiden kohdalla tapahdu samaa, mutta varoituksen sanana!

Kenen operaattorin liittymä teillä on? Meillä on Elisan.

että ne on muuten hyvät, mutta jos puhelin hukkuu niin estot päivittyy ehkä n. kerran vuorokaudessa eli tarkoittaa sitä että varkaalla on aika paljon aikaa saada aika paljon laskua aikaan...

Tyttö sai puhelimen vuosi sitten ollessaan ekalla luokalla. Syy siihen miksi sai puhelimen oli että hän kulki bussilla yksin koulumatkat ja kun neiti ei ilmestynytkään kotiin sovitulla bussilla niin hermostuin niin että hän sai puhelimen.

Meillä molemmilla on Kolumbuksen kuukausimaksuton liittymä johon lisäsin kaikki viihde- ulkomaanpuhelu jne estot.

En ole vielä tänä päivänäkään saanut hänen puhelimestaan laskua. Hän soittaa ehkä kerran päivässä lyhyen puhelun minulle tai lähettää tekstiviestin joten ei tule kalliiksi.

Ihan normaali liittymä ilman saldorajoja, mutta kaikki palvelunumerot estettynä. Liittymä ollut käytössä useamman kuukauden, eikä laskua ole tullut. Ilmeisestikin ei ole ylittänyt vielä laskutusrajaa.

Meillä ei ole lankapuhelinta, joten katsoimme parhaaksi hommata lapsellekin oman puhelimen.

Vierailija:

Lainaus:

Ihan normaali liittymä ilman saldorajoja, mutta kaikki palvelunumerot estettynä. Liittymä ollut käytössä useamman kuukauden, eikä laskua ole tullut. Ilmeisestikin ei ole ylittänyt vielä laskutusrajaa.

Meillä ei ole lankapuhelinta, joten katsoimme parhaaksi hommata lapsellekin oman puhelimen.

mun lapselle tuli puolen vuoden puhelinkäytöstä KERRALLA!!! 100 ¿- Luulin, että lapsi ei käytä puhelinta kun saldoa ei kerry. Oli joku häiriö kun puhe-edun jälkeen saldo jäi joka kuukaus alle 20 ¿ ei laskua lähetetty ja kerran sitten pämähti tuo 100 ¿. Toivon, ettei muiden kohdalla tapahdu samaa, mutta varoituksen sanana!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat